Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
 
	Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
 [Novinky - Predstavujeme]
CFMOTO má skvelo našliapnuté a z roka na rok viac prekvapuje. Predstavilo nám nový trojvalec, parádny offroadovo zameraný adventure bike 450MT s dvojvalcom, nový naháč a dva fakt zaujímavé koncepty.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
Trojvalcová pohonná jednotka s objemom 675 cm3 je úplne nový vlastný projekt firmy CFMOTO s nízkou hmotnosťou, vysokou odolnosťou, rýchlym zrýchlením a plynulosťou, ktorý sa v roku 2024 objaví vo viacerých modeloch.
Trojvalcová pohonná jednotka s objemom 675 cm3 je úplne nový interný projekt spoločnosti CFMOTO, ktorý sa prvýkrát objavil na veľtrhu EICMA 2023. Vďaka nízkej hmotnosti, vysokej odolnosti, rýchlej akcelerácii (vďaka kľuke s nízkou zotrvačnosťou) a hladkej dodávke (vďaka FCC anthop spojke), vybaví nové vzrušujúce modely uvedené na trh v roku 2024.
Motor poskytne maximálny krútiaci moment 68 Nm pri 8250 ot./min., maximálny výkon cez 100 k a navyše dosiahne maximum pri 12300 ot./min. Tieto pôsobivé čísla privedú naše nové motorky k pôsobivému zrýchleniu z 0 na 100 km/h za 3 sekundy.
Skvelo vyzerá ohlásená novinka v segmente adventure, offroad zamerané cestovné enduro poháňané paralelným dvojvalcom 450 ccm s kľukou s posunom 270 stupňov. Motor vychádza z naháča a ten má výkon 37kW/9500rpm, 39N.m/7600 ot. Tak toto vyzerá naozaj sľubne.
Ovládateľnosť na ceste aj v teréne je zaručená vysokou svetlou výškou a nastaviteľným pružením KYB a vďaka suchej hmotnosti 175 kg.
Ergonómia je jemne vyladená tak, aby poskytovala pohodlie pri jazde na veterných cestách, ale tiež zaručovala plnú kontrolu na tých najdrsnejších cestách s vysoko ohnutými riadidlami.  A na zlepšenie terénnych schopností je možné dvojkanálový ABS BOSCH vypnúť na zadnom kolese pomocou špeciálneho tlačidla na riadidlách. BOSCH TCS je možné odpojiť aj cez 5” TFT farebný displej s pripojením Bluetooth.
Novinka sľubuje ľahkú ovládateľnosť a aj dostupnú výšku sedla. Na kompletné špecifikácie modelu si musíme ešte počkať.
| Foto: | |
|  | |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | CFMOTO | 
| Model: | 450 MT | 
| Rok: | 2024 | 
| Novinka: | NOVINKA 2024 | 
| Kategória: | Cestovné enduro | 
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) | 
| Objem: | 449 ccm | 
| Max. výkon: | 42.2 k (31.0 kW) / 8500 ot. | 
| Max. krútiaci moment: | 42 Nm / 6250 ot. | 
| Kompresný pomer: | 11,5:1 | 
| Vŕtanie x Zdvih: | 72.0 x 55.2 mm | 
| Palivový system: | vstrekovanie | 
| Rozvod: | DOHC (4V) | 
| Chladenie: | kvapalinou | 
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | 
| Sekundárny pohon: | reťaz | 
| Zdvih vpredu: | 200 mm | 
| Zdvih vzadu: | 200 mm | 
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová | 
| Pneu vpredu: | 90/90-21 M/C 54H | 
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | 
| Pneu vzadu: | 140/70 R18 M/C 67H | 
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 175 kg | 
| Hmotnosť s náplňami: | 192.5 kg | 
| Výška sedla: | 820 mm | 
| Rázvor: | 1505 mm | 
| Dĺžka: | 2210 mm | 
| Šírka: | 870 mm | 
| Výška: | 1430 mm | 
| Svetlá výška: | 220 mm | 
| Objem nádrže: | 17.5 l | 
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 152 km/h | 
| Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 
| Dojazd po rezervu: | cca 291 km | 
| Servisný interval: | 6000 km olej, 36 000 ventily | 
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii | 
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | 
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | 
| Palubný počítač: | áno, v sérii | 
| LED svetlomet: | áno, v sérii | 
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | 
| LED smerovky: | áno, v sérii | 
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | 
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | 
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok KYB, sklopné zrkadlá | 
| Poznámka: | |
| Poznámka: | ABS a TC od fy Bosch EURO 5 Nastaviteľná výška zmenou montážneho bodu zadného tlmiča Komunikačná jednotka T-BOX / CFMOTO RIDE za príplatok 279 EUR Predĺžená záruka 5 rokov Cena 07/2024: 6 649 EUR | 
MT-X je offroadovo zamerané cestovné enduro na báze veľkého dvojvalca. Ukazuje na čo sa priaznivci môžu tešiť do budúcna.
Ďalší koncept CL-C Low Ride ide loviť do úplne iných vôd - ukazuje ako by mohol vyzera bobber v podaní tejto značky.
 
V Neposlednom rade tu máme trojicu noviniek. 125NK je úplne nový naháč v kubatúre 125.
800NKGPje 80vkový naháč vyladený na okruh a ako inak vo farbách tímu z majstrovstiev sveta.
Pridané: 07.11.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS: 
 
 
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 193310 | Včera: 194522