Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3192 [Novinky - Predstavujeme]
Najväčšou novinkou skupiny Piaggio je istotne nové Stelvio postavené na báze motora modelu V100, ktoré sme vám už pred pár dňami predstavili. Novinky priniesla aj Aprilia, Vespa či Piaggio skútre.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Moto Guzzi Stelvio je najočakávanejším novým modelom, ktorý predstavuje návrat historickej dobrodružnej značky k adventure cestovaniu. Stelvio debutuje s inovatívnym asistenčným riešením pre jazdca, ktoré je založené na radarovej technológii vyvinutej spoločnosťou Piaggio. Stelvio sme si už podrobne predstavili krátko pred výstavou EICMA. Teraz môžeme doplniť výkon 115 k pri 8700 ot./min a maximálny krútiaci moment 105 Nm pri 6750 ot./min., z čoho 82 % je k dispozícii už pri 3500 ot./min., a s obmedzovačom nastaveným na pôsobivých 9500 ot./min.
31.10.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6056 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Moto-Guzzi sa celkom netradične rozhodla krátko pred výstavou EICMA ukázať podobu svojho úplne nového cestovného endura. To ponesie známe meno Stelvio, ako kultový taliansky priesmyk, alebo už predtým známy model.
Rám je oceľový trubkový a podvozok s vysokými zdvihmi kombinuje s kolesami 19 a 17 palcov.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Moto Guzzi |
Model: | Stelvio |
Rok: | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1042 ccm |
Max. výkon: | 115.1 k (84.6 kW) / 8700 ot. |
Max. krútiaci moment: | 105 Nm / 6750 ot. |
Kompresný pomer: | 12.6:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 96 x 72 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | kardan |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene |
Pneu vpredu: | R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | R17 |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla |
Poznámka: | |
Poznámka: | PFF Rider Assistance radar technológia aktívny tempomat, Forward Collision Warning, Blind Spot Information System, Lane Change Decision Aid System V Offroad režime ABS aj trakčná kontrola sa dá vypnúť |
Modelový rad V85 je rozšírený a aktualizovaný o nové motory a nové verzie.
V85 Strada je najminimalistickejšia verzia určená na každodenné používanie. Vyniká zliatinovými kolesami (19” vpredu a 17” vzadu) s cestnými pneumatikami, nízkym predným blatníkom a tromi jazdnými režimami (Road, Rain a Sport), ktoré ovládajú ABS, trakčnú kontrolu, a motorové mapy.
V85 TT predstavuje podstatu ikonického motocykla Moto Guzzi venovaného cestovaniu. Je vybavený bezdušovými lúčovými kolesami s terénnymi pneumatikami a 4 jazdnými režimami (Road, Sport, Rain a Off-Road), ktoré optimalizujú elektronické ovládanie (vrátane náklonového ABS).
V85 TT Travel je najvyššia verzia doplnená prepychovým balíkom výbavy špecifickej pre cestovanie, ktorý zahŕňa pevné kufre, multimediálnu platformu Moto Guzzi MIA, vyhrievané rukoväte a sedlo, 5 jazdných režimov a lepší predný štít.
Aprilia predstavuje RS 457, ľahký a technologicky kompletný nový športový bike, určený pre mladých jazdcov a nové trhy. Sortiment dopĺňajú nové verzie Tuaregov a cestným modelov v rade 660.
09.09.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 2440 [Novinky - Predstavujeme]
Po veľkých úspechoch so športovými modelmi s novým 660 motorom sa dalo čakať, že Aprilia príde aj s niečím menším. Najmä s ohľadom na to, že RS 660 sa neponúkala v 35-kW verzii. Takže prosím, zoznámte sa, toto je Aprilia RS 457!
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Aprilia |
Model: | RS 457 |
Rok: | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 457 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / ot. |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 180/55 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 159 kg |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Ikona štýlu a dlhoročná hviezda mestskej mobility, Vespa predstavuje svoje najnovšie modely Primavera a Sprint, ktoré zahŕňajú aj , modernú a ultratechnologickú elektrickú verziu.
Piaggio Centro Stile vykonalo intenzívnu prácu na zdokonalení povrchových úprav, predstavilo nové materiály a dôsledne pracovalo na detailoch, aby vylepšilo jedinečné vlastnosti a odlišný duch Vespa Primavera a Vespa Sprint S.
Tech verzia modelu Primavera je tiež vybavená systémom bezkľúčového štartovania a prístrojovým vybavením TFT, pomocou ktorého možno spravovať funkcie ponúkané multimediálnou platformou Vespa MIA. Nový je aj analógovo-digitálny prístrojový panel na ostatných verziách, pričom všetky sa teraz chvália kompletným systémom LED osvetlenia.
Piaggio predstavuje svoj rad skútrov s veľkými kolesami na rok 2024, najpredávanejších skútrov Liberty, Medley a Beverly. Elektrický skúter Piaggio 1 je teraz výkonnejší než kedykoľvek predtým a umožňuje čoraz efektívnejšie dochádzanie do mesta.
Pohonná jednotka, ktorou je vybavená verzia skútra Piaggio 1, teraz ponúka špičkový výkon 2,2 kW, takmer dvojnásobok predchádzajúcej verzie, zatiaľ čo motocyklová verzia (Piaggio 1 Active) dosahuje vrchol 3 kW. To vedie k výraznému zvýšeniu zrýchlenia, ktoré sa zvyšuje o 14 % na Piaggio 1 a takmer o 12 % na Piaggio 1 Active.
Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 163795 | Včera: 237949