Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 8001 [Novinky - Predstavujeme]
Scrambler 1100 bude mať vzducháč, malá Panigale 959 prišla v ostrejšej verzii Corse, Multistrada má väčší motor (vracia sa aj športovejšia verzia Pikes Peak) a na záver sa ukázalo to najdôležitejšie: Panigale s novým V4 motorom.
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Aj tento rok tlačovkou sprevádzal sám CEO Ducati Claudio Domenicali. Na pódiu sa postupne ukázali Danilo Petrucci, Jorge Lorenzo a Andrea Dovizioso, a okrem už vopred predstavených modelov ako Monster 821, Multistrada Enduro Pro alebo X Diavel S na svetlo sveta po prvý raz prišla ďalšia novinka - veľký Scrambler 1100. Ďalším prekvapením bola Corse verzia malej Panigale 959. Postupne prichádzali čoraz zaujímavejšie novinky ako Multistrada 1260 (aj vo verzii Pikes Peak) a Panigale V4, plus Panigale V4 v limitovanej edícii Speciale s neuveriteľnými 226 koňmi. Tú na pódium priviezol Casey Stoner.
Vzduchom chladený motor (86 koní pri 7 500 ot., 88 Nm pri 4 750), trakčná kontrola, palivové mapy, elektronický plyn, náklonové ABS. Popri základnej verzii budú ďalšie dve: Special a Sport.
Ostrejšia verzia malej Panigale - na pódium ju priviezol Chaz Davies. Öhlinsy, Akrapovič, Li-on akumulátor...
Väčší motor (1 262 cm3, 158 koní), plochšia a vyššie položená krivka krútiaceho momentu (85 % k dispozícii od 3 500 otáčok), vylepšená elektronika (asistent rozjazdu do kopca, upravená TFT prístrojovka).
Vrátila sa aj nadupanejšia verzia Pikes Peak. Tá oproti základu ponúka quickshifter, kované kolesá, karbónové diely, plne nastaviteľné odpruženie Öhlins a jasne rozoznateľnú farebnú kombináciu.
Ducati Panigale V4 2018 - V4 motor, viaceré technológie z MotoGP (rovnaké rozloženie - V4 90 stupňov, rovnaké vŕtanie a tvar spaľovacej komory, pálenie twin pulse, kľukový hriadeľ točiaci sa smerom dozadu, a samozrejme desmo rozvody), 214 koní v základe, zadná pneumatika 200/60. Iba o 5 kg ťažšia ako predošlá Panigale s V2 motorom.
Neuveriteľných 226 koní! Na pódium ju priviezol Casey Stoner. Limitovaná edícia - 1500 kusov.
Farebná TFT prístrojovka, nádrž a výfuk z Monstra 1200, upravené detaily, a najmä ikonická žltá farba.
Foto: | ||||
Pridaj obrázok |
||||
Všeobecné informácie: | ||||
Výrobca: | Ducati | Ducati | Ducati | Ducati |
Model: | Panigale V4 | Multistrada 1260 S | Scrambler 1100 | Monster 821 |
Rok: | 2018 | 2018 | 2018 | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Superšport | Cestovné enduro | Klasika | Naháč |
Motor: | ||||
Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | L-kový dvojvalec DVT (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1103 ccm | 1262 ccm | 1079 ccm | 821 ccm |
Max. výkon: | 214.5 k (157.7 kW) / 13000 ot. | 158.0 k (116.2 kW) / 9500 ot. | 85.7 k (63.0 kW) / 7500 ot. | 108.8 k (80.0 kW) / 9250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 124 Nm / 10000 ot. | 129.5 Nm / 7500 ot. | 88 Nm / 4750 ot. | 86 Nm / 7750 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 13 : 1 | 11:1 | 12,8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 50.3 mm | 106 x 71.5 mm | 98 x 71 mm | 88 x 67.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (2V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | vzduchom | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 170 mm | 150 mm | 130 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 170 mm | 150 mm | 140 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70-ZR17 | 120/70-ZR17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 265 mm | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 190/55 ZR17 | 180/55-ZR17 | 180/55-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||||
Suchá hmotnosť: | 175 kg | 212 kg | 189 kg | 180.5 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 198 kg | 235 kg | 206 kg | 206 kg |
Výška sedla: | 830 mm | 825 mm | 810 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1469 mm | 1585 mm | 1514 mm | 1480 mm |
Dĺžka: | 2065 mm | 2190 mm | 2190 mm | |
Šírka: | 1000 mm | 895 mm | ||
Výška: | 1130 mm | 1495 mm | 1330 mm | |
Objem nádrže: | 16 l | 20 l | 15 l | 16.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||||
Spotreba paliva: | 6.9 l/100km | 5.2 l/100km | 5.4 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 173 km | cca 288 km | cca 229 km | |
Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | 15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km | |
Doplnková výbava: | ||||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tempomat: | áno, v sérii | |||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |||
LED smerovky: | áno, v sérii | |||
El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii | ||
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | |||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |||
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | |||
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | |||
Poznámka: | ||||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs Cena 5/2018: 21 990 eur | Touring pack (bočné kufre 58L, vyhrievané rukoväte, centrálny stojan) Sport pack (homologovaná karbónová koncovka výfuku Termignoni, karbónový predný blatník, hliníkový kryt spojkovej nádržky a nádržky prednej brzdy) Urban pack (zadný kufor 48L, taška na nádrž, USB port) Enduro pack (prídavné LED svetlomety, stupačky off-road, kryt vodného chladiča, padací rám, rozšírenie bočného stojanu) | Cena 5/2018: 11 290 eur |
Pridané: 05.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123698 | Včera: 146209