Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4517 [Novinky - Predstavujeme]
Minuloročný koncept superbiku s retro dizajnom a top komponentami Kb4 ide do sériovej výroby, okrem toho ho doplní nový naháč.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
„Žiaden iný výrobca nemá motocykel ako Kb4 a Kb4 RC,“ povedal Pierluigi Marconi, generálny riaditeľ Bimota. „Nikto nemá toľko zábavy a funkcií v jednom balení.“
Všetko na KB4 je to najlepšie, čo sa dá za peniaze kúpiť. Zliatinové frézované diely, diely z uhlíkových vlákien, motor s najväčším krútiakom vo svojej kategórii, najnovšia elektronika, kované kolesá, ručné lakovanie či sedadlo z pravej kože.
Bimota Kb4 a Kb4RC sú jedinečnou kombináciou klasického dizajnu ikonických motocyklov Bimota zo 70-tych rokov s funkciou a užitočnosťou modernej motorky. Tieto plnokrvníky poháňa radový štvorvalec s výkonom 142 koní s inovatívnym vysokotlakovým chladením. Jednodielny chladič je uložený diagonálne medzi sedadlom a zadným kolesom.
„Kb4 a Kb4RC oslovia nadšencov všetkých vekových kategórií, pretože dizajn vás vtiahne do seba a výkon vás tam udrží,“
povedal Enrico Borghesan, dizajnér Bimota.
Kapotáž aj keď vzhľadom reto je veˇmi moderná a vyrobená z karbónu. Rovnako ďalšie komponenty motoriek sú vyrobené modernými technológiami frézované z hliníka. Základ motorky stojí na platforma od Kawasaki a to vrátane prístrojovky a plného elektronického balíka.
Pridané: 23.11.2021 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 9532 | Včera: 190144