Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 25.06.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 12363 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Legenda Ténéré silnie od uvedenia úplne prvého Adventure stroja Yamaha v roku 1983. Nová verzia Ténéré 700 Rally Edition svojou klasickou modrou a žltou farbou a čiernu grafikou Yamaha Speedblock oslavuje úspechy hrdinov tímu Yamaha v rallye Dakar a ich vtedajších strojov.
Model Ténéré je pomenovaný po obrovskej piesočnej pláni v južnej časti Sahary, ktorá sa rozpína od severovýchodného Nigeru po západnú hranicu Čadu. Jeho korene siahajú až do roku 1976, kedy spoločnosť Yamaha uviedla svoj prvý veľkoobjemový štvortaktný jednovalec - legendárny model XT500. Tento všestranný motocykel v štýle enduro, ktorý je odolný, atraktívny a má jedinečný charakter jednovalca, dosiahol v Európe okamžitý predajný úspech a stal sa na mnoho rokov jedným z najpredávanejších modelov Yamaha.
Nová verzia Ténéré 700 Rally Edition sa vyznačuje špeciálnou Modrožltou farebnou kombináciou, ktorá vzdáva hold pretekárskym motocyklom Yamaha, na ktorých jazdili JCO a Serge Baco na rallye Dakar v ročníkoch 1983 a 1984. Milovníci značky Yamaha rozpoznajú kultový dizajn modelu XT600Z z roku 1983. Historický vzhľad podčiarkuje čierna grafika Yamaha Speedblock, ktorá z tohto stroja činí originálnu poctu jazdcom a ich strojom, ktorí inšpirovali nespočet ďalších, aby sa vypravili za horizont objavovať nové dobrodružstvá a nezabudnuteľné zážitky.
Verzia Rally Edition obsahuje viacero vylepšení oproti základnému modelu:
Verzia Ténéré 700 Rally Edition bude k dispozícii u predajcov Yamaha začiatkom júla 2020. Cena 11 290 eur s DPH.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Yamaha |
Model: | Ténéré 700 |
Rok: | 2020 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 689 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 68.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 210 mm |
Zdvih vzadu: | 200 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 282 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 R21 M/C 54V M+S |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm |
Pneu vzadu: | 150/70 R18 M/C 70V M+S |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 205 kg |
Výška sedla: | 880 mm |
Rázvor: | 1590 mm |
Dĺžka: | 2365 mm |
Šírka: | 915 mm |
Výška: | 1455 mm |
Svetlá výška: | 240 mm |
Objem nádrže: | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 266 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | Oficiálna cena: 9 590 € Prvé dodávky plánované na júl 2019 - cez objednávkový systém ktorý sa spustí 27. 3. 2019. |
Pridané: 25.06.2020 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 254859 | Včera: 128809