Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5325 [Novinky - Predstavujeme]
Po nedávnom debute svojich nových motocyklov EV s licenciou triedy A1 v Paríži robí Kawasaki ďalší obrovský krok na ceste k svojmu dlhodobému cieľu uhlíkovej neutrality predstavením prvého sériovo vyrábaného silného hybridu* na svete, Ninja 7 Hybrid.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
V snahe „Change the Game“ ponúka úplne nová Kawasaki Ninja 7 Hybrid jedinečný pohľad do sveta budúcich motocyklov v súčasnom časovom rámci, pričom prvé modely by sa mali objaviť na podlahách showroomov v januári 2024.
Srdcom Ninja 7 Hybrid je inovatívna kombinácia úplne nového 451 ccm paralelného, vodou chladeného štvortaktného motora – doplneného o manuálne alebo automaticky radené prevodové stupne – a trakčného motora a batérie. Futuristická kombinácia, ktorá ponúka množstvo nových jazdných zážitkov plus výkon motora 43,5 kW, ktorý vďaka „e-boost“ vzrastie na pôsobivý hybridný čistý výkon 51,1 kW.
Pokiaľ ide o rozmery, Ninja 7 Hybrid je strednej kategórie, ktorá ponúka celkový výkon v triede 650 ccm až 700 ccm s okamžitým zrýchlením, ktoré konkuruje superšportovému modelu triedy 1 000 ccm už od štartu (s funkciou e-boost od Kawasaki). Jazdci môžu prepínať medzi tromi jazdnými režimami (SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID, EV**), z ktorých každý ponúka odlišný jazdný charakter.
Medzi ďalšie inovácie patrí zastavenie pri voľnobehu, pri ktorom sa spaľovací motor vypne pri zastavení, aby sa ušetrilo palivo a znížili emisie, plus Automatic Launch Position Finder (ALPF), ktorý – keď je zvolený – automaticky zvolí prvý prevodový stupeň pri státí, plus režim chôdze vpred a vzad na pomoc pri nízkych rýchlostiach.
Využitím špeciálne navrhnutej verzie známeho priehradového trubkového rámu okolo benzínového motora a trakčného motora 9 kW odhaľuje kompaktnú zdvojenú pohonnú jednotku so 48 V lítium-iónovou batériou v blízkosti stredu motorky, pre ideálne rozloženie hmotnosti.
Ergonomicky uvoľnená a športová jazdná pozícia uľahčuje jazdcovi vstup do prvotriedneho kokpitu, ktorý je navrhnutý tak, aby bol intuitívny a vzbudzoval dôveru. Plnofarebné TFT prístroje zahŕňajú možnosť pripojenia smartfónu prostredníctvom vlastnej verzie RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.
Ako prvý svojho druhu nastavuje Ninja 7 Hybrid laťku pre motocykle HEV. Tento revolučný nový model, ktorý ponúka tie najlepšie prvky modelov ICE a EV a dokáže sa pohybovať v mestskej džungli aj na vidieku, je väčší ako súčet jeho častí. Vďaka svojmu vzrušujúcemu charakteru a mnohým inovatívnym funkciám, ktoré môžu jazdci preskúmať, Ninja 7 Hybrid skutočne otvára novú éru zážitkov z jazdy.
* Sériovo vyrábané modely (okrem skútrov) od významného výrobcu silových športov k 6. októbru 2023 podľa prieskumu Kawasaki Motors, Ltd.
Silné hybridné systémy kombinujú spaľovací motor (ICE) s elektromotorom pre výkonnú jazdu a vďaka veľkej kapacite batérie sú schopné jazdiť len na elektrinu.
** Režim EV Ninja 7 Hybrid môže byť užitočný v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných oblastiach alebo v parkovacích garážach. Rýchlosť a dosah sú obmedzené.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Ninja 7 Hybrid |
Rok: | 2024 |
Novinka: | NOVINKA 2024 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 451 ccm |
Max. výkon: | 70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60.4 Nm / 2800 ot. |
Kompresný pomer: | 11.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70 x 58.6 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická 6 stupňová + manuál |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 227 kg |
Výška sedla: | 795 mm |
Rázvor: | 1535 mm |
Dĺžka: | 2145 mm |
Šírka: | 750 mm |
Výška: | 1135 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 14 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 262 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1 Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1 Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg |
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | Ninja 7 Hybrid | Ninja 650 |
Rok: | 2024 | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2024 | |
Kategória: | Superšport | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 451 ccm | 649 ccm |
Max. výkon: | 70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot. | 68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 60.4 Nm / 2800 ot. | 65.7 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.7:1 | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 70 x 58.6 | 83 x 60 |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | automatická 6 stupňová + manuál | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 125 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 227 kg | 193 kg |
Výška sedla: | 795 mm | 790 mm |
Rázvor: | 1535 mm | 1410 mm |
Dĺžka: | 2145 mm | 2055 mm |
Šírka: | 750 mm | 775 mm |
Výška: | 1135 mm | 1080 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 130 mm |
Objem nádrže: | 14 l | 15 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 262 km | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | nie | nie |
Trakčná kontrola: | nie | |
Palivové mapy: | áno, v sérii | nie |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | |
Štart-stop funkcia motora: | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Automatická prevodovka: | áno, v sérii | |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1 Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1 Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg |
Pridané: 10.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2024 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 101315 | Včera: 166064