Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda práve predstavila modely 2018: drsnejšia Africa Twin, CB125R a 300 R, z konceptu Neo Sports Cafe vzišla nádherná CB1000R

 Zdieľať

Pridané: 06.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 12701 [Novinky - Predstavujeme]

Okrem už predstavených noviniek ako Super Cub 125, Monkey a Gold Wing ukázala Honda v Miláne modernizovanú X-ADV, Africu Twin vo verzii Adventure Sports a úplne nové naháče radu CB - 125R, 300R a 1000R. Fotografie a údaje priebežne dopĺňame.

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:

CRF1000L Africa Twin 2018

Kultová Afrika oslavuje 30. výročie príchodu na trh. Pre rok 2018 Honda upravila prístrojovku, jazdcove stupačky, a pridala 3 jazdné módy. Afrika schudla dve kilá a štupľové pneumatiky bude mať oficiálne povolené v techničáku.

Honda CRF1000L Africa Twin 2018
Honda CRF1000L Africa Twin 2018

Africa Twin Adventure Sports

Drsnejšia verzia Adventure Sports obsahuje všetko to, čo základná Afrika, ale naviac ponúka väčšiu 24-litrovú nádrž, dlhšie zdvihy odpruženia (teda aj vyšší posed a vyššiu svetlú výšku), vyhrievané rukoväte a najmä riadnu ochranu motora.

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018

Video: Nová Honda Africa Twin Adventure Sports 2018 - vlastnosti

Video: Nová Honda Africa Twin Adventure Sports 2018

Foto:
 Honda CRF1000L Africa Twin 2018 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:CRF1000L Africa TwinCRF1000L Africa Twin Adventure Sports
Rok:20182018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:Cestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:998 ccm998 ccm
Max. výkon:95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:99 Nm / 6000 ot.99 Nm / 6000 ot.
Vŕtanie x Zdvih:92 x 75.1 mm92 x 75.1 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:230 mm252 mm
Zdvih vzadu:220 mm240 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm310 mm
Pneu vpredu:90/90-R2190/90-R21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm256 mm
Pneu vzadu:150/70-R18150/70-R18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:208 kg
Hmotnosť s náplňami:230 kg243 kg
Výška sedla:870 mm900 mm
Rázvor:1575 mm1580 mm
Dĺžka:2335 mm2340 mm
Šírka:930 mm930 mm
Výška:1475 mm1570 mm
Svetlá výška:250 mm270 mm
Objem nádrže:18.8 l24.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.6 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 251 kmcca 324 km
Servisný interval:12000 km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:nienie
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nienie
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokáno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatokza príplatok
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozokplne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eurOproti základnej CRF1000: vyššie zdvihy, väčšia nádrž, širšia kapotáž, ochrana motora, vyhrievané rukoväte a 12V zásuvka
Cena 3/2018: 13 990 eur, príplatok za DCT 1000 eur

CB1000R (predtým koncept Neo Sports Café)

Dalo sa čakať, že nedávno predstavený koncept Neo Sports Café Honda pretaví do sériovej výbavy. Je to tu - má meno CB1000R. Po predchodcovi tu toho veľa neostalo - o 15 kW vyšší výkon, o 5 Nm vyšší krútiaci moment, bezšvová nádrž v štýle CB1100, letmé uchytenie zadného kolesa, LED svetlomet, kompletne LCD prístrojovka, palivové mapy, elektronický plyn... Všimni si na Hondu netypické uchytenie evidenčného čísla. K dispozícii bude aj vychytaná verzia Plus. Na pódium ju priviezol Mick Doohan.

Honda CB1000R 2018
Honda CB1000R 2018

Honda CB1000R 2018
Honda CB1000R 2018

Honda CB1000R 2018
Honda CB1000R 2018
Honda CB1000R 2018
Honda CB1000R 2018

Video: Nová Honda CB1000R 2018

Video: Honda CB1000R Neo Sports Café 2018

CB125R a CB300R

S dizajnovou inšpiráciou v CB1000R prichádza aj osminka a tristovka. Obe majú radiálne uchytené brzdové strmene, USD vidlicu, LED svetlomet, digitálnu prístrojovku a pozor, aj náklonové ABS!

Honda CB300R 2018
Honda CB300R 2018

Honda CB125R 2018
Honda CB125R 2018

Foto:
 Honda CB1000R 2018 Honda CB300R 2018 Honda CB125R 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHonda
Model:CB1000RCB300RCB125R
Rok:201820182018
Novinka:NOVINKA 2018NOVINKA 2018NOVINKA 2018
Kategória:NaháčNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:998 ccm286 ccm124.7 ccm
Max. výkon:145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot.31.4 k (23.1 kW) / 8500 ot.13.33 k (9.80 kW) / 10000 ot.
Max. krútiaci moment:104 Nm / 8250 ot.27.5 Nm / 7500 ot.10 Nm / 8000 ot.
Kompresný pomer:11,6 : 110.7: 111 : 1
Vŕtanie x Zdvih:75 x 56,5 mm76 x 63 mm58 x 47,2 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)OHC (2V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinouvzduchom
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm130 mm120 mm
Zdvih vzadu:128 mm107 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová radiálna 4 piestikovájednokotúčová, radiálny 4 piestikjednokotúčová, radiálny 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:310 mm296 mm296 mm
Pneu vpredu:120/70 ZR17110/70R17M/C 54H110/70R17M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovábubnová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm220 mm130 mm
Pneu vzadu:190/55 ZR17150/60R17M/C 65H150/60R17M/C 66H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:212 kg143 kg126 kg
Výška sedla:830 mm799 mm816 mm
Rázvor:1445 mm1352 mm1345 mm
Dĺžka:2120 mm2012 mm2015 mm
Šírka:798 mm802 mm820 mm
Výška:1095 mm1052 mm1055 mm
Svetlá výška:135 mm151 mm140 mm
Objem nádrže:16.2 l10 l10.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.8 l/100km3.3 l/100km2.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 209 kmcca 227 kmcca 360 km
Servisný interval:12000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozokUSD vidicaUSD vidica
Poznámka:
Poznámka:Cena 9/2018: 12 390 eur
Verzia Plus: 13 590 eur
Cena 10/2018: 4 690 eur41mm USD vidlica

X-ADV, Integra a obe NC750

Kríženec endura a skútra X-ADV dostal po vzore Africy Twin špeciálny G mód, vďaka ktorému sa s dvojspojkovou prevodovkou jazdí v teréne o niečo ľahšie.

Novinkou pri všetkých modeloch na tomto základe, teda aj pri Integre a NC750S a NC750X, je možnosť dodatočnej úpravy na 35 kW (výmena sústavy škrtiacej klapky a premapovanie riadiacej jednotky).

Gold Wing

Aj o Gold Wingu sme už čo to popísali, a ešte aj napíšeme. Takúto modernizáciu od podlahy si už zaslúžil :)

Honda Gold Wing Tour 2018
Honda Gold Wing Tour 2018

Video: Honda Gold Wing 2018 - nový, ľahší, športovejší

Foto:
 Honda GL 1800 Gold Wing Tour 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:GL 1800 Gold Wing Tour
Rok:2018
Novinka:NOVINKA 2018
Kategória:Cestovná
Motor:
Typ motora:šesťvalcový boxer (4T)
Objem:1833 ccm
Max. výkon:126.5 k (93.0 kW) / 5500 ot.
Max. krútiaci moment:170 Nm / 4500 ot.
Kompresný pomer:10,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:73 x 73 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová + spiatočka
Sekundárny pohon:kardan
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm
Pneu vpredu:130/70 R18
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:316 mm
Pneu vzadu:200/55 R16
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:365 kg
Výška sedla:745 mm
Rázvor:1695 mm
Dĺžka:2475 mm
Šírka:925 mm
Výška:1340 mm
Svetlá výška:130 mm
Objem nádrže:21.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:180 km/h
Spotreba paliva:5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 282 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Štart-stop funkcia motora:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Kontrola tlaku v pneumatikách:áno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:áno, v sérii
Vyhrievané sedlo:áno, v sérii
Elektronicky nastaviteľné plexi:áno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sérii
Audio systém:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Spiatočka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Poznámka:
Poznámka:Cena: 29 900 eur (5/2018)
(základná verzia bez kufra a plexi: 23 900 eur)

Super Cub 125

Ako sme písali nedávno, Honda oslávila 100 miliónov vyrobených Super Cubov. To znamená, že Super Cub je najrozšírenejšie motorové vozdilo na planéte. Pri tejto príležitosti prichádza jeho modernejšia verzia so 125-kubíkovým motorom.

Super Cub 125 Concept - Tokyo Motor Show 2017
Super Cub 125 Concept - Tokyo Motor Show 2017

Monkey 125

Aj o Monkey sme už písali, pretože bola predstavená na tokijskom autosalóne. Ďalšie údaje doplníme len čo si preštudujeme tlačové podklady.

Monkey 125 Concept
Monkey 125 Concept

Pridané: 06.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2017:

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (10)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13197 | Včera: 146922