Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer
 [Bleskovky - Novinky]
Nielenže museli ortodoxní Ducatisti rozdýchať to, že nová Multistrada V4 má rozvod normálnymi vačkami, ešte ich škrie aj to, že vpredu má 19-palcové koleso a vzadu obojstrannú kyvku so 170 gumou. Zdá sa však, že ešte nič nie je stratené.
Ducati si totiž dala v USA zaregistrovať značku Multistrada V4 Pikes Peak a vzápätí internetmi prebehla špiónska fotka novej Multistrady so 17-palcovým kolesom vpredu a 190 gumou vzadu. Celkom jasne pritom ide o kované kolesá Marchesini. Zadné koleso je uchytené jednostranne. Dobre viditeľné je aj odpruženie Öhlins, ktoré asi zostane mechanické, ako na ostatných verziách Pikes Peak.
05.11.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8773 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
 
	Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.
Verní strelci sa teda pravdepodobne dočkajú aj cestnejšej verzie štvorvalcovej Multistrady.
Zdroj: moto.it
| Foto: | ||
|  |  | |
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Ducati | Ducati | 
| Model: | Multistrada V4 | Multistrada V4 S | 
| Rok: | 2021 | 2021 | 
| Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 | 
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | 
| Motor: | ||
| Typ motora: | V4 - 90° Granturismo (4T) | V4 - 90° Granturismo (4T) | 
| Objem: | 1158 ccm | 1158 ccm | 
| Max. výkon: | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 8750 ot. | 125 Nm / 8750 ot. | 
| Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 83 mm x 53.5 mm | 83 mm x 53.5 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 170 mm | 170 mm | 
| Zdvih vzadu: | 180 mm | 180 mm | 
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, 4 piestik | 
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 330 mm | 
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR 19 | 120/70 ZR 19 | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik | 
| Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm | 
| Pneu vzadu: | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 | 
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 215 kg | 218 kg | 
| Hmotnosť s náplňami: | 240 kg | 243 kg | 
| Výška sedla: | 840 mm | 840 mm | 
| Rázvor: | 1567 mm | 1567 mm | 
| Objem nádrže: | 22 l | 22 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km | 
| Dojazd po rezervu: | cca 253 km | cca 253 km | 
| Servisný interval: | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km | 
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Tempomat: | adaptívny | |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| El. Podvozok: | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok | 
| Vyhrievané sedlo: | za príplatok | |
| Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | 
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Marzocchi | voliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla | 
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena: od 18 290 eur (2/2021) | Cena: od 21 290 eur (2/2021) EURO 5 Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník | 
Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 75238 | Včera: 237350