Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 13823 [Novinky - Predstavujeme]
Po už skôr predstavenom Hornete sa Honda opäť vracia ku kultovým menám, tentoraz je to Transalp. NA základe "malého" Rebela vznikla jeho scramblerovejšia verzia CL500, veľký Rebel zas dostal turistickejšiu verziu s polokapotou. Ďalšiu budúcnosť načrtáva elektroskúter.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
Nový XL750 Transalp nadväzuje na dobrodružnú povahu svojho ikonického originálu a prichádza pripravený na novú generáciu jazdcov, ktorí sa chcú vydať kamkoľvek, kam vedie cesta. Jeho osemventilový radový dvojvalcový motor disponuje výkonom 67,5 kW a krútiacim momentom 75 Nm; elektronicky riadená škrtiaca klapka (TBW) ponúka 4 prednastavené jazdné režimy plus voliteľný režim User, systém nastaviteľnej kontroly trakcie (HSTC) nastaviteľný v 5 úrovniach s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control) a s 3 úrovňami nastavenia brzdenia motorom a prenosu výkonu.
Oceľový rám je vybavený kompletným odpružením Showa: obrátenou 43-mm vidlicou SFF-CATM a zadným tlmičom s prepákovaním Pro-Link. Dva dvojpiestikové brzdové strmene sa silne zakusujú do predných brzdových kotúčov, stroj je vybavený kolesami s rozmermi 21/18 palcov obutými do dušových pneumatík. Prémiová výbava zahŕňa 5-palcový farebný TFT prístrojový panel s hlasovým ovládaním telefónu Honda Smartphone Voice Control, kompletné LED osvetlenie, automatické vypínanie ukazovateľov smeru či výstražné svetlá pre núdzové brzdenie (ESS). K dispozícii bude aj verzia pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | XL750 Transalp |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 755 ccm |
Max. výkon: | 91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 75 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,0 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 87 x 63.5 |
Palivový system: | PGM FI |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 200 mm |
Zdvih vzadu: | 190 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 M/C 70H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 208 kg |
Výška sedla: | 850 mm |
Rázvor: | 1560 mm |
Dĺžka: | 2325 mm |
Šírka: | 838 mm |
Výška: | 1450 mm |
Svetlá výška: | 210 mm |
Objem nádrže: | 16.9 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.35 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 291 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD vidlica Showa SFF-CZ, nastaviteľné predpätie podvozka |
Poznámka: | |
Poznámka: | 43mm Showa SFF-CA EURO 5 Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS. Cena 03/2023: 9 990 eur |
Nová touring verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi. Štandardná verzia, ktorá ponúka rovnakou mierou relaxáciu aj vzrušenie, získava pre modelový rok 2023 novú striebornú farbu.
CL500 sa nesie v duchu bohatého retro štýlu inšpirovaného modelmi CL zo 60. a 70. rokov. Stroj je vybavený motorom z radu Honda CB500, ktorý je vhodný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, využíva nový lichobežníkový rám z oceľových rúrok, odpruženie s dlhým zdvihom a efektnú kombináciu 19- a 17‑palcového predného a zadného kolesa. Stroj je určený do náročnej mestskej premávky, nezľakne sa však ani ľahšieho terénu. Mimoriadne atraktívny štýl je bohatý na detaily, ako je zaoblená palivová nádrž, kolenné chrániče, gumové manžety vidlice či zdvihnutý tlmič výfuku s dvoma koncovkami s perforovaným ochranným krytom. Všetko osvetlenie je tvorené LED diódami, prístrojový panel je vybavený inverzným LCD displejom a štyri moderné farebné vyhotovenia nechávajú CL500 v dave ešte viac vyniknúť.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CL500 |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 471 ccm |
Max. výkon: | 46.6 k (34.3 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43.4 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 |
Palivový system: | PGM FI |
Rozvod: | DOHC (2V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80R19M/C 59H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
Pneu vzadu: | 150/70R17M/C 69H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 192 kg |
Výška sedla: | 790 mm |
Rázvor: | 1485 mm |
Dĺžka: | 2175 mm |
Šírka: | 831 mm |
Výška: | 1135 mm |
Svetlá výška: | 155 mm |
Objem nádrže: | 12 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 3.7 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 243 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | EURO 5 Cena 03/2023: 6 390 EUR |
04.10.2022 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 9099 [Novinky - Predstavujeme]
Na výstave Intermot dnes Honda predstavila ďalšiu generáciu legendárneho Horneta! Bije v ňom úplne nový radový dvojvalcec s objemom 755 cm3 s výkonom 91 koní.
Model EM1 e má byť na trh uvedený v lete 2023. Je prvým elektrickým jednostopovým strojom značky Honda určeným pre európskych zákazníkov a prvým modelom, ktorý je predstavený po tom, čo spoločnosť Honda oznámila, že do roku 2025 sa chystá celosvetovo predstaviť 10 alebo viac modelov elektrických motocyklov. Ide o prvý významný krok k splneniu cieľa spoločnosti Honda, ktorým je dosiahnuť uhlíkovú neutralitu všetkých motocyklov v priebehu 40. rokov tohto storočia.
Skratka „EM“ označuje elektrický moped a model samotný je zameraný na mladú generáciu hľadajúcu ľahký a zábavný mestský dopravný prostriedok. Ide o kompaktný stroj s plochou podlahou a uhladeným dizajnom, ktorý zdôrazňuje jeho odlišnosť a jedinečnú identitu v rámci modelového radu Honda. EM1 e: sa skvele hodí na krátke presuny po meste a na efektívne, tiché a bezemisné cesty do práce alebo do školy, čím presne zodpovedá moderným požiadavkám na mestskú mobilitu.
Na pohon EM1 e: slúži jednotka Honda Mobile Power Pack e:, ktorá bola navrhnutá s maximálnym dôrazom na odolnosť, spoľahlivosť a kvalitu. Na jedno nabitie je možné prejsť viac než 40 km a mobilný zdroj energie (Mobile Power Pack – MPP) bol skonštruovaný tak, aby odolal rôznym teplotám, úrovniam vlhkosti, nárazom a vibráciám. Ako názov napovedá, MPP je vymeniteľná batéria, ktorú je možné z EM1 e: ľahko vybrať a doma ju pohodlne nabiť.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CMX1100 Rebel |
Rok: | 2023 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm |
Max. výkon: | 87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
Pneu vpredu: | 130/70B18 M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/65B16 M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 223 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Šírka: | 853 mm |
Výška: | 1115 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 13.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 208 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Iná výbava: | nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | |
Poznámka: | 2023: Pribudla nová cestovná (Touring) verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi Cena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur DCT 233 kg EURO 5 |
Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 6456 | Včera: 137777