Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (47)  [Verzia pre tlač] Tlač

Jašterica JM- FM adventure komponenty - predstavenie

 Zdieľať

Pridané: 13.02.2012 Autor: jasterica
Čitatelia: 9039 [Technika - Úpravy motocyklov]

Moje predstavy o motorke boli vždy odlišné od sériového stavu. Toto ma držalo odveky. Tak som sa odhodlal a pustil sa do toho.

Prvá prestavba bola JAWA 500 OHC na kaferacer. Bolo to pre 30-imi rokmi. Potom nasledovala JAWA 350-638 a jej prestavba na cestovný stroj s kapotážou a kuframi. V deväťdesiatich rokoch som si podľa svojich predstáv upravil Transalp. To už som mal jasne určený smer. Veľké endurá a adventure stavby.

Staručkú Hondu XL 400 R som si dokonalo prispôsobil aj na zimné jazdenie. Pripojil som k nej sajdu. Keď som pred siedmymi rokmi kúpil motorku svojich snov – KTM LC4 Adventure R – ktorá bola už v úprave na rallye, bol som šťastný. No a keď človek kúpi stroj s danosťami ako má malá adventura, pokúsi sa jej danosti využiť. Tak začala moja cesta terénom v amatérskych rallye a moje kreácie z rallye - adventure stavbami.

Prvá bola synova Rieju MRX 125 o ktorej sme už na motoride.sk písali.. Tá odjazdila pár podujatí medzi veľkými motorkami a nestratila sa tam ani vzhľadom, ani výkonmi v sedle so synom. Rok na to už syn preháňal nášho veterána XL 400 R r. výroby 1985 v dobovej úprave Dakar Rallye. Ja som sa však stále pohrával s myšlienkou upraviť  moju adventure R na adventure RR.

Článok o Rieju MRX 125:

27.09.2009 - jasterica Čitatelia: 13028 [Technika - Úpravy motocyklov]

-

Rieju MRX 125 - Ako sme stavali adventure

Každý, kto ma pozná, vie, že obdivujem dakarské stroje a všetko okolo. Tak som si jedného dňa zadovážil niečo podobné. Keď môj syn predal svoje prvé enduro 50-ku a kúpil 125-ku, hneď nás napadlo, že aj z toho malého Rieju MRX 125 by bola pekná rallye-adventura.

 

Zároveň som si začal plniť aj svoj sen o stavbách motoriek. A keďže sa ku mne pridal aj syn, začal som sa viac venovať tomu, čo ma bavilo. Laminát sa stal mojim základným materiálom a fantázia mohla začať pracovať. Syn študuje STU – priemyselný dizajn - ako môj „partner“ sa tiež naplno realizuje. A že mu to kreslí dobre a fantázie má dosť vidno na jeho návrhoch a kresbách.

Postupne vám v ďalších článkoch predstavíme a ukážeme aj prestavby, ktoré uzreli svetlo sveta a aj naše Roadbooky a iné výrobky z dielne. Predstavím aj svoj osobný projekt KTM LC4 Adventure RR. Všetko toto vzniklo a bude pokračovať hlavne ako zábava a realizácia snov. Hlavný cieľ je vytvárať vždy nové, nie zavádzať nejaké sériové výroby. Ale od všetkého bude forma.

Výroba 2-3 kusov nie je problém. Takže, ak máte záujem zmeniť vzhľad svojho endura, vdýchnuť mu výnimočnosť a punc adventure, alebo ak potrebujete fakt funkčnú rallye motorku, dáme vám ju od grafického návrhu až po realizáciu. Od kapotáže až po kompletný systém duralových konzol na uchytenie rallye prístrojov.

Stretneme sa na niektorých z našich amatérskych „sranda“ rallye.

Jašterica

 BMW F 800 GS
BMW F 800 GS

Pridané: 13.02.2012 Autor: jasterica Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (47)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 131575 | Včera: 246328