Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Honda trochu „poupratovala“ vo svojej modelovej ponuke, aby o niečo logickejšie usporiadala podobné stroje - napríklad vytvorila novú Hornet family (zaujme najmä nový liter), z CB500X urobila NX500, do CB650 už dáva aj elektronickú spojku, potom refrešla Fireblade, a nakoniec sa do ponuky po dlhých rokoch vracia CBR600RR, teraz už s elektronikou na úrovni.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | NX500 |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 471 ccm |
| Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 43 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 10.7: 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 |
| Palivový system: | PGM FI |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 135 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80R19M/C |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 160/60R17M/C |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 196 kg |
| Výška sedla: | 830 mm |
| Rázvor: | 1445 mm |
| Dĺžka: | 2155 mm |
| Šírka: | 825 mm |
| Výška: | 1410 mm |
| Svetlá výška: | 180 mm |
| Objem nádrže: | 17.5 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 184 km/h |
| Spotreba paliva: | 3.6 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 364 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | USD vidla Showa SFF-BP |
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | CB500 Hornet |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Naháč |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 471 ccm |
| Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 43 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 10.7:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 |
| Palivový system: | PGM FI |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
| Priemer bŕzd vpredu: | 296 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 160/60-17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 188 kg |
| Výška sedla: | 785 mm |
| Rázvor: | 1410 mm |
| Dĺžka: | 2080 mm |
| Šírka: | 790 mm |
| Výška: | 1060 mm |
| Svetlá výška: | 145 mm |
| Objem nádrže: | 17.1 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 366 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | USD vidla Showa SFF-BP |
Spolu so športovým superbikom CBR650R bude prvým modelom značky Honda, ktorý sa bude ponúkať s voliteľnou technológiou elektronickej spojky Honda E-Clutch, ktorá jazdcovi dáva možnosť automatického ovládania spojky iba pomocou radiacej páčky.
10.10.2023 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 3835 [Novinky - Predstavujeme]
Honda dnes zverejnila na svojej webovej stránke informácie o technológií elektronickej spojky Honda E-Clutch pre motocykle, prvom* systéme automatického ovládania spojky na svete pre viacstupňovú motocyklovú prevodovku, ktorý umožňuje plynulé rozbiehanie, radenie prevodových stupňov a zastavovanie bez toho, aby jazdec musel ovládať spojkovú páku.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | CBR600RR |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Superšport |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 599 ccm |
| Max. výkon: | 121.0 k (89.0 kW) / 14250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 63 Nm / 11500 ot. |
| Kompresný pomer: | 12,2 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 42.5 mm |
| Palivový system: | PGM DSFI |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 180 mm |
| Pneu vzadu: | 220 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 193 kg |
| Výška sedla: | 823 mm |
| Rázvor: | 1370 mm |
| Dĺžka: | 2029 mm |
| Šírka: | 684 mm |
| Výška: | 1115 mm |
| Svetlá výška: | 137 mm |
| Objem nádrže: | 18 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 5.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 245 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | CBR1000RR-R Fireblade |
| Rok: | 2024 |
| Novinka: | NOVINKA 2024 |
| Kategória: | Superšport |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 999.9 ccm |
| Max. výkon: | 215.0 k (158.1 kW) / 14500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 112 Nm / 12500 ot. |
| Kompresný pomer: | 13 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 81 mm × 48,5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie PGM-DSFI |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 137 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálna 4 piestiková |
| Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70ZR17 58W |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
| Pneu vzadu: | 200/55-ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 201 kg |
| Výška sedla: | 830 mm |
| Rázvor: | 1455 mm |
| Dĺžka: | 2100 mm |
| Šírka: | 745 mm |
| Výška: | 1140 mm |
| Svetlá výška: | 115 mm |
| Objem nádrže: | 16.1 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 6.6 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 182 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii |
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa, titan výfuk Akrapovic |
Pridané: 07.11.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116444 | Včera: 156879