Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 23.02.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6831 [Novinky - Predstavujeme]
Yamaha konečne priniesla toľko očakávanú vybavenejšiu verziu populárnej Tenerky - World Raid s väčšou nádržou, vyššími zdvihmi, lepšou ochranou motora a podobne. Sexepíl jej rozhodne nechýba!
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
World Raid znamená niečo ako vpád do sveta, útok na svet, nájazd, čo vlastne presne opisuje benefity tejto verzie oproti základnej Tenere 700. Je prosto lepšie vybavená na dlhšie a horšie cesty.
Poďme pekne odpredu: nádrž je väčšia, 23-litrová, a má dva tankovacie otvory, prístrojovka je 5-palcová farebná TFT a s konektivitou, predná obrátená vidlica KYB s priemerom 43 mm a zdvihom 230 mm je plne nastaviteľná a krotí ju nastaviteľný tlmič riadenia Öhlins. Zadný tlmič má uchytenie v novom prepákovaní, a zdvih 220 mm.
Sedlo je endurácky ploché, ale pritom dvojdielne. Ochrana motora je na World Raid podstatne lepšia než na základnej Tenere, pozostáva z troch hliníkových kusov. Nájdeme tu aj širšie zubaté stupačky s vyberateľnou gumou. A na záver to najdôležitejšie - okrem vypnutia ABS na zadnom kolese je možné celé ABS deaktivovať.
Ešte pripomenieme, že World Raid roluje rovnako ako základná verzia na kolesách 21/18, má radový dvojvalcový motor s pálením po 270 stupňoch a výkonom 73 koní a krútiacim momentom 68 Nm. Pohotovostná hmotnosť je oproti základu o 15 kg vyššia.
Pridané: 23.02.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2022 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 315304 | Včera: 205877