Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (43)  [Verzia pre tlač] Tlač

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

 Zdieľať

Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 5320 [Bleskovky - Novinky]

Nielenže museli ortodoxní Ducatisti rozdýchať to, že nová Multistrada V4 má rozvod normálnymi vačkami, ešte ich škrie aj to, že vpredu má 19-palcové koleso a vzadu obojstrannú kyvku so 170 gumou. Zdá sa však, že ešte nič nie je stratené.

Ducati si totiž dala v USA zaregistrovať značku Multistrada V4 Pikes Peak a vzápätí internetmi prebehla špiónska fotka novej Multistrady so 17-palcovým kolesom vpredu a 190 gumou vzadu. Celkom jasne pritom ide o kované kolesá Marchesini. Zadné koleso je uchytené jednostranne. Dobre viditeľné je aj odpruženie Öhlins, ktoré asi zostane mechanické, ako na ostatných verziách Pikes Peak.

05.11.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 7935 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené

Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.

 

Verní strelci sa teda pravdepodobne dočkajú aj cestnejšej verzie štvorvalcovej Multistrady.

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou
Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Zdroj: moto.it

Foto:
 Ducati Multistrada V4 2021 Ducati Multistrada V4 S 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:DucatiDucati
Model:Multistrada V4Multistrada V4 S
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:V4 - 90° Granturismo (4T)V4 - 90° Granturismo (4T)
Objem:1158 ccm1158 ccm
Max. výkon:170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:125 Nm / 8750 ot.125 Nm / 8750 ot.
Kompresný pomer:14.0:114.0:1
Vŕtanie x Zdvih:83 mm x 53.5 mm83 mm x 53.5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:170 mm170 mm
Zdvih vzadu:180 mm180 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR 19120/70 ZR 19
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:265 mm265 mm
Pneu vzadu:170/60 ZR 17170/60 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:215 kg218 kg
Hmotnosť s náplňami:240 kg243 kg
Výška sedla:840 mm840 mm
Rázvor:1567 mm1567 mm
Objem nádrže:22 l22 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6.5 l/100km6.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 253 kmcca 253 km
Servisný interval:15 000km, nastavenie ventilov 60 000km15 000km, nastavenie ventilov 60 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:adaptívny
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Zákrutové svietenie:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokza príplatok
Vyhrievané sedlo:za príplatok
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok Marzocchivoliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla
Poznámka:
Poznámka:Cena: od 18 290 eur (2/2021)Cena: od 21 290 eur (2/2021)

EURO 5
Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia
Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník

Pridané: 11.03.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (43)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179756 | Včera: 228886