Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7813 [Novinky - Predstavujeme]
Trojica modelov CB500F, CBR500R a CB500X, ktorá sa teší veľkej obľube medzi začínajúcimi aj skúsenými jazdcami, bude od tejto jesene v Európe dostupná vo viacerých nových farebných vyhotoveniach a s homologizáciou podľa emisnej normy EURO5.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Nahý model CB500F získava dve nové výrazné farby: modrú Candy Caribbean Blue Sea a žltú Candy Moon Glow Yellow, zatiaľ čo športová verzia CBR500R prichádza s výraznou novou grafikou a s logami odkazujúcimi na úspechy strojov Honda na pretekárskych tratiach. Enduro CB500X má po novom červeno lakovaný podsedadlový rám, ktorý odkazuje na jeho príbuznosť s modelom CRF1100L Africa Twin.
35 kW motor modelu CB500F, vďaka ktorému je tento model dostupný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia A2, ťaží z vylepšení z roku 2019, ktoré zahŕňali úpravu časovania nasávacích aj výfukových ventilov, čo oproti predchádzajúcej verzii pridalo o 4 % viac výkonu a krútiaceho momentu v rozmedzí od 3- do 7-tisíc otáčok, a ďalej vyladenie zvuku výfuku a novú pomocnú klznú spojku.
LCD prístrojový panel obsahuje indikátor radenia a ukazovateľ zaradeného rýchlostného stupňa, kompletné osvetlenie stroja je zložené z LED diód. Hoci motor aj podvozok zostali pre modelový rok 2021 a pre homologizáciu podľa EURO5 nezmenené, je stroj opäť o niečo príťažlivejší vďaka dvom výrazným novým farbám.
Praktickosť modelu CB500X vychádza z jednoduchej rovnice – živý, vyvážený dvojvalcový motor disponujúci vysokým krútiacim momentom aj výkonom už od nízkych otáčok, ktorý sa však zároveň nebráni vytáčaniu – plus podvozok ponúkajúci mimoriadne komfortnú jazdu tak v meste, ako na otvorených cestách.
CB500X pre modelový rok 2021 bude k dispozícii v troch nových farbách a grafických vyhotoveniach, z ktorých každé zahŕňa výrazný červený zadný podsedadlový rám odkazujúci na CRF1100L Africa Twin:
Červená Grand Prix Red
Matná čierna metalíza Matt Gunpowder Black Metallic
Biela perleťová Pearl Metalloid White
Vzhľad CBR500R od špičky kapotáže až po sedadlo vykresľujú kontrastné uhly a tvary, ktoré sú štíhlejšie, ale zároveň svalnatejšie. Agresívny dizajn sa zároveň vyznačuje lepšou ergonómiou pre jazdca, ktorá prichádza ruka v ruke s vynikajúcou aerodynamikou. Dvojdielne riadidlá sú umiestnené pod úrovňou revidovanej hlavy vidlice a pozícia jazdca sa oproti súrodencom z radu CB500 ešte viac naklonila smerom vpred.
Model CBR500R bude k dispozícii v nasledovných farebných vyhotoveniach:
Matná sivá metalická Matt Axis Grey Metallic
Červená Grand Prix Red
Biela perleťová Pearl Metalloid White
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Honda | Honda | Honda |
Model: | CB500F | CB500X | CBR500R |
Rok: | 2021 | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Naháč | Cestovné enduro | Superšport |
Motor: | |||
Typ motora: | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) | dvojvalec (4T) |
Objem: | 471 ccm | 471 ccm | 471 ccm |
Max. výkon: | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. | 47.6 k (35.0 kW) / 8600 ot. |
Max. krútiaci moment: | 43 Nm / 6500 ot. | 43 Nm / 6500 ot. | 43 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 10.7:1 | 10.7: 1 | 10.7: 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 67 x 66.8 | 67 x 66.8 | 67 x 66.8 |
Palivový system: | PGM FI | PGM FI | PGM FI |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm | ||
Zdvih vzadu: | 135 mm | ||
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 310 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 110/80R19M/C | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 160/60-17 | 160/60R17M/C | 160/60-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 189 kg | 197 kg | 192 kg |
Výška sedla: | 785 mm | 830 mm | 785 mm |
Rázvor: | 1410 mm | 1445 mm | 1410 mm |
Dĺžka: | 2080 mm | 2155 mm | 2080 mm |
Šírka: | 790 mm | 825 mm | 755 mm |
Výška: | 1060 mm | 1410 mm | 1145 mm |
Svetlá výška: | 145 mm | 180 mm | 130 mm |
Objem nádrže: | 17.1 l | 17.7 l | 17.1 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Max. rýchlosť: | 184 km/h | ||
Spotreba paliva: | 3.5 l/100km | 3.6 l/100km | 3.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 366 km | cca 368 km | cca 366 km |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Poznámka: | |||
Poznámka: | EURO 5 | Cena 9/2021: 6 590 eur | EURO5 |
Pridané: 02.09.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50167 | Včera: 237917