Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 27.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Už tento november by sa k dílerom mal dostať Streetfighter V4 S v novom prevedení Dark Stealth, ktorý doplní športovú Ducati červenú. Okrem toho celá rada modelov bude spĺňať normu EURO 5.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Streetfighter nazývaný výrobcom aj "Fight Formula" je vlastne vyzlečená Panigale V4 s vyššími a širokými riaditkami, 178 kg na váhe, poháňaný motorom 1100 ccm Desmosedici Stradale s 208 konskými silami, prítlačnou aerodynamikou a kompletným balíkom elektroniky.
Dark Stealth je matné čierne prevedenie, ktoré nechá vyniknúť agresívnu stránku Streetfightera.
S príchodom roku 2021 budú všetky motocykle radu Ducati Streetfighter V4 v súlade s predpismi Euro 5 a zachovajú maximálny výkon a krútiaci moment nezmenené, ale dosahujú ich pri iných otáčkach motora. Streetfighter V4 Euro 5 má výkon 208 k (153 kW) pri 13 000 ot./min (o 250 ot./min vyššie ako verzia EURO 4) a krútiaci moment 123 Nm pri 9 500 ot./min (o 2 000 ot./min nižšie ako verzia EURO 4). Tieto hodnoty sa dosiahli vďaka novej kalibrácii a novému výfuku. Výfuk aj keď vizuálne nezmenený obsahuje rozmernejší katalyzátor, bike má navyše 4 lambda sondy.
Streetfighter 2021 dostáva navyše nové pumpy prednej brzdy a spojky odvodené od tých na modeli Superleggera V4, ktoré sa dokážu samo-odvzdušňovať.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | Ducati | Ducati |
| Model: | Streetfighter V4 | Streetfighter V4 S |
| Rok: | 2021 | 2021 |
| Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
| Kategória: | Naháč | Naháč |
| Motor: | ||
| Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
| Objem: | 1103 ccm | 1103 ccm |
| Max. výkon: | 208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot. | 208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 123 Nm / 9500 ot. | 123 Nm / 9500 ot. |
| Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 53.5 mm | 81 x 53.5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
| Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová radiálne monobloky |
| Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
| Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 200/60 ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Suchá hmotnosť: | 180 kg | 178 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 201 kg | 199 kg |
| Výška sedla: | 845 mm | 845 mm |
| Rázvor: | 1488 mm | 1488 mm |
| Dĺžka: | 2065 mm | 2065 mm |
| Výška: | 1130 mm | 1130 mm |
| Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Spotreba paliva: | 7.6 l/100km | 7.6 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 157 km | cca 157 km |
| Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 12000 km (ventily 24000km) |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | el. podvozok Öhlins NIX-30, TTX 36, Öhlins Smart EC 2.0, el. tmič riadenia Öhlins, kované kolesá Marchesini |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs EURO 5 | Cena 1/2022: 23 790 eur Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Öhlins EURO 5 |
Pridané: 27.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 200702 | Včera: 164001