Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9528 [Novinky - Predstavujeme]
Ako sa dalo čakať po predstavení Duke 890 - dva roky po príchode 790 Adventure KTM pripravila výkonejnšie Adventúry 890 R a aj limitku Rally.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
KTM 890 ADVENTURE R RALLY je do maxima vyladený bike stvorený s Rally tímom Red Bull KTM Factory Racing. Najvyššia rada podvozka WP Pro, nový dvojvalec DOHC má 890 kubíkov a spĺňa EURO 5 a jeho silu podporuje aj tlmič výfuku Akrapovič. Specializovaný Rally bike má ďalšie dizajnové prvky, rally stupačky, rovné sedlo, priehľadné plexi, športovú grafiku a v sérii Quickshifter+ a RALLY mód.
KTM 890 Adventure R 2021: Nový motor generuje 105 koní a krútiaci moment 100 Nm, čo je o 10 koní a 12 Nm viac ako 790-tka. Kľukový hriadeľ má o 20% viac rotujúcej hmoty čo znamená stabilnejší a konzistentnejší výkon, viditeľný pri nízkych otáčkach. Plne nastaviteľné odpruženie WP XPLOR, prepracovaný softvér ABS a nové algoritmy riadenia trakcie sú iba tri aspekty, ktoré formujú model KTM 890 ADVENTURE R.
Exkluzívna KTM 890 ADVENTURE R RALLY je k dispozícii v obmedzenom množstve a je možné si ju predobjednať na ktm.com.
KTM 890 ADVENTURE R bude u autorizovaných predajcov KTM k dispozícii od novembra 2020. Viac informácií nájdete na www.ktm.com .
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | KTM | KTM |
Model: | 890 Adventure R | 890 Adventure R Rally |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 889 ccm | 889 ccm |
Max. výkon: | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. | 105.0 k (77.2 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6500 ot. | 100 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 90,7 x 68,8 mm | 90,7 x 68,8 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 240 mm | 270 mm |
Zdvih vzadu: | 240 mm | 270 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová, 4 piestik | dvojkotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-18 | 150/70-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Výška sedla: | 880 mm | 910 mm |
Rázvor: | 1528 mm | 1528 mm |
Svetlá výška: | 263 mm | 303 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 333 km | cca 333 km |
Servisný interval: | 15 000km | 15 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | za príplatok | za príplatok |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok | áno, v sérii |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD 48mm WP XPLOR vidlica a XACT WP PDS tlmič | WP XPLOR Pro podvozok, Akrapovič výfuk |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 11/2021: 13 990 eur (základná verzia 12 990 eur) |
Pridané: 06.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 31164 | Včera: 241907