Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 22.01.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10317 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Rok po predstavení eRkovej verzie Duka v strednom segmente sa dostáva väčší motor aj do "základnej" verzie. Pozrime sa na Duke 890 2021.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Nový motor má nie len väčší zdvihový objem ale aj iné mapovanie, zvýšenú hmotnosť rotujúcich častí o 20% a poskytuje 115 koní a 92 Nm. Motor spĺňa Euro5 a ponuka spotrebu 4,8 l / 100 km a palivovú nádrž 14 l.
Samozrejme nechýba plne farebná prístrojovka, jazdné režimy, náklonová elektronika čo sa týka ako ABS tak aj trakčnej kontroly a LED osvetlenie. Voliteľný je režim TRACK MODE - ktorý má športovú plynulo nastaviteľnú trakčnú kontrolu pre neobmedzenú zábavu a tiež vypínateľné anti-wheelie. Nájdeme tu aj Launch control - systém na optimalizáciu štartu na pretekoch a volitEľne aj obojsmerné rýchloradenie Quickshifter+.
Pridané: 22.01.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 7107 | Včera: 119920