Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 31.03.2023 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 4761 [Testy a predstavenia - Test]
Nakoniec sme sa na CL500 absolvovali aj fotenie v úplnom centre Sevilly, a to v piatok popoludní v najvyššej premávke. Španieli ešte k tomu oslavujú niečo ako prípravu na Veľkú noc, takže vo finále sme sa predierali naozaj hustou premávkou. CL si s tým však poradila veľmi dobre, koniec koncov mestské prostredie patrí do zóny jej výskytu.
Text: Peter Fischer
Foto: Honda.press, Peter Fischer
Keď to zhrniem, CL je ľahučký a dostupný stroj, ktorý poskytne radosť zo športovania alebo aspoň upravovania aj ostrieľaným motorkárom.
Lietame v okolí Sevilly, a zákruty sú tu fakt že ako stavané na novú CL500! Kolesá 19/17 sa tu cítia viac ako dobre, s CL sa dá aj slušne športovať. Čaká nás aj fotenie v čisto mestskom prostredí, kam CL rozhodne patrí tiež.
Včera sme novú CL500 videli iba v zasadačke, ale dnes ju popreháňame po pekných cestách. Počasie nám nanajvýš praje, veď je 30 stupňov :)
CL má podstatne viac technických rozdielov od Rebela než by sa mohlo zdať. Už len obutie je 19/17...
A nedá mi nepripomenúť, že CL spadá pod vodičáky A2, a má aj výbornú cenu 6 390 eur.
CL500 sa nesie v duchu bohatého retro štýlu inšpirovaného modelmi CL zo 60. a 70. rokov. Stroj je vybavený motorom z radu Honda CB500, ktorý je vhodný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, využíva nový lichobežníkový rám z oceľových rúrok, odpruženie s dlhým zdvihom a efektnú kombináciu 19- a 17‑palcového predného a zadného kolesa. Stroj je určený do náročnej mestskej premávky, nezľakne sa však ani ľahšieho terénu. Mimoriadne atraktívny štýl je bohatý na detaily, ako je zaoblená palivová nádrž, kolenné chrániče, gumové manžety vidlice či zdvihnutý tlmič výfuku s dvoma koncovkami s perforovaným ochranným krytom. Všetko osvetlenie je tvorené LED diódami, prístrojový panel je vybavený inverzným LCD displejom a štyri moderné farebné vyhotovenia nechávajú CL500 v dave ešte viac vyniknúť.
02.02.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3785 [Novinky - Predstavujeme]
Honda opäť udržala až extrémne nízku cenu na stroji, ktorý má predpoklady byť široko obľúbený. Novinka CL500 bude stáť len o 40 eur viac ako úspešný model CMX500 Rebel. Začiatkom apríla ju pôjdeme otestovať.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CL500 |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 471 ccm |
Max. výkon: | 46.6 k (34.3 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43.4 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 |
Palivový system: | PGM FI |
Rozvod: | DOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80R19M/C 59H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R17M/C 69H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 192 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Rázvor: | 1485 mm |
Dĺžka: | 2175 mm |
Šírka: | 831 mm |
Výška: | 1135 mm |
Svetlá výška: | 155 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 243 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | EURO 5 Cena 03/2023: 6 390 EUR |
Pridané: 31.03.2023 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 213934 | Včera: 225885