Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Priaznivci Adventure sa dočkali ďalšej chuťovky, už dlhšie očakávané cestovné enduro od Benelli rozšíri rad TRK 502 o model s motorom 754 kubíkov.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021
Dvojvalcový štvortakt s objemom 754 cm3 je chladený kvapalinou a je rovnaký ako motor modelu Leoncino 800 s výkonom 76,2 k (56 kW) pri 8500 ot./min a krútiacim momentom 67 Nm (6,8 kgm) pri 6500 ot./min. s cieľom zabezpečiť čistú zábavu a výkon za akýchkoľvek podmienok. Je vybavený dvoma vAčkami v hlave so 4 ventilmi na valec a duálnou škrtiacou klapkou s priemerom 43 mm. Za zmienku stojí aj anti-hop a 6-stupňová prevodovka.
Rám je priehradový trubkový. Odpruženie smeruje na cestu a aj do terénu, vďaka Marzocchi upside-down vidlici s 50 mm priemerom klzákov - nastaviteľný odskok, kompresia a predpätie pružiny - a zdvih 170 mm. Vzadu je hliníková kyvka s centrálnym tlmičom a má nastaviteľné predpätie pružiny a tlmenie odskoku so zdvihom 171 mm. Veľká starostlivosť bola venovaná aerodynamickej ochrane vďaka veľkej nastaviteľnej kapotáži, chráničom rúk.
Vo výbave nájdeme hlavný stojan, LED osvetlenie, 7-palcový farebný TFT displej, 4-piestikové brzdy Brembo na dvoch 320 mm kotúčoch vpredu a 260 mm kotúč vzadu. Na 19” palcové predné a 17” zadné ráfiky sú obuté pneumatiky 110/80-19 a 150/70-17.
Benelli TRK 800 bude k dispozícii u všetkých predajcov Benelli od druhej polovice roku 2022. Cena ešte nebola stanovená.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Benelli |
| Model: | TRK 800 |
| Rok: | 2022 |
| Novinka: | NOVINKA 2022 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 754 ccm |
| Max. výkon: | 76.2 k (56.0 kW) / 8500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 67 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 11.5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 88.0 x 62.0 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 170 mm |
| Zdvih vzadu: | 171 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80 R 19 M/C 59V |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70 R 17 M/C 69V |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 226 kg |
| Výška sedla: | 834 mm |
| Rázvor: | 1528 mm |
| Dĺžka: | 2240 mm |
| Šírka: | 927 mm |
| Výška: | 1408 mm |
| Svetlá výška: | 211 mm |
| Objem nádrže: | 22 l |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Iná výbava: | vypletané kolesá, nastaviteľná USD vidlica a tlmič |
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52579 | Včera: 184988