Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6162 [Novinky - Predstavujeme]
Kolotoč tlačoviek a svetových premiér rozbehla na domácej pôde talianska Ducati. Svetu ukázala najnovší superbike 1299 Panigale, už avizovanú Multistradu a limitovanú edíciu Diavel Titanium.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
Scrambler nieje len nový model ale celá nová séria motoriek, ktorá ma zaujať úplne novú skupinu jazdcov. Ducati si od nej veľa sľubuje a aj preto Scrableru, ktorý ukázala už v Kolíne venovala priestor aj na tlačovke v Miláne.
30.09.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8466 [Bleskovky - Novinky]
Podľa očakávania sme sa v Kolíne dočkali avizovaného Scramblera.
Limitované edície sa tešia v prípade Ducati veľkému úspechu. Naozaj unikátne stroje s najlepšími komponentami vyrobené a malej sérii 500 kusov sa vypredajú ako teplé rožky. Posledná Superleggera edícia sa napriek naozaj vysokej cene stratila za 3 týždne. Tohto roku Ducati predstavila špeciál Diavel Titanuim. Práve tento kov nahradil množstvo pôvodne oceľových dielov na tomto biku a samozrejme nechýbajú ani doplnky z karbónu.
Veľkými zmenami prešla vlaková loď značky - Panigale. Motor Superquadro dostal nove piesty so zväčšeným vŕtaním na neuveriteľných 116 mm. To je samozrejme len začiatok. Pracovalo sa na takmer každej súčiastke. Výsledkom je superbike s dvojvalcom 1285 ccm, 205 koní, 144 Nm, semi-aktívnym podvozkom Ohlins, namakanou elektronikou (rýchloradenie hore aj dole, ABS fungujúce aj v náklonoch, systém kontroly wheelie) a to všetko pri hmotnosti 179kg (mokrá hmotnosť bez paliva) Tak toto je Ducati 1299 Panigale 2015.
Ako základ pre superbike potrebuje Ducati aj moto vyhovujúvu pravidlám. Tá sériová nesie označenie Panigale R, a je to to najostrejšie čo fabrika z Bologne ponúka. Extrémne odľahčená, vyšperkovaný motor, ostrá racing geometria, podvozok Ohlins. 205 k, 136,2 Nm, 172 kg.
A poslednou novinkou je nová Multristrada, ktorú sme už niekoľkokrát avizovali. Základom a revolúciou je nový motor s variabilným časovaním ventilov, ktoré sa skrýva za skratkou DVT.
21.10.2014 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 4064 [Bleskovky - Novinky]
Ducati predstavuje nový motor Testastretta DVT s variabilným časovaním ventilov, ktorý sa po prvý krát predstaví v novej Ducati Multistrada 1200 2015.
Vďaka variabilnému časovaniu sa dá z jedného motora dostať rôzny prejav a charakter, od veľmi kľudného prejavu a hladkým chodom až po agresívny prejav superbiku. To by malu Multe pomôcť v jej transformácii medzi rôznymi režimami jazdy, od turistu, cez mestský bike, enduro až po športovca. V športovom režime tak vymáčki z motora až 160 koní (čo je rovnako ako KTM SuperAdventure) Okrem toho Multa dostala prepracovaný semi-aktívny elektronický podvozok, ABS fungujúce v zákrutách, svetlá do zákrut, wheelie control, Namakané brzdy Brembo M50 (rovnaké ako Panigale), nastaviteľné sedlo, plnefarebný TFT LCD displej a Multimediálny systém komunikujúci so smartphone mobilmi.
Pridané: 03.11.2014 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2014 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49010 | Včera: 215000