Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2023: Kawasaki pridáva Z7 Hybrid a nové 500-vky Ninja, Z500 a Eliminator 500

 Zdieľať

Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 2615 [Novinky - Predstavujeme]

EICMA 2023: Kawasaki pridáva Hybtid Z7 a nové 50vky Ninja, Z500 a Eliminator

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

Kawasaki Eliminator 500 a Eliminator 500 SE:

Eliminator je označenie, ktoré Už Kawasaki v minulosti použila a teda vracia sa spať. Mestský cruiser s radovým dvojvalcom s posilnenými spodnými otáčkami, nízkym sedlom, uvoľneným posedom, nízkou hmotnosť a ľahkou obratnosťou jazdí na 18 a 16 palcových kolesách.

Kawasaki Eliminator 500 2024
Kawasaki Eliminator 500 2024

Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024

Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024

Nový motor má zdvihový objem 451 cm3 a vznikol odvodením z motora Ninja 400 - vŕtanie a zdvih: 70.0 mm x 58.6 mm. Max výkon 33.4 kW {45 PS} / 9,000 min-1 a krútiaci moment 42.6 N·m {4.3 kgƒ·m} / 6,000 min-1. Prevodvoka je 6-stupňová a v sérii je anti-hop sojka.

Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024

Prístrojovka je LCD ale s možnosťou konektivity - aplikácia RIDEOLOGY.

Eliminator SE je verzia vybavená viacerými vylepšeniami ako kryt predného svetla, USB-C nabíjačka, iné sedlo atď..

Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024

Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024
Kawasaki Eliminator 500 SE 2024

Foto:
 Kawasaki Eliminator 500 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Eliminator 500
Rok:2024
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:Chopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:451 ccm
Max. výkon:45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:42.6 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11.3:1
Vŕtanie x Zdvih:70.0 x 58.6 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:90 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:130/70-18M/C 63H
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:150/80-16M/C 71H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:176 kg
Výška sedla:735 mm
Rázvor:1520 mm
Dĺžka:2250 mm
Šírka:785 mm
Výška:1100 mm
Svetlá výška:150 mm
Objem nádrže:13 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:nie
LED denné svetlá:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii

Kawasaki Ninja 500 a Z 500:

Podobný upravený motor ako má Eliminator, pôvodom z Ninja 400 dostáva aj dvojica modelov Ninja 500 a Z 500. Ľahké kompaktné biky na každý deň s ešte výkonnejším motorom: Max výkon 33.4 kW {45 PS} / 9,000 min-1 a krútiaci moment 42.6 N·m {4.3 kgƒ·m} / 6,000 min-1.

Kawasaki Ninja 500 2024
Kawasaki Ninja 500 2024

Kawasaki Ninja 500 2024
Kawasaki Ninja 500 2024
Kawasaki Ninja 500 2024
Kawasaki Ninja 500 2024

Kawasaki Z500 2024
Kawasaki Z500 2024

Kawasaki Z500 SE 2024
Kawasaki Z500 SE 2024
Kawasaki Z500 SE 2024
Kawasaki Z500 SE 2024

Oba modely prichádzajú aj vo verzii SE a majú plne farebnú TFT prístrojovku, USB-C nabíjačku, grafické vylepšenia a Naháč má kryt pod motorom a Ninja pre zmenu bezkľúčové štartovanie.

Kawasaki Ninja 500 SE 2024
Kawasaki Ninja 500 SE 2024

Foto:
 Kawasaki Ninja 500 2024 Kawasaki Z 500 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasaki
Model:Ninja 500Z 500
Rok:20242024
Novinka:NOVINKA 2024NOVINKA 2024
Kategória:SuperšportNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:451 ccm451 ccm
Max. výkon:45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot.45.4 k (33.4 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:42.6 Nm / 6000 ot.42.6 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11.3:111.3:1
Vŕtanie x Zdvih:70.0 x 58.6 mm70.0 x 58.6 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm
Zdvih vzadu:130 mm130 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm
Pneu vpredu:110/70R17 M/C 54H110/70R17 M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm
Pneu vzadu:150/60R17 M/C 66H150/60R17 M/C 66H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:171 kg167 kg
Výška sedla:785 mm785 mm
Rázvor:1375 mm1375 mm
Dĺžka:1995 mm1995 mm
Šírka:730 mm800 mm
Výška:1120 mm1055 mm
Svetlá výška:145 mm145 mm
Objem nádrže:14 l14 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:nienie
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Cena 03/2024: 6 695 EUR, verzia SE 7 095 EURCena 03/2024: 5 995 EUR, verzia SE 6 295 EUR

Kawasaki Z7 Hybrid:

O veľkej novinke Ninja 7 s hybridným pohonom sme už písali. Sú tam zverejnené všetky detajly a vlastnosti nového pohonu.

10.10.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 4698 [Novinky - Predstavujeme]

-

Kawasaki „mení hru“ s novým hybridným strojom Ninja 7 HEV

Po nedávnom debute svojich nových motocyklov EV s licenciou triedy A1 v Paríži robí Kawasaki ďalší obrovský krok na ceste k svojmu dlhodobému cieľu uhlíkovej neutrality predstavením prvého sériovo vyrábaného silného hybridu* na svete, Ninja 7 Hybrid.

 

Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024

K Ninji pribudne aj naháč Z7 Hybrid spolu s verziou SE.

Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024

Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024

Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024
Kawasaki Z7 Hybrid SE 2024

Foto:
 Kawasaki Z 7 Hybrid 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Z 7 Hybrid
Rok:2024
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:451 ccm
Max. výkon:70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:60.4 Nm / 2800 ot.
Kompresný pomer:11.7:1
Vŕtanie x Zdvih:70 x 58.6
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová + manuál
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:114 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1

Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg

Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144880 | Včera: 243292