Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4895 [Novinky - Predstavujeme]
Kawasaki v Miláne predstavila Ninja H2 SX vybavený nie jedným ale dvoma radarmi. Sport-tourer tak dostal nie len adaptívny tempomat ale aj sytém na varovanie pred nehodou a detekciu mŕtveho uhla. Zmenami prešiel aj obľubený Versys 650.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
Spolupráca s firmou Bosch prináša novú technológiu ARAS založenú na radaroch. Tie sú až dva jeden vpredu a druhý vzadu a prinášajú tak nové systémy:
Zostáva už len doplniť že Ninja H2 SX je turista s nadupaným kompresorom preplňovaným motorom a plným balíkom elektroniky aký si dnes vieš predstaviť. Pozdi viac: Kawasaki Ninja H2 SX SE+ 2019
Samozrejmosťou je aj veľká TFT farebná prístrojovkou. Tu Kawasaki prichádza s novým systémom SPIN čo je vlastný systtém typu "obraz v obraze", vďaka ktorému môžete spojiť s telefónom a na displeji motorky zobraziť viac ako 20 aplikácií.
Obľúbený univerzálny dvojvalcový bike dostáva viacero vylepšení, novú kapotáž, svetlá, prístrojovou a elektroniku.
Nová predná kapotáž je rozmernejšia, poskytuje lepšiu ochranu a ľahko nastaviteľné plexi v 4 polochách. Okrem toho obsahuje nové LED svetlo a tiež 4,3 palcovú TFT prístrojovku s konektivitou so smarthonom.
Motor zostáva bez zmien - parlelný dvojvalc poskytuje 68 koní no dostava nový systém trakčnej kontroly KTRC nastaviteľný v dvoch stupňoch.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 650 |
Rok: | 2022 |
Novinka: | NOVINKA 2022 |
Kategória: | Cestovná |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 649 ccm |
Max. výkon: | 66.6 k (49.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 61 Nm / 7000 ot. |
Kompresný pomer: | 10.8:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 x 60 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 145 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 160/60ZR17M/C (69W) |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 217 kg |
Výška sedla: | 845 mm |
Rázvor: | 1415 mm |
Dĺžka: | 2165 mm |
Šírka: | 840 mm |
Výška: | 1360 mm |
Svetlá výška: | 170 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 308 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný podvozok, USD vidla, nastaviteľné plexi (4 polohy) |
Poznámka: | |
Poznámka: | Cena 04/2022: 8 645 eur |
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 137011 | Včera: 112633