Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

styx-std-05-10

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou - Diskusné fórum

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuŠpiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou - Diskusné fórum

Hodnotenie: (12 hodnotení)

Diskusia k článku: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
11.03.2021 16:46

Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ja len dodám, že novú Multu V4 sme už stihli aj vyskúšať, článok s videjkom vylezú na svetlo sveta čoskoro.

Herghott


11.03.2021 21:30

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

minomonster
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je parádna táto multica, s jednoramenkou krásavica , cena bude asi zaujímavo vysoká. :-D


12.03.2021 14:23

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Tombiker
 Kávičkár 

Ikona

Celu nech ju prekreslia. A monster tiez. Otrasne to vyzera. Za tie peniaze by to malo vyzerat taliansky a nie tak neurcito nemecko japonsky.

Dôvod úpravy: bezdovodne

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Tombiker (12.03.2021 14:25)


12.03.2021 14:31

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: Tombiker: nemáš pravdu. Nová Multisranda vyzerá presne tak ako ma a ako to súčasný trend vyžaduje. Veľmi nadčasová pesnička
Video: m.youtube.com/watch?v=lQvbg_qieK4


12.03.2021 15:17

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Tombiker !! ich erziehen eine dorasná prostest !!

keine deutche motorrad design im diesen Fall !! himmel herg(h)ott

p.s. aber on die andere seite... italienische, japanische, deutche motorrad ist egal, alle sint NaziRad !! >:-)


12.03.2021 17:12

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

cruelbody
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Re: RadoR6: veelmi nadcasova .....vystihuje dnesnu dobu uplne :-)


16.03.2021 15:55

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Je to už druhý rok čo sa nemôžeme stretnúť na výstave Motocykel a poobzerať si novinky na vlastné oči, navyše sú zatvorené aj showroomy a tak sme sa rozhodli vám všetko nové čo jednotlivé značky napiekli ukázať aspoň formou videa a z priestorov dílerov. Pokračujeme značkou Ducati a pozývame vás do showroomu Ducati Bratislava. Pozrieme novú Multistradu V4S a aj ďalšie nové modely 2021.

Video: Motocykel 2021 virtuálne: Predstavujeme novinky Ducati 2021 - Multistrada V4s a ďalšie


16.03.2021 17:03

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

škoda, že nerobia trojvalce, to by sa ten názov krásne vynímal :-D


16.03.2021 17:05

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Matus :-) Veru :-)

Ale aj v motocyklovom svete uz bola "vetrieska":

Test Yuki V3

Herghott


16.03.2021 21:15

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Tombiker
 Kávičkár 

Ikona

...a novy monster v maji nahradi vsetky doposial predavane monstre 797 821 a vsetky 1200vky ... No dpc a to este ani april nieje a taky zjeb pustit odvaha nooo


17.03.2021 7:27

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Ducati ? Toje tusim este vacsi kredenc ako KTM.


17.03.2021 10:40

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Asi som staromodny, mne sa viac paci pri otacani plynom lietajuca rucicka otackomera ako nejake dielyky na displeji.
170 koni a neprekvapi vykonom (joj, je to jedno chudatenko oproti predchadzajucemu modelu, len 10 koni navyse)? Komu uz moze byt 170 koni malo? Kde a kedy sa tento blazninec zastavi?
A ta usb zasuvka, dobre ze to tam dali, bez toho by to bolo nepredajne.
18 tisic eur a nadobky na spojkovu a brzdovu kvapalinu za par centov.
Snimac spredu, snimac zozadu, vystrazne kontrolky v spetakoch, je to este vobec motorka? Plastova pixovina je to a nie motorka.
Esteze sa zbavili toho desma. Fantasticky ojeb na ludoch menit rozvodovy remen kazde dva roky ked na aute vydrzi 10 rokov/cez 100 tis km pri ovela mensej zatazi.
Len moj pohlad.


17.03.2021 10:54

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Rado, desmo a remene spolunijako nesuvisia. Remen je prevod, desmo je typ ovladania. Mozes mat aj desmo bez remena a naopak.

Esteze si mozes kupit aj zakladnu verziu bez snimacov a kontroliek. A USB zasuvku nemusis pouzivat :-)

Herghott


17.03.2021 12:23

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: zle som sa vyjadril. Slo mi o poukazanie na pohon rozvodov u Ducati kde sa ten remen musi/mal by sa menit kazde dva roky a u akehokolvek auta ktore ma rozvodovy remen su tie sily na remen ovela vyssie a napriek tomu vydrzi niekolkonasobne viac (odvolanie sa na otacky v akych pracuje motor u auta vs motorky tak nejak neberiem) Vsimol som si chybu, mal som napisat dieliky s makkym i po l.
USB zasuvka? Pride mi to tak nejak divne ze v sucasnej dobe sa na to tak velmi prihliada. Ako keby zivot neexistoval pred USB zasuvkami (pre mnohych zrejme neexistuje).


17.03.2021 12:50

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: RadoR6: auto ma vykon mozno 100 koni a tocis ho cely zivot v plus minus 3000 tockach. Motorka ma 150+ a tocis ju vacsinou nad 5000. Akoze dost nerad by som bol, keby mi na dialnici pri 180 slahol remen. Inak len pre info, V4 uz ma davno retaze. Retaze mali uz posledne edicie velkej V2 Panigale.

Zivot pred USB zasuvkami bol, ale vtedy mobily vydrzali dlhsie nez jeden den. Zasuvky chceli zakaznici, nie vyrobcovia.

Herghott



Dôvod úpravy: kua mobili/mobily!

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Herghott (17.03.2021 12:52)


17.03.2021 13:58

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

RadoR6
 Kávičkár 

Ikona

Re: Herghott: technológia tu je a funguje. Sú aj výkonné, niekolko sto konove auta s otáčkami ako si popísal a vyssimi, zaťaženie je oveľa väčšie a remen netreba meniť každé dva roky.To 2-ročne menenie remeňov bol a je jeden zo spôsobov odierania zakaznikov (hlavne keď hovoríme o Ducati-talianskej klasike ktorá s vyšším nabehom je nepredajna. Niečo ako Harley v nasej časti sveta. Harley u nás a 50 000km? Totálne nepredatelny kus šrotu Ze vo svete tie motorky urobia xy násobný najazd....o tom už slovak nevie. Všetko nad 25-30tis km je tzv po smrti. A rehocem sa jak kôň aj keď je to na zaplakanie keď vidím inzeráty 20, skoro 30 ročných motoriek s nájazdom okolo 20tis km.. Tak načo potom meniť remen po dvoch rokoch keď niekto spraví 2-5 tisíc km za rok? A v tom prípade skutočne srať na otáčky ak je desmo skutočne jednoznačne menej zatazujuce na ten remen.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil RadoR6 (17.03.2021 14:03)


17.03.2021 14:37

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

satanokky
 Geriatrik 

Nechcem sa Vám do tej vašej diskusie miešať, ale:
Auto a 100 koní - no dobre hej, taký nejaký 1,9TDI motor z roku 2005 v základe
Motorka a viac ako 150 koní - to tak možno 15-20% motoriek.
S čím ako tak súhlasím sú uvedené otáčky, aj keď u dosť motoriek je pásmo nad 5000 viacmenej len na ozdobu otáčkomera.
A osobne si nemyslím, že zaťaženie pohonu vačkových hriadeľov (reťaz, remeň, ozubené kolesá, hriadeľ) je priamo úmerné výkonu motora. Podľa mňa je dynamické zaťaženie pohonu vačkových hriadeľov oveľa viac závislé od prevádzkového režimu motora - preto napr. tie veľké problémy s 1,2TSI a 1,4TSI od VW Group v počiatku ich výroby. A preto sú častejšie aj výmeny "rozvodových reťazí" u motoriek ako u áut.
A ak sa nemýlim, tak výmena pohonu vačkových hriadeľov (remeň a príslušenstvo) u Ducati bola predpísaná na najazdené kilometre a nie na časový interval (ako aj u každého auta s pohonom ozubeným remeňom). Ale tu sa ma môže kľudne niekto vyviesť z omylu - zatiaľ som žiadnu Ducati nevlastnil.


17.03.2021 14:41

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Este stale si tu motorku mozes nekupit alebo remen nevymenit.

Herghott


17.03.2021 19:13

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Re: duggo: ak budu menit motor po roku ako u superduka...tak mozno...

aj ked mne sa V4S streetfighter v ciernej paci ...mozno si ho aj kupim.

Nova multa ani nahodou..


18.03.2021 2:44

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

w4tch0
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

"Zasuvky chceli zakaznici, nie vyrobcovia."

Toto by som podciarkol. Uz dlhsie pozorujem trend, a nie len pri motorkach, ze najviac frflu na nove ludia co nove nekupuju resp. by si aj tak nekupili. A potom vyjdem von a vidim vsade haldu novych aut, motoriek, horskych bicyklov...

Kazdy by si mal polozit otazky:
Kedy si si naposledy kupil nove?
Kedy si najblizsie planujes kupit nove?

Nazor ludi u ktorych niesu odpovede v zmysle nedavno a coskoro vyrobcov v podstate nezaujimaja. Nie su cielova skupina. Ducati sa predavaju podla vsetkeho dobre, aj tieto nove. A to napriek cene a stereotypom o talianskej technike. Tak to zrejme robia dobre a svojich potencialnych zakaznikov maju precitanych spravne :-)

A k tym senzorom len tolko: kazdy bezpecnostny prvok navyse je plus. Mnohi si myslia, ze to je zbytocne. Ze im to netreba. A aj im to naozaj nikdy asi treba nebolo. Ale je vela takych co tu este dnes mohli byt keby to v minulosti mali. A bude vela takych, co im to v buducnosti zachrani minimalne kozu, ak nie zivot.


18.03.2021 8:29

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Remene sa menili po 2 rokoch pred miliónom rokov, dnes sa menia po
5 rokoch, a to je tak akurát.
Nová V4s Multa je dokonalaaaa, ľahká, ovládateľná , radosť jazdiť, nielen motor sa im Max padaril. Skvele radenie, použiteľnosť širokého pásma otáčok a skvelé štartovanie ... [dobre]


18.03.2021 8:44

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Varan
 Jogurťák 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Všetko je tak ako má byť... cieľový zákazník Ducati je rád, že je drahšia aj na kúpu, aj na prevádzku. Aspoň ju nemá každý druhý Janko, ani ako novú, ani ako jazdenku. A to sa počíta.

Elektroniku bude hejtovať človek, ktorý žije v pralese, alebo ju neskúsil, alebo ju skúsil na motorke, kde to nefungovalo tak, ako má. Považujem sa za motorkára, ktorý má rád charizmatické nevychované a nevykastrované motorky, ale všetko, čo zvyšuje moju šancu prísť domov živý a zároveň viem podľa preferencie konfigurovať alebo vypnúť, tak vítam. Čo sa mi ale vôbec nepáči, je prispôsobovanie prejavu čo najširšiemu publiku, kedy 200k motorky v bežnom nešportovom režime môže jazdiť aj ženská alebo úplny amatér. Toto bolo kedysi inak, veľké motorky mali len veľký chlapci, ale žiaľ, rozumiem tomu, ekonomika je ekonomika.

Dizajn rozhodne utrpel, o tom žiadna. Stratila veľkú kopu sex-appealu a to je podľa mňa škoda, lebo tým bola vždy iná, viac sexy... snáď bude ozaj verzia so 190kou vzadu, 17kou vpredu a jednostrannou kyvkou, to by jej fakt prospelo [dobre]


18.03.2021 10:01

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OKOzMI
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: Varan:
,,Elektroniku bude hejtovať človek, ktorý žije v pralese, alebo ju neskúsil, alebo ju skúsil na motorke, kde to nefungovalo tak, ako má. "
S tým pralesom myslíš vážne?! Vieš Ty vôbec, kde si bol v čase, keď sme my starší už jazdili a tie vychytávky nám nechýbali?
Já osobne chcem sadnúť a jazdiť, nie ťukať, preklikovať, nastavovať... :-((((((

Dôvod úpravy: oprava

Upravené 1 krát. Naposledy upravil OKOzMI (18.03.2021 10:03)


18.03.2021 10:12

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

randomlogin
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ked sadnem do auta prvy krat, tiez nastavim sedadlo, zrkadla a potom sa tym uz nezaoberam..


18.03.2021 10:26

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Kto chce si kupi, kto nie nekupi...

Proste odstranenim desma ziskala na spolahlivosti a vytvalosti ale zaroven stratila na svojej vynimocnosti a jedinecnosti.

Kebyze chcem taku moto bes desma, tak kupim s1000xr, kebyze nemam dost dukatov, tak versys alebo v-strom.


18.03.2021 11:33

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: OKOzMI: uz v 87 om my zobrali vodicak na 350 ke za rychlost s manzelkou s ktorou jazdim doteraz. Vtedy sme bez sviecaku a srobovaku ani nevyrazili z domu. To je velky omyl ze sa len sadlo a jazdilo.
Srackove gumy , podvozok ,este srackovejsie brzdy, svietilo to uplne nahovno a vystroj nulova ... mam takto jazddit znova ,aby som bol chlapom?

Re: Varan: presne si to napisal [dobre] [dobre]


18.03.2021 11:51

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Re: OKOzMI: Samozrejme, že som to napísal málinko výraznejšie pre silnejšie vyjadrenie myšlienky. Tak ako pred 25 rokmi nikomu nechýbala kontrola trakcie a náklonové ABS, tak v 18tom storočí nikomu nechýbala žiarovka. Aj mňa ešte lízla karburátorová doba bez elektroniky, no napriek tomu, že 99.99% času nepostrehnem, že nejakú trakčnú kontrolu alebo náklonové ABS mám, tak dnes by som už motorku na použitie do premávky nechcel bez TC a cornering ABS nechcel. A ver mi, že otočím kľúčom, naštartujem a jazdím, nič nemusím preklikávať. Tu nejde o žiadne hrdinstvo ani chlapstvo, že ja to nepotrebujem, ale o to, že krízovka nepríde za ideálnych okolností a v nej nikdy nezabrzdíš skôr bez ABS, rovnako ako nestihneš zareagovať na mastný fľak nafty v strede zákruty počas dažďa tak rýchlo ako TC.


18.03.2021 11:54

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: OKOzMI: Vidis, a to je zase nepochopenie tej technologie. Nic ta nenuti "ťukať, preklikovať, nastavovať". V anglictine je fraza "set it and forget it", t.j nastav a zabudni. Raz si to nastelujes tak, aby sa ta motorka chovala tak ako ti to vyhovuje a uz sa s tym viac nemusis zaoberat. Rovnako ako packy ci zrkadla... Dolezite je, ze tam ta moznost je. A ked sa ti nepaci odozva na plyn v jednom rezime, mozes si vybrat iny, napriklad.

A Desmo... naozaj v kazdej recenzii ci diskusi sa objavila kritika, ze to treba casto servisovat a ze servis je drahy. Ducati ho da prec a predlzi znacne servisny interval, co na motorke ktora je urcena na dlhe vylety a cestovanie je naozaj plus. A zas sa najdu ludia co budu knucat ze uz to nie je ono :D


18.03.2021 12:08

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Ty čo knučia za desmo , nech si kupia 950 multu, tam má Desmod.
Varan [dobre]
Elektronika tam je, no ešte som na nej nemenil ani jednu RJ, ani nič speci, iba plavaky, a s tým je tiež koniec. :-D


18.03.2021 12:08

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: OKOzMI: prosim ta, jazdil si uz na nejakej novsej a drahsej motorke? Asi tak po roku vyroby 2018?

Herghott


18.03.2021 12:32

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OKOzMI
 Turista 

Ikona

Tým, ktorým to nechýba, sme pre tých, ktorým to chýba ,, iba ľudia z pralesa".
To je všetko. :-(
Re: Herghott:
Nie, ale ďakujem za opýtanie.


18.03.2021 12:36

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: OKOzMI: ved zbehni do KE alebo PO a pozicaj si taku demo motorku.

Inak, ak sa ti taketo veci nepacia, este je stale kopec motoriek, ktore nemaju ani trakcnu kontrolu.

Herghott


18.03.2021 12:54

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OKOzMI
 Turista 

Ikona

Re: Herghott:
Stále to nechápeš? Šak ČÍTAJ A MYSLÍ.


18.03.2021 12:55

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

w4tch0
 Turista 

Ikona

Vela veci ludom nechyba kym ich neskusia. A potom nastane to povestne, ze na dobre sa lahko zvyka a opacne na horsie to uz ide len velmi tazko.

Minule som po velmi dlhej dobre soferoval auto mojej mamy (Ford Fiesta 2006). V pamati "ulozene" ako celkom fajn auto. Celkom precitnutie nastalo, ze ako som na tom kedysi mohol jazdit...


18.03.2021 12:57

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Peter Fischer
Darca Krvi  Turista 
Redaktor
Ikona

Re: w4tch0: veru, veru... Alebo staci skusit napisat sms na starom tlacitkovom telefone :-)

Herghott


18.03.2021 13:02

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OKOzMI
 Turista 

Ikona

Re: w4tch0:
Vyvoj nezastavime, to je jasné. Ale písať, že sme z pralesa?
Len kvôli tomu, že to ,,niekomu" nechýba? Nič viac.


18.03.2021 13:04

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

w4tch0
 Turista 

Ikona

Re: OKOzMI: Ale vsak uz sa vyjadril, ze to napisal s nadsazkou aby zvyraznil myslienku. Vsak nebud taky citlivy :D


18.03.2021 13:07

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Re: OKOzMI: Prosím, čítaj s porozumením: ,,Elektroniku bude hejtovať človek, ktorý žije v pralese, alebo ju neskúsil, alebo ju skúsil na motorke, kde to nefungovalo tak, ako má." Ja tam nikde nevidím napísané, že človek, ktorý ju neskúsil a nechýba mu, je z pralesa :-}


18.03.2021 13:11

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

OKOzMI
 Turista 

Ikona

Re: w4tch0: Re: Varan:
Ok. [dobre]
Stačí to? Samozrejme všetkým zúčastneným.


19.03.2021 7:12

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

boombastic
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Problem je v tom, ze clovek vela krat ani netusi co vsetko mu chyba... Az ked sa daco stane az potom pochopi, co vsetko mu chybalo...


03.04.2021 23:50

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

w4tch0
 Turista 

Ikona

EJ, ale sa sudruhom nejak nezadarilo. Uz tam maju zvolavacku koli vadnym voditkam ventilov...


04.04.2021 5:37

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

TL11
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ten strelec na foto sa jej uz dockal


04.04.2021 11:26

Re: Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: w4tch0: dobre hovoriš, odstrania a bude dobre, darmo - nový motor.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2022 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 142898 | Včera: 114494