Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Triumph Tiger

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026 dostáva náklonovú elektoniku, hliníkové nádrže a kopec vylepšení

 Zdieľať

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 757 [Novinky - Predstavujeme]

Ténéré 700 World Raid pre sezónu 2026 dostáva elektronický plyn, náklonovú elektroniku, hliníkové nádrže po bokoch, ktoré sú ľahšie, prepracovaný podvozok a kopec ďalších vylepšení.

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Ténéré 700 World Raid 2026 prináša množstvo vylepšení:

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Video: Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: Adventure nemá limity

Motor bol aktualizovaný tak, aby spĺňal najnovšie emisné predpisy Euro5+, ale vďaka prepracovanému nasávaniu vzduchu sa neznížil jeho výkon, ale zvýšil sa krútiaci moment pri nízkych otáčkach. Ténéré 700 World Raid sa zbavil plynových laniek a použil čipom riadenú škrtiacu klapku Yamaha (YCC-T), ktorá má dva režimy výkonu: Režim „Sport“ pre dynamický priebeh výkonu pri svižnej jazde po ceste a režim „Explorer“ pre plynulejšiu odozvu na plyn pri jazdách v terénnych úsekoch.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

World Raid je vybavený 6-osou jednotkou IMU (inerciálnou meracou jednotkou). Tá neprestajne meria zrýchlenie a uhlovú rýchlosť v pozdĺžnom, priečnom a zvislom smere, a tým určuje sily pôsobiace na motocykel. Tieto údaje pracujú v synchronizácii so systémom kontroly trakcie (TCS), systémom kontroly sklzu (SCS) a systémom ABS/Brake Control stroja a pomáhajú novým alebo menej skúseným jazdcom rýchlo získať istotu.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Nová je zostava palivovej nádrže. Tvoria ju dve prepojené hliníkové palivové nádrže namontované na bokoch. Sú o 1,5 kg ľahšie ako predchádzajúci model, pričom si zachovávajú celkový objem 23 litrov (+7 litrov v porovnaní s modelom Ténéré 700) a poskytujú dojazd približne 500 km. Dve oddelené nádrže znižujú vplyv pohybu paliva a zlepšujú ovládateľnosť a stabilitu. K centralizovanejšiemu rozloženiu hmotnosti prispieva aj nízka poloha palivového čerpadla v ľavej bočnej nádrži.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

K aktualizáciám, ktoré jazdca udržiavajú v dokonalom pohodlí, prispieva aj nové predné plexi a ľahko odnímateľné bočné deflektory, ktoré poskytujú vysokú úroveň ochrany pred poveternostnými vplyvmi. Veľké stúpačky zaisťujú vysokú úroveň ovládania a priľnavosti, nech už idete kamkoľvek. Gumové vložky poskytujú väčšie pohodlie na dlhých cestách a dajú sa vybrať pre lepšiu priľnavosť v teréne.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Nový plne nastaviteľný balík odpruženia KYB poskytuje lepšiu kontrolu a pohodlie v náročných terénnych podmienkach, ako aj lepší výkon pri tlmení nerovností a výmoľov na ceste. Vpredu sú nové vysokokvalitné hliníkové okuliare a vidlice USD s optimalizovanou tuhosťou. Vidlice majú teraz väčšie vnútorné rúrky s priemerom 46 mm (oproti 43 mm), ale celková hmotnosť zostavy prednej vidlice zostáva rovnaká ako predtým. Vďaka povrchovej úprave Kashima sa minimalizovalo trenie a odieranie a prepracované špecifikácie pruženia a tlmenia zlepšujú tlmenie nárazov a kontakt pneumatiky s vozovkou. Navyše sa znížilo riziko, že v extrémnych situáciách za jazdy nedôjde odpruženie na doraz. Nový systém má nastavovač predpätia na hornej časti rúrok vidlice.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Vylepšené bolo aj plne nastaviteľné zadné odpruženie KYB Monocross. Teraz poskytuje lepší výkon v náročných terénnych podmienkach vďaka zväčšenému zdvihu tlmičov (+5 mm na 106 mm) Zdvih kolies modelu Ténéré 700 World Raid (230 mm vpredu, 220 mm vzadu) je vpredu aj vzadu o 20 mm dlhší ako u štandardného modelu Ténéré 700. Svetlá výška zostáva 255 mm meraná pri ochrannom kryte motora, čo je o 15 mm viac, ako ponúka model Ténéré 700.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Kokpit prešiel výraznou modernizáciou a najviditeľnejší je nový 6,3-palcový farebný TFT displej. Tento prémiový displej je umiestnený vertikálne, aby jazdcovi poskytoval čo najlepšiu viditeľnosť, či už sedí alebo stojí. Displej ponúka tri tematické možnosti – STREET, EXPLORER a RAID – zamerané na špecifické informácie, ktoré najlepšie vyhovujú rôznym jazdným štýlom a prostrediam.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Farebné možnosti modelu 2026 Ténéré 700 World Raid sú Redline White a Midnight Black. Dodávky európskym predajcom Yamaha sa líšia v závislosti od regiónu, preto sa obráťte na svojho národného distribútora Yamaha, ktorý vám poskytne všetky informácie.

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026

Foto:
 Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
Všeobecné informácie:
Výrobca:Yamaha
Model:Ténéré 700 World Raid
Rok:2026
Novinka:NOVINKA 2026
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový dvojvalec (4T)
Objem:689 ccm
Max. výkon:73.4 k (54.0 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:68 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:11.5 : 1
Vŕtanie x Zdvih:80 x 68.6 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:230 mm
Zdvih vzadu:220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:282 mm
Pneu vpredu:90/90 R21 M/C 54V M+S
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:245 mm
Pneu vzadu:150/70 R18 M/C 70V M+S
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:220 kg
Výška sedla:890 mm
Rázvor:1595 mm
Dĺžka:2370 mm
Šírka:935 mm
Výška:1495 mm
Svetlá výška:240 mm
Objem nádrže:23 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.3 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 401 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Tlmič riadenia:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:USD vidlica Ø 46 mm plne nastaviteľný podvozok KYB
Poznámka:
Poznámka:elektonický plyn, náklonová elektronika, hliníkové nádrže, EURO5+
Cena 05/2026 od XX XXX EUR

Pridané: Dnes Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2026:

| Seriál článkov: Novinky 2026

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (1 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Triumph Trident

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 240024 | Včera: 118761