Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Piaggio prišlo s ďalšími novinkami - Beverly 310 a Medley 200

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 293 [Novinky - Predstavujeme]

Beverly 310 a Medley 200 predstavujú vrchol výkonu, moderných technológií a talianskeho dizajnu a sú navrhnuté tak, aby vyhoveli špecifickým
potrebám súčasných jazdcov.

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025

Piaggio Beverly 310: Výkon a elegancia pre každodennú jazdu

Rad Beverly je už viac ako dve desaťročia ikonou mestskej mobility. Beverly 310 teraz túto legendu posúva ďalej vďaka novému motoru s objemom 310 cm3 spĺňajúcemu normu Euro 5+, ktorý prináša viac výkonu, plynulosti a agility. S výkonom 27,7 koní a krútiacim momentom 29,5 Nm je tento jednovalcový kvapalinou chladený motor výkonnejší a svižnejší než kedykoľvek predtým. Až 70 % jeho komponentov bolo modernizovaných, vrátane prepracovaného vstrekovača a systému štartovania, vďaka čomu je tichšie, úspornejšie a citlivejšie. Okamžitý krútiaci moment uľahčuje rýchlu akceleráciu v mestskej doprave a pre dlhšie cesty zasa ponúka stabilný a príjemný jazdný zážitok.

Beverly 310 je postavená na dvojitom kolískovom ráme z vysoko odolných oceľových trubiek, čo jej dodáva robustnosť a stabilitu na úrovni motocykla. Predná vidlica Showa a dvojčinné zadné tlmiče zaisťujú pohodlnú jazdu aj na nerovných mestských cestách, zatiaľ čo veľké 16-palcové predné a 14-palcové zadné koleso poskytujú skvelú priľnavosť a ovládateľnosť. Model je vybavený dvojkanálovým systémom ABS, kontrolou trakcie ASR a 300mm predným brzdovým kotúčom - najväčším vo svojej triede, ktorý zaisťuje presné a spoľahlivé brzdenie.

Piaggio Beverly S 310 (2025) Farba Grigio Mercurio
Piaggio Beverly S 310 (2025) Farba Grigio Mercurio

Dizajn Beverly 310 stelesňuje taliansku eleganciu so športovými líniami, výrazným predným štítom a štýlovo ladenou zadnou časťou inšpirovanú svetom automobilov. LED svetlomet a smerové svetlá zlepšujú viditeľnosť a zároveň tvoria jedinečný svetelný podpis. Riadidlá s digitálnym LCD panelom o veľkosti 5,5 palca používajú ergonómiu prevzatú z motocyklov, čo uľahčuje ovládanie. Medzi užívateľsky prívetivé funkcie patrí aj bezkľúčový systém, vďaka ktorému je štartovanie, otváranie sedla a zamykanie riadidiel možné bez vybratia kľúča z vrecka.

Športový štýl sa prejavuje aj na ráfikoch so siedmimi dvojitými lúčmi. Sedlo s detailnou povrchovou úpravou a dvojitým prešívaním ponúka dve výškové úrovne pre jazdcov a spolujazdcov. Osvetlený úložný priestor pod sedlom umožňuje uloženie modulárnej prilby a ďalších predmetov. V štíte sa potom nachádza aj praktická priehradka s USB portom a háčik.

K dispozícii je široká škála príslušenstva, ktoré ďalej zvyšuje komfort a všestrannosť tohto modelu. Patrí sem napríklad 36-litrový a 52-litrový top box, ktorý je možné zladiť s farbou skútra a vybaviť opierkou chrbta pre spolujazdcov. Pre chladné dni sú k dispozícii vyhrievané rukoväte, vyhrievané sedlo a špeciálny kryt nôh Comfort+, ktorý zaisťuje pohodlie aj v chladnom počasí. Praktický plexi štít z odolného materiálu ponúka optimálnu ochranu pred vetrom a poveternostnými vplyvmi. Na bezpečnosť myslí mechanické zariadenie proti krádeži a systém Piaggio MIA, ktorý umožňuje prepojenie skútra s mobilným telefónom pre lepšiu kontrolu nad funkciami skútra. Tento doplnkový sortiment robí z Beverly 310 ešte prispôsobiteľnejšieho a praktickejšieho spoločníka pre každodennú jazdu aj dlhšie cesty.

Piaggio Medley 200: Ľahkosť, agilita a pokročilá konektivita

Piaggio Medley 200 vstupuje do kategórie stredne výkonných skútrov ako agilná a ideálna voľba pre mestských jazdcov. Jeho jednovalcový motor s objemom 200 cm3 dosahuje výkon 13 kW a krútiaci moment 16,5 Nm, čo umožňuje plynulú, ale dynamickú jazdu ako v mestskej doprave, tak na dlhších trasách. Tento skúter kombinuje ľahkosť a ovládateľnosť s komfortom a ochranou typickou pre GT skútre, čo z neho robí univerzálnu voľbu pre mestskú premávku.

Medzi popredné inovácie patrí systém Start & Stop (RISS), patentovaná technológia spoločnosti Piaggio, ktorá nahrádza tradičný štartér bezkefovým zariadením montovaným priamo na kľukový hriadeľ, čo výrazne znižuje hlučnosť a zvyšuje spoľahlivosť. Tento systém navyše prispieva k zníženiu spotreby paliva. Plynulý prenos výkonu zaisťuje prevodovka CVT, ktorá poskytuje pohodlnú jazdu, obzvlášť pri
častom zastavovaní a rozbiehaní.

Piaggio Medley S 200 (2025) Farba Blu Ardesia
Piaggio Medley S 200 (2025) Farba Blu Ardesia

Záväzok spoločnosti Piaggio k talianskemu dizajnu je viditeľný z elegantného a športového vzhľadu tejto novinky. Predná časť je definovaná dynamickými líniami, ktoré sa tiahnu až k riadidlám, kde full LED svetlomety a digitálny LCD prístrojový panel prispievajú k štýlu aj funkčnosti. Kompaktná zadná časť ukrýva priestranný úložný priestor pod sedlom, ktorý je vďaka centrálne umiestnenej palivovej nádrži navyše zväčšený bez toho, aby to šlo na úkor elegancie samotného skútra. Vďaka lokácii nádrže je zároveň možné dopĺňať palivo bez nutnosti zosadnutia zo skútra.

Pre Medley 200 je pripravený celý rad príslušenstva zameraný na praktickosť a pohodlie. Medzi tieto doplnky patrí klasický 32-litrový a väčší 37-litrový top box. Pre maximálnu ochranu v nepriaznivom počasí je potom k dispozícii zimný kryt nôh a protišmyková podložka, ktoré zvyšujú bezpečnosť a komfort pri jazde. Piaggio Medley 200 môže byť tiež vybavené inovatívnym elektronickým zariadením proti krádeži, s nezávislým napájaním, ktoré sa môže pochváliť najnižšou spotrebou energie na trhu, a pridáva imobilizér a silnú sirénu, ktorá zabraňuje neoprávnenej manipulácii.

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2025:

| Seriál článkov: Novinky 2025

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131855 | Včera: 198006