Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda inovuje šesť modelov pre 2021: radu CB, Adventure aj skútre

 Zdieľať

Pridané: 10.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9993 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Keďže tohto roku sú výstavy motocyklov zrušené, výrobcovia svoje novinky predstavujú online a postupne. Tentoraz sa pozrieme na radu roadsterov CB, tiež novinky v Adventure segmente. Nový skúter Forza 750 sme už avizovali ako aj ďalšie novinky v skútroch. Poďme na to.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

V skratke:

Vylepšenia skútrov:

V širokej ponuke úsporných, ekologických a technologicky pokročilých skútrov a malých motocyklov sú štýlové športové/GT modely typu ako Forza 350 a Forza 125, ale aj populárne modely zo série SH, na zábavu zameraný MSX125 Grom, mimoriadne efektívny CB125F a stále populárny PCX125.

Video: Predstavenie: Novinky Honda malé moto a skútre 2021: MSX 125 Grom, CB 125F, SH 350i a PCX 125

SH350i

Honda SH350i  2021
Honda SH350i 2021

Vďaka novému, výkonnejšiemu motoru s objemom 350 cm3 eSP+ nahrádza SH350i model SH300i na čele série SH. Okrem dodatočnej kapacity, vylepšení v oblasti sania a chladenia prináša ešte prudšie zrýchlenie a najvyšší maximálny výkon vo svojej triede.
Model SH350i obsahuje nový LCD displej a nové robustné dizajnové línie; k inteligentnému kľúču Honda a vypínateľnej trakčnej kontrole Honda sa teraz pridáva aj signalizáciu núdzového brzdenia a nabíjací USB port v záujme zvýšenia bezpečnosti a praktickosti.

PCX125

Nový PCX 125 na rok 2021, ktorý je druhým najpredávanejším tohtoročným skútrom v Európe, poháňa výkonnejší a úsporný štvorventilový motor eSP+ s vodným chladením, ktorý teraz obsahuje aj trakčnú kontrolu Honda (HSTC).

Honda PCX 125 2021
Honda PCX 125 2021

Úplne nová kapotáž vyvoláva futuristický dojem, ku ktorému prispieva prepracovaný LED svetlomet s typickými celodennými svetlami, ale aj zadná časť v tvare X.

Honda PCX 125 2021
Honda PCX 125 2021

Nový, ľahší oceľový rám umožňuje pohotové riadenie a dopĺňajú ho dlhšie, väčšie dvojité tlmiče a nové kolesá s väčšími pneumatikami, ktoré umožňujú pohodlnejšiu a istejšiu jazdu. Mieru praktickosti ďalej zvyšuje väčší batožinový priestor pod sedadlom (ktorý sa zvýšil o 2,4 litra na 30,4 litra) a nabíjací USB port.

21.10.2020 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 7580 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda vybalila MSX125 Grom 2021 - zábavný mini-motocykel po novom

Honda MSX125 sa vracia pre rok 2021 s novým názvom – MSX125 Grom – radikálnym novým vzhľadom a novým motorom, ktorý je základom zábavy v sedle malého a ľahko ovládateľného stroja.

 

15.10.2020 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 9350 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda rozširuje modelový rad Forza o nové modely Forza 750 a Forza 350

Forza 750 ponúka klasické proporcie strojov kategórie Grand Touring s prevodovkou DCT, 350 ťaží z nárastu zdvihového objemu a ponúka ponúka voliteľný systém Honda Smartphone Voice Control. A zmenami prešla aj Forza 125.

 

22.09.2020 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6969 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda inovuje CB125F 2021 - ľahšia, úspornejšia a s lepšou výbavou a dizajnom

CB125F vstupuje do roku 2021 ako nový stroj. Je o 11 kg ľahší, má motor s technológiou znižovania trenia eSP (enhanced Smart Power) s nízkou spotrebou a po novom je vybavený štartérom kombinovaným s alternátorom (ACG). Revidovaná kapotáž preberá rysy od väčších súrodencov a zoznam výbavy zahŕňa LED svetlomet, stojan alebo digitálny prístrojový panel s indikátorom úspornej jazdy ECO.

 

Adventure:

Na základe nových farebných schém, ktoré už boli v tomto roku ohlásené pre modely CB500X a CRF1100L Africa Twin, získajú v roku 2021 komplexné vylepšenia aj ďalšie dva stoje Honda patriace medzi desať najpredávanejších motocyklov typu on-off – NC750X a X-ADV.

Video: Predstavenie: Novinky Honda Adventure 2021: Africa Twin, NC 750 X, X-ADV a CB500X

NC750X

Tento úsporný univerzálny stroj značky Honda získa vylepšenia v oblasti motora, podvozku, štýlu a praktickosti.
Maximálny výkon paralelného dvojvalcového motora s objemom 750 ccm s kvapalinovým chladením sa zvýšil na 43 kW s navýšením o 600 ot./min. v červenom poli otáčkomera. Zníženie hmotnosti o 6 kg a kratšie pomery pri prvých troch prevodoch, ako aj ostrejšie dizajnové línie a aerodynamický kryt dodávajú modelu športovejší dojem.

Honda NC750X 2021
Honda NC750X 2021

Tri predvolené (a jeden používateľom programovaný) režimy jazdy umožňujú meniť povahu a odozvu motora, pričom jednotlivé režimy („Sport“, „Rain“ a „Standard“) sú naviazané na prevodové vzorce dvojspojkovej prevodovky.

Povestnú praktickosť modelu NC750X ešte posilňuje zvýšenie objemu unikátneho centrálneho úložného priestoru na 23 litrov, nové plexi, nová LCD palubná doska, USB port a o 30 mm nižšie posadené sedadlo. Trakčná kontrola teraz ponúka detailnejšie ovládanie a dodatočnou funkciou je signalizácia núdzového brzdenia, zatiaľ čo úspora paliva sa drží na príjemne nízkych 3,5 l/100 km.

Honda NC750X 2021
Honda NC750X 2021

X-ADV

Vďaka svojmu silnému štýlu a dobrodružnému charakteru si model X-ADV od svojho uvedenia v roku 2017 vydobyl jedinečné miesto medzi motocyklami. V roku 2021 získa X-ADV významné vylepšenia motora a podvozka, ktoré dopĺňa ostrejší nový vzhľad a nové technológie.

Honda X-ADV 2021
Honda X-ADV 2021

X-ADV získa mnohé z vylepšení, ktoré platia aj pre model NC750X, od zvýšenia výkonu o 3 kW (na 43 kW), cez optimalizáciu prevodových pomerov, prepracovaný rám a zníženie hmotnosti o 3 kg, až po vylepšenie technológie v podobe prepínania nových režimov jazdy, tiež Throttle by Wire ovládanie plynu a doladenie dvojspojkovej prevodovky či trakčnej kontroly.

Honda X-ADV 2021
Honda X-ADV 2021

Nový dizajn prináša ešte silnejší celkový vzhľad s novým typickým detailom v podobe dvojitých celodenných LED svetlometov, ale zvýši sa aj praktickosť vďaka väčšej miere ochrany pred počasím v dôsledku uvedenia nového plexi, novej priehradke na rukavice s objemom 1,2 l a väčšej úložnej priehradke pod sedadlom (22 litrov), v ktorej sa najnovšie ukrýva aj nabíjací USB port.

Honda X-ADV 2021
Honda X-ADV 2021

Štandardnou výbavou modelu X-ADV sa zároveň stáva nový systém hlasového ovládania cez smartfón Honda. Táto technológia – ktorá sa po prvýkrát objavila na novom modeli Forza 750 – umožňuje vodičom používať prepínače na riadidlách a (prostredníctvom náhlavnej súpravy) pomocou hlasových pokynov ovládať dôležité funkcie v smartfóne, ako sú hovory, navigácia, hudba či posielanie správ, to všetko prostredníctvom na mieru šitej aplikácie. Všetky informácie sa zobrazujú na novej 5-palcovej TFT obrazovke.

13.10.2020 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7422 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda predstavila Africa Twin v klasickej trikolóre a CB650R a CBR650R s EURO5 s lepším podvozkom

Model CRF1100L Africa Twin bude po novom dostupný v klasickej farebnej kombinácii perleťová biela - trikolóra, ktorá odkazuje na pôvodný stroj XRV650 Africa Twin predstavený v roku 1988 počas víťazného ťaženia značky Honda, keď jej stroje NXR750, ktoré sa stali inšpiráciou pre model Africa Twin, štyrikrát za sebou (1986 až 1989) zvíťazili v Rely Paríž-Dakar.

 

Rad roadsterov – séria Neo Sports Café sa vyvíja

Séria Neo Sports Café vniesla do radu roadsterov značky Honda v roku 2017 novú identitu vďaka jedinečnej kombinácii prvkov inšpirovaných modelmi typu café racer a modernému, mimoriadne minimalistickému vzhľadu.
Okrem už ohlásených vylepšení pre model CB650R, prejdú v roku 2021 výraznou prestavbou ešte dva ďalšie modely z tejto série.

Video: Predstavenie: Honda Neo Sports Café 2021: CB 125 R, CB 650 R, CB 1000 R a Black Edition

CB1000R a CB1000R Black Edition

Vlajkový model série Neo Sports Café, CB1000R, dostane vylepšenie v podobe nového, ešte minimalistickejšieho a účelného štýlu „s náklonom dopredu“. Typický okrúhly svetlomet, ktorý je teraz zasadený do puzdra v tvare slzy, je naklonený dozadu, čím smeruje líniu pohľadu pozdĺž menších bočných krytov až po prepracovaný zadný rám, ktorý smeruje dohora. Sofistikovane zhotovené nové kolesá so siedmimi lúčmi dodávajú dizajnu ešte väčšiu estetickú hĺbku.

Honda CB1000R 2021
Honda CB1000R 2021

Nový model CB1000R Black Edition ešte zdôrazňuje celkový agresívny dojem, ktorý dopĺňajú nové línie s ručne vypracovaným „prispôsobeným“ vzhľadom, a to vďaka farebnej schéme Deep Graphite Black a čiernemu rámu svetlometu, štítku, okuliarom, krytom chladiča, krytom vzduchového filtra aj detailom výfuku či tlmiča výfuku.

Honda CB1000R GRAPHITE BLACK 2021
Honda CB1000R GRAPHITE BLACK 2021

Radový štvorvalcový motor inšpirovaný modelom CBR1000RR Fireblade ponúka plynulejší výkon a odozvu vďaka prepracovaným parametrom vstrekovania paliva, pričom modely CB1000R aj CB1000R „Black Edition“ obsahujú systém hlasového ovládania cez smartfón Honda, ktorý sa pripája k novému špičkovému plnefarebnému 5-palcovému TFT displeju.

Honda CB1000R 2021
Honda CB1000R 2021

CB125R

CB125R na rok 2021 obsahuje nový 4-ventilový motor s kvapalinovým chladením, ktorý disponuje maximálnym výkonom 11 kW v licenčnej kategórii A1 a dodatočným krútiacim momentom 1,2 Nm. Po prvýkrát v histórii motocyklov vybavených motormi s objemom 125 ccm je teraz súčasťou štandardnej výbavy pri modeli CB125R aj „predná vidlica Big Piston so separátnou funkciou“ (SFF-BP) značky Showa, ktorá ešte vylepšuje špičkové technické parametre, ako sú LED svetlomety, ovládanie LCD displeja a systému ABS cez IMU, pričom 296 mm pohyblivý predný kotúč pridržiava radiálne namontovaný 4-piestový strmeň.

Honda CB125R 2021
Honda CB125R 2021

Foto:
 Honda PCX 125 2021 Honda SH 350i 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:PCX 125SH 350i
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:SkúterSkúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:125 ccm330 ccm
Max. výkon:12.51 k (9.20 kW) / 8750 ot.29.4 k (21.6 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:11.8 Nm / 6500 ot.32 Nm / 5250 ot.
Kompresný pomer:11:110,5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:53,5 × 55,5mm77 × 70,7mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatickáautomatická
Sekundárny pohon:variátorvariátor
Zdvih vpredu:89 mm102 mm
Zdvih vzadu:95 mm95 mm
Brzdy vpredu:kotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:220 mm256 mm
Pneu vpredu:110/70-14M/C110/70 16 (52P)
Brzdy vzadu:bubnovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:130 mm256 mm
Pneu vzadu:130/70-13M/C130/70 16 (61P)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:130 kg174 kg
Výška sedla:764 mm805 mm
Rázvor:1315 mm1452 mm
Dĺžka:1935 mm2160 mm
Šírka:740 mm742 mm
Výška:1105 mm1161 mm
Svetlá výška:137 mm157.8 mm
Objem nádrže:8.1 l9.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:98 km/h
Spotreba paliva:2.1 l/100km3.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 289 kmcca 206 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:nie
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Iná výbava:konektor USB typu Czásuvka USB-C pod sedadlom
Poznámka:
Poznámka:EURO5Smart Key aj pre voliteľný zadný kufor
EURO 5
Foto:
 Honda NC 750 X 2021 Honda X-ADV 2021 Honda CB125R 2021 Honda CB1000R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHondaHondaHonda
Model:NC 750 XX-ADVCB125RCB1000R
Rok:2021202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:CestovnáCestovné enduroNaháčNaháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)jednovalec (4T)radový štvorvalec (4T)
Objem:745 ccm745 ccm124.9 ccm998 ccm
Max. výkon:58.5 k (43.0 kW) / 6750 ot.58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.14.96 k (11.00 kW) / 10000 ot.145.5 k (107.0 kW) / 10500 ot.
Max. krútiaci moment:69 Nm / 4750 ot.69 Nm / 4750 ot.11.6 Nm / 8000 ot.104 Nm / 8250 ot.
Kompresný pomer:10.7: 110.7: 111,3: 111,6 : 1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 80mm77 x 80mm57,3 × 48,4 mm75 x 56,5 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinouvzduchomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)automatizovaná 6-stupňová dvojspojkovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:120 mm120 mm131 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovádvoj kotúčová radiálne strmenejednokotúčová, radiálny 4 piestikdvojkotúčová radiálna 4 piestiková
Priemer bŕzd vpredu:320 mm296 mm296 mm310 mm
Pneu vpredu:120/70-ZR17 M/C (58W)120/70-R17M/C110/70R17M/C 54H120/70 ZR17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájedno kotúčová (CBS)kotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm220 mm256 mm
Pneu vzadu:160/60-ZR17 M/C (69W)160/60-R15M/C150/60R17M/C 66H190/55 ZR17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:214 kg236 kg129.8 kg212 kg
Výška sedla:800 mm820 mm816 mm830 mm
Rázvor:1525 mm1590 mm1342 mm1445 mm
Dĺžka:2210 mm2215 mm2018 mm2120 mm
Šírka:846 mm940 mm822 mm789 mm
Výška:1330 mm1370 mm1056 mm1090 mm
Svetlá výška:145 mm165 mm140 mm135 mm
Objem nádrže:14.1 l13.2 l10.1 l16.2 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.5 l/100km3.6 l/100km2.1 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 kmcca 274 kmcca 360 kmcca 216 km
Servisný interval:12000 km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nienie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:automatická prevodovka DCTUSD vidica Showa’s ‘Separate Function’ Big Piston (SFF-BP)plne nastaviteľný podvozok Showa SFF-BP, Showa BRFC
Poznámka:
Poznámka:Cena 12/2021: 7 990 eur (verzia DCT 8 790 eur)Cena 3/2021: 11 590 eur

Dvojspojková prevodovka DCT, hlasovo ovládaná konektivita.

EURO 5
ABS spolupracuje s IMU
EURO5
EURO5
Systém hlasového ovládania Honda Smartphone Voice Control System

Pridané: 10.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92493 | Včera: 216107