Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 6434 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki sľúbila, tak aj učinila - jej ďalší preplňovaný model je na svete. Je ním turistickejšie a civilnejšie zameraná Ninja H2 SX. Superbike ZX-10R prichádza v edícii SE so semiaktívnym podvozkom a nedávno predstavené retro Z900RS zas v peknej verzii Café. Fotografie a údaje priebežne dopĺňame.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Tento model má kompresorom prepĺňaný litrový štvorvalcový motor. Z videa, ktoré prebehlo priamo na tlačovke je zrejmé, že má aj TFT prístrojovku kombinovanú s analógovým otáčkomerom, a že je určený najmä na bežnú športovú turistiku. Ukázaný model mal aj bočné kufre. Viac údajov vyčítame čoskoro z tlačových správ.
Foto: | |
Pridaj obrázok |
|
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Ninja H2 SX |
Rok: | 2018 |
Novinka: | NOVINKA 2018 |
Kategória: | Superšport |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec s kompresorom (4T) |
Objem: | 998 ccm |
Max. výkon: | 209.6 k (154.1 kW) / 11000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 137.3 Nm / 9500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.2:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76.0 x 55.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 139 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 190/55ZR17M/C (75W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 256 kg |
Výška sedla: | 835 mm |
Rázvor: | 1480 mm |
Dĺžka: | 2135 mm |
Šírka: | 775 mm |
Výška: | 1205 mm |
Svetlá výška: | 130 mm |
Objem nádrže: | 19 l |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | za príplatok (SE model) |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok (SE model) |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok (SE model) |
Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok (SE model) |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok |
Skratka SE znamená najskôr asi Special Edition. Ako prvá Kawasaki prináša semiaktívny podvozok, v tomto prípade od značky Showa. Nechýba samozrejme ani náklonové ABS. Podľa Kawasaki ide o najvybavenejšiu Ninju doteraz.
Na základe už skôr predstaveného retromodelu Z900RS teraz prichádza verzia Café v typickej Kawasaki farbe, s klasickou prednou kapotážou, okrúhlymi spätnými zrkadlami a nízkymi riadidlami v štýle caféracer.
Samozrejme, nechýbala ani nedávno predstavená Ninja 400.
26.10.2017 - Peter Fischer Čitatelia: 9187 [Novinky - Predstavujeme]
Ďalšie čvirikanie vrabcov sa potvrdilo, Kawasaki predstavila väčšiu najmenšiu Ninju. Objem motora narástol o tretinu, výkon o 15 koní, a pribudlo moderné LED svietenie. Po dizajnovej stránke je novinka dosť ostrejšia.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Peter Fischer Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 8240 | Včera: 190144