Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 05.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8765 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Ducati Multistrada V4 2021 prichádza v troch verziách: Multistrada V4, Multistrada V4 S a Multistrada V4 S Sport, ktoré sa líšia hlavne výbavou.
Novinkou je využitie radarových asistentov. Tento zámer Ducati oznámila ešte v roku 2018. Vývoj prebiehal niekoľko rokov spolu s partnerom firmou Bosch a motorka bude mať dva radary.
Každý má kompaktné rozmery (70 x 60 x 28 mm - asi ako akčná kamera, hmotnosť 190 g) Predný radar sa využije pre adaptívny tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) ktorý bude udržiavať vzdialenosť (nastaviteľné 4 stupne) od ostatných vozidiel. Systém má priniesť jazdcovi pohodlie a bezpečnosť hlavne na diaľniciach.
Zadný radar sleduje vozidlá za motorkou a to ako tie v slepom uhle - BSD (Blind Spot Detection) ale aj rýchlo sa približujúce vozidlá zozadu.
Ducati novým V4 motorm pre Multistradu V4 2021 rúca zaužívané predsudky. V4 motor je o 1,2 kg ľahší a dokonca kompaktnejší ako 1260 ccm Testastretta DVT V2 motor. Nový motor je o 85 mm kratší, 95 mm nižší a len o 20 mm širší.
V4 má hladší chod, 170 koní, 125 Nm a servisný interval nastavovania ventilov až 60 000 km. Ovládanie ventilov ale nezabezpečuje desmodromický rozvod, ale klasika s pružinami, čo môže niektorým fanúšikom vadiť.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Ducati | Ducati |
| Model: | Multistrada V4 | Multistrada V4 S |
| Rok: | 2021 | 2021 |
| Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | V4 - 90° Granturismo (4T) | V4 - 90° Granturismo (4T) |
| Objem: | 1158 ccm | 1158 ccm |
| Max. výkon: | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 8750 ot. | 125 Nm / 8750 ot. |
| Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 83 mm x 53.5 mm | 83 mm x 53.5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 170 mm | 170 mm |
| Zdvih vzadu: | 180 mm | 180 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, 4 piestik |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR 19 | 120/70 ZR 19 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik |
| Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 215 kg | 218 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 240 kg | 243 kg |
| Výška sedla: | 840 mm | 840 mm |
| Rázvor: | 1567 mm | 1567 mm |
| Objem nádrže: | 22 l | 22 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 253 km | cca 253 km |
| Servisný interval: | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | adaptívny | |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
| Vyhrievané sedlo: | za príplatok | |
| Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Marzocchi | voliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena: od 18 290 eur (2/2021) | Cena: od 21 290 eur (2/2021) EURO 5 Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník |
Pridané: 05.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 80313 | Včera: 143508