Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.09.2022 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7492 [Novinky - Predstavujeme]
Upravený dizajn, nastavenie podvozku, nové TFT, prepracovaná elektronika, nová nádrž, kryt motora... Kopec zmien na jednej z najlepších na offroad zameraných advetúr...
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
Nedá sa povedať že by šlo o revolúciu, nakoniec 790/890 Adventure R sa ukázala ako skvelé offroad cestovné enduro. Napriek tomu dostáva pre sezónu 2023 kopec vylepšení.
Dizajn je štíhlejší a viac inšpirovaný modelom KTM 450 RALLY spolu s prepracovaným vidlicou WP XPLOR a WP XPLOR PDS tlmičom. Nová je kapotáž, plasty, pevnejšie držiaky prístrojovky, nové nižšie plexi, vysoký predný blatník a nový chránič motora.
Nový 5” TFT displej – vybavený konektormi USB-C – má úplne nový vzhľad s farebnými piktogramami a intuitívnou grafikou, ktorá umožňuje jednoduchú navigáciu v ponukách.
KTM tiež zahrnula novú generáciu riadiacej jednotky ABS, ktorá berie údaje zo 6D snímača — ktorý nepretržite informuje CMU o uhle, sklone, rýchlosti a všeobecnom správaní motocykla — aby aplikovala správne množstvo brzdnej sily pre každú danú situáciu. Jazdci, ktorí sa rozhodnú vyskúšať potenciál motocykla mimo spevnených ciest, môžu počítať s OFFROAD ABS ako integrovaným prvkom OFFROAD MODE alebo voliteľným RALLY MODE, bez toho, aby si museli OFFROAD ABS vyberať samostatne.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | KTM |
Model: | 890 Adventure R |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 889 ccm |
Max. výkon: | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 90,7 x 68,8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 240 mm |
Zdvih vzadu: | 240 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Výška sedla: | 880 mm |
Rázvor: | 1528 mm |
Svetlá výška: | 263 mm |
Objem nádrže: | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 333 km |
Servisný interval: | 15 000km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD 48mm WP XPLOR vidlica a WP Xplor PDS tlmič |
Pridané: 22.09.2022 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2023 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 11672 | Včera: 137777