Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki „mení hru“ s novým hybridným strojom Ninja 7 HEV

 Zdieľať

Pridané: 10.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5393 [Novinky - Predstavujeme]

Po nedávnom debute svojich nových motocyklov EV s licenciou triedy A1 v Paríži robí Kawasaki ďalší obrovský krok na ceste k svojmu dlhodobému cieľu uhlíkovej neutrality predstavením prvého sériovo vyrábaného silného hybridu* na svete, Ninja 7 Hybrid.

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

V snahe „Change the Game“ ponúka úplne nová Kawasaki Ninja 7 Hybrid jedinečný pohľad do sveta budúcich motocyklov v súčasnom časovom rámci, pričom prvé modely by sa mali objaviť na podlahách showroomov v januári 2024.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Srdcom Ninja 7 Hybrid je inovatívna kombinácia úplne nového 451 ccm paralelného, vodou chladeného štvortaktného motora – doplneného o manuálne alebo automaticky radené prevodové stupne – a trakčného motora a batérie. Futuristická kombinácia, ktorá ponúka množstvo nových jazdných zážitkov plus výkon motora 43,5 kW, ktorý vďaka „e-boost“ vzrastie na pôsobivý hybridný čistý výkon 51,1 kW.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Pokiaľ ide o rozmery, Ninja 7 Hybrid je strednej kategórie, ktorá ponúka celkový výkon v triede 650 ccm až 700 ccm s okamžitým zrýchlením, ktoré konkuruje superšportovému modelu triedy 1 000 ccm už od štartu (s funkciou e-boost od Kawasaki). Jazdci môžu prepínať medzi tromi jazdnými režimami (SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID, EV**), z ktorých každý ponúka odlišný jazdný charakter.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Medzi ďalšie inovácie patrí zastavenie pri voľnobehu, pri ktorom sa spaľovací motor vypne pri zastavení, aby sa ušetrilo palivo a znížili emisie, plus Automatic Launch Position Finder (ALPF), ktorý – keď je zvolený – automaticky zvolí prvý prevodový stupeň pri státí, plus režim chôdze vpred a vzad na pomoc pri nízkych rýchlostiach.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Využitím špeciálne navrhnutej verzie známeho priehradového trubkového rámu okolo benzínového motora a trakčného motora 9 kW odhaľuje kompaktnú zdvojenú pohonnú jednotku so 48 V lítium-iónovou batériou v blízkosti stredu motorky, pre ideálne rozloženie hmotnosti.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024


Ergonomicky uvoľnená a športová jazdná pozícia uľahčuje jazdcovi vstup do prvotriedneho kokpitu, ktorý je navrhnutý tak, aby bol intuitívny a vzbudzoval dôveru. Plnofarebné TFT prístroje zahŕňajú možnosť pripojenia smartfónu prostredníctvom vlastnej verzie RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE, čo prispieva k vylepšenému zážitku z jazdy na motorke.

Video: Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024 | Official Video

Ako prvý svojho druhu nastavuje Ninja 7 Hybrid laťku pre motocykle HEV. Tento revolučný nový model, ktorý ponúka tie najlepšie prvky modelov ICE a EV a dokáže sa pohybovať v mestskej džungli aj na vidieku, je väčší ako súčet jeho častí. Vďaka svojmu vzrušujúcemu charakteru a mnohým inovatívnym funkciám, ktoré môžu jazdci preskúmať, Ninja 7 Hybrid skutočne otvára novú éru zážitkov z jazdy.

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024

* Sériovo vyrábané modely (okrem skútrov) od významného výrobcu silových športov k 6. októbru 2023 podľa prieskumu Kawasaki Motors, Ltd.
Silné hybridné systémy kombinujú spaľovací motor (ICE) s elektromotorom pre výkonnú jazdu a vďaka veľkej kapacite batérie sú schopné jazdiť len na elektrinu.

** Režim EV Ninja 7 Hybrid môže byť užitočný v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných oblastiach alebo v parkovacích garážach. Rýchlosť a dosah sú obmedzené.

Foto:
 Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Ninja 7 Hybrid
Rok:2024
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:Superšport
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:451 ccm
Max. výkon:70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:60.4 Nm / 2800 ot.
Kompresný pomer:11.7:1
Vŕtanie x Zdvih:70 x 58.6
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová + manuál
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:120 mm
Zdvih vzadu:114 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:227 kg
Výška sedla:795 mm
Rázvor:1535 mm
Dĺžka:2145 mm
Šírka:750 mm
Výška:1135 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:14 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1

Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg

Porovnanie s Ninja 650:

Foto:
 Kawasaki Ninja 7 Hybrid 2024 Kawasaki Ninja 650 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasaki
Model:Ninja 7 HybridNinja 650
Rok:20242023
Novinka:NOVINKA 2024
Kategória:SuperšportNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:451 ccm649 ccm
Max. výkon:70.0 k (51.5 kW) / 10500 ot.68.3 k (50.2 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:60.4 Nm / 2800 ot.65.7 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:11.7:110.8:1
Vŕtanie x Zdvih:70 x 58.683 x 60
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická 6 stupňová + manuálmanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm125 mm
Zdvih vzadu:114 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:300 mm300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/70ZR17M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm
Pneu vzadu:160/60ZR17M/C (69W)160/60ZR17M/C (69W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:227 kg193 kg
Výška sedla:795 mm790 mm
Rázvor:1535 mm1410 mm
Dĺžka:2145 mm2055 mm
Šírka:750 mm775 mm
Výška:1135 mm1080 mm
Svetlá výška:130 mm130 mm
Objem nádrže:14 l15 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 262 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienie
Trakčná kontrola:nie
Palivové mapy:áno, v sériinie
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nie
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Automatická prevodovka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:Max výkon spaľovaceho motora: 43.5 kW {59 PS} / 10,500 min-1 | 43.6 N·m {4.4 kgƒ·m} / 7,500 min-1
Max výkon el motora: 9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 min-1 | 36.0 N·m {3.7 kgƒ·m} / 0-2,400 min-1

Batéria: Lithium-ion battery pack: 50.4 V 27.2 Ah 13 kg

Pridané: 10.10.2023 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2024:

| Seriál článkov: Novinky 2024 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 174453 | Včera: 224986