Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 07.11.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
BMW na tohtoročnej výstave EICMA predstavilo štyri svetové premiéry: K1600 Grand America, F 850/750 GS a skúter C 400 X.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
Dve verzie 750 a 850, nový rám, plnohodnotné LED svetlá (voliteľne LED DRL), voliteľná TFT prístrojovka. Voliteľný eCall systém, prvý krát v segmente. Nový podvozok (voliteľne elektrický - ESA), ABS, jazdné režimy, voliteľne ABS Pro a Enduro Pro, anti-hop spojka,
F 750 GS: Motor 77 koní, 83 Nm.
F 850 GS: Motor 95 koní, 92 Nm, po novom bezdušové pneumatiky.
| Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | ||
| Výrobca: | BMW | BMW |
| Model: | F 750 GS | F 850 GS |
| Rok: | 2018 | 2018 |
| Novinka: | NOVINKA 2018 | NOVINKA 2018 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | ||
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 853 ccm | 853 ccm |
| Max. výkon: | 77.5 k (57.0 kW) / 7500 ot. | 95.2 k (70.0 kW) / 8250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 83 Nm / 6000 ot. | 92 Nm / 6250 ot. |
| Kompresný pomer: | 12,7:1 | 12,7:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm | 84 x 77 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | ||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 151 mm | 204 mm |
| Zdvih vzadu: | 177 mm | 219 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 2 piestik | dvoj kotúčová 2 piestik |
| Priemer bŕzd vpredu: | 305 mm | 305 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80 R19 | 90/90-21 54 V |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70 R17 | 150/70-R17 69 V |
| Hmotnosť / Rozmery: | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 224 kg | 229 kg |
| Výška sedla: | 815 mm | 860 mm |
| Rázvor: | 1559 mm | 1593 mm |
| Dĺžka: | 2255 mm | 2305 mm |
| Šírka: | 922 mm | 922 mm |
| Výška: | 1350 mm | 1350 mm |
| Objem nádrže: | 15 l | 15 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
| Max. rýchlosť: | 190 km/h | 200 km/h |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 4.1 s | 3.8 s |
| Spotreba paliva: | 4.1 l/100km | 4.1 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 274 km | cca 274 km |
| Servisný interval: | 10 000km | 10 000km |
| Doplnková výbava: | ||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | za príplatok | za príplatok |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | za príplatok | za príplatok |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | za príplatok | za príplatok |
| LED smerovky: | za príplatok | za príplatok |
| El. Podvozok: | za príplatok | za príplatok |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok | za príplatok |
| Quick-shift: | za príplatok | za príplatok |
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
| Farebná TFT prístrojovka: | za príplatok | za príplatok |
| Iná výbava: | USD vidlica | |
| Poznámka: | ||
| Poznámka: | Cena 5/2018: od 9 150 eur | Cena 10/2018: od 11 150 eur |
6-valec, 1600 ccm, 160 koní, 175 Nm, inteligentný núdzový systém (ECall). Vychádza z modelu Bagger, po doplnení veľkého horného kufra - luxusné sedenie pre spolujazdca.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | BMW |
| Model: | K 1600 Grand America |
| Rok: | 2018 |
| Novinka: | NOVINKA 2018 |
| Kategória: | Chopper/Cruiser |
| Motor: | |
| Typ motora: | šesťvalec (4T) |
| Objem: | 1649 ccm |
| Max. výkon: | 160.5 k (118.0 kW) / 7750 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 175 Nm / 5250 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.2:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 72 mm x 67.5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan |
| Zdvih vpredu: | 115 mm |
| Zdvih vzadu: | 125 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70-ZR17 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 320 mm |
| Pneu vzadu: | 190/55-ZR17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 364 kg |
| Výška sedla: | 780 mm |
| Rázvor: | 1618 mm |
| Dĺžka: | 2560 mm |
| Šírka: | 1000 mm |
| Výška: | 1440 mm |
| Objem nádrže: | 26.5 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 162 km/h |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.2 s |
| Spotreba paliva: | 5.7 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 348 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | za príplatok |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | áno, v sérii |
| Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
| Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok |
| Audio systém: | áno, v sérii |
| Spiatočka: | áno, v sérii |
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | BMW |
| Model: | C 400 X |
| Rok: | 2018 |
| Novinka: | NOVINKA 2018 |
| Kategória: | Skúter |
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) |
| Objem: | 350 ccm |
| Max. výkon: | 34.0 k (25.0 kW) / 7500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 35 Nm / 6000 ot. |
| Kompresný pomer: | 11,5 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 69.6 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | OHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | automatická |
| Sekundárny pohon: | variátor |
| Zdvih vpredu: | 110 mm |
| Zdvih vzadu: | 112 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 265 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70 ZR15 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70 ZR14 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 204 kg |
| Výška sedla: | 775 mm |
| Rázvor: | 1565 mm |
| Dĺžka: | 2210 mm |
| Šírka: | 835 mm |
| Objem nádrže: | 12.8 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 139 km/h |
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 9.5 s |
| Spotreba paliva: | 3.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 274 km |
| Servisný interval: | 10 000km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | nie |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | nie |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie |
Pridané: 07.11.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2017 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165017 | Včera: 120327