Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Hodnotenie: (8 hodnotení)
Diskusia k článku: Nová Yamaha Ténéré 700 Rally Edition 2020
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok
Hodnotenie: Čo na ňu hovoríte? Vyzerá parádne... Fakticky najradšej by som tam v tej pušti bol a mal tam obe naraz na vyskúšanie... |
Re: rgw: To neviem - zistím... Okrem farby sú tam doplnky čo existovali aj doteraz... |
Mohli aspon podvozok upravit, nieco, co by viac pomohlo zdolavat teren v rallye style, nie len pekne pomalovat.. |
Re: caper: Mohli veru, aj zdvihu pridať, nebolo by veľa treba... |
ku zdvihu sa neviem vyjadrit ale co som cital tak seriovy podvozok nie je ziadne terno takze pripajam sa ku caperovi... |
Okrem farby a väčšieho krytu motora to vyzerá byť to isté. A prosím opravne pravopis, vyzerá to ako keby to google translator písal.. |
Komedia ako ked vidim na starej octavii 1,6 nalepku RS. |
Nechcem sa Tenerky zastavat, ale kolko ludi si vie ten nastaviteľný podvozok aj správne nastaviť? |
Hodnotenie: Expres> cloveka, ktory ti to nastavi najdes... |
Hodnotenie: Re: Express: veď toto, každý s tým len špekuluje jak Beta s pičú a výsledok žiadny. Včera som s tým išiel TET Montenegro, ale šak som sa musel vrátiť a ísť po asfalte, bo sa na tom nedalo ist . Ináč zistil som, že keď z nej pozhadzujem kokotiny, ako rolku a inú bagáž a idem len tak naľahko, tak je to úplne iná motorka Tak keď to niekto vie a nevozí na tom sprostosti ako väčšina, vrátane mňa, tak netreba nič nastavovať a Podvozok nemá problem ani v ťažšom terene. |
Hodnotenie: Re: Express: no sak vidis ci ta kope., ci ti pumpuje ruky, ci ti ide na dorazi |
Radšej kúpiť obyčajnú a rovno to zaviesť do Becvy. Keď som bol dávať robiť tlmiče akurát tam mal jednu funglovku. Ale niekomu stačí ku šťastiu iná farba a akrap a spesl edisn |
Cesta na Rally Albania 2014 – Faryn, zaklínač motoriek |
To ze si niekto nevie nastavit podvozok podla aktualnej potreby, este neznamena ze je to zla vec. Viem, ze napriklad 990adv ma v prirucke napisane pocet klikov na ten ktory styl jazdy. Ked sa niekomu nad tym nevhce zamyslat, co robi odskok, utlm (rycly, pomaly), tak nemusi. Odfoti si do mbilu jednu stranu prirucky podla potreby naklika. |
Verzia Ténéré 700 Rally Edition bude k dispozícii u predajcov Yamaha začiatkom júla 2020. Cena 11 290 eur s DPH. |
Re: Express: Je to terenna motorka a tak je aj prezentovana. |
Aj keď uznávam že KTM 790 R má asi najlepší podvozok v sérii, treba povedať že T7 je na tom veľmi dobre rovnako aj Africa. Bez nejakého veľkého ladenia dokážu tie motorku viac ako ich majitelia... Tak netreba fňukať nad podvozkom... Video: Pol Tarrés jazdí na Yamahe Ténéré 700 ako kráľ
|
Este zistenie po poslednom vylete a pritvrdeni celeho podvozku, pruzina v yadu je prilis makka, ma asi 70N, je vhodna tak na jazdcov max do 80kg. Pri jazde s batozinou treba vymenit za tuhsiu aby sa dosiahol ako tak pouzitelny sag. Predok sa zmenou kompresia a utlmu vyrazne ukludnil. |
MaAT pruzinu si mozes dat vyrobit na mieru, mam dobre skusenosti s PRODUKT GROUP s.r.o., petrovicova.pruziny@gmail.com - tu som ale neobjednaval pruzinu na motorku. U INVELPUS Jaroslava.Smolova@invelplus.cz som objednaval pruzinu na moto a |
Zadnú pružinu by mala mať Yamaha v príslušenstve. Ondra Vlk ju tuším menil. Už to neviem dohľadať. |
Re: matus: to by chcelo spocitat, navrhnut, nakreslit. pripadne dat vyrobit dosadacie podlozky. Co nie je velky problem, ale oplati sa to, ked napr www.rally-raidproducts.co.uk/yamaha-t7-tenere-shock-spr... Ale popytam sa, dik za tip Upravené 1 krát. Naposledy upravil MaAT (30.06.2020 13:06) |
MaAT - ked im das parametre sucasnej pruziny (dlzka, hrubka dratu, vinutie) a povies im, ze chces tuhsiu a tolko a tolko, tak oni to spocitaju. |
Pruzina: www.off-the-road.de/Tenere-700/Fahrwerk-Raeder... |
Záleží čo od rally motorky očakávate. Ak imidž, je táto mašina v poriadku. Pokiaľ pôjdete vypaľovať športovo do Rumunska, Tuniska alebo Maroka, je napiču. |
ked uz ladite pruziny nebolo by fajn sa zamysliet aj nad progresivnymi od hyperpra? |
Re: haro007: veru spravne . KTM to pri 790 celkom pochopilsa |
Aj do KTM 790 adv. R musis investovat, na seriove kolesa neobujes ostrejsie gumy, takze musis dokupit kolesa, resp.rafky |
Re: raptor: kupim si motorku ktoru si rozbalim z krabice a je ready tu race |
To sa mi nezdá. Na 990 ide obuť všetko. |
Re: raptor: neviem ci sa davaju progresivne pruziny, do prepakovania, ktore vlastne progres nahradzuje. |
Hodnotenie: No co ja viem - som maly, tycny, lenivy. Ja si nic nastavovat nechcem. JA si chcem kupit motorku a jazdit. Obcas nejaky šuter prebehnut. Ked uz to je nejaka limitededition alebo trebars Rallyedition, tak nech sa s tym uz neseriem a neriesim nieco, comu nerozumiem. Uz som nejaku ...edition mal, bola to TA600 neviem co Edition. Ta bola super. Nic som nenastavoval, nic som neriesil, nevedel som dovtedy prejst nejak šuter a ona ta TÁčka ma naucila jazdit. Po 100000km som menil olej v prednych tlmicoch . cistucky ako vcera naliaty, tak som nic neriesil a vratil ten olej naspak a bolo. Mam ST XT1200Z firstedition -to iste, nic nenastavujem, nic neriesim a aj tak ma povozi aj po krkahajoch. A keby mi na velkom servise nedali do prednyej vidly zly olej, tak nic neriesim dalej, ale muselo sa tam dat "o level" vyssi olej, a dojebabralo sa to. Ale po reklamacii mi krutili srofikmi a prietoky nejak nastavili a uz je to OK - ale len preto, lebo vymyslali kreteniny s olejom. A preto uz nic nechcem riesit . ani napad nieco menit. Aj na CRF250L nic nechcem riesit, kaslem na to, lenivu rit odvozim aj na sutroch kada-tade, ked sa zdrbem, tak je to len a len moja jazdecka chyba :D Kto nesuhlasi neprehovaram o svojej pravde. Ja len, ze ked kupim motorku, tak ju pouzivam 10 a viacej rokov a servisujem. Ostatne mi je u prdele. Upravené 1 krát. Naposledy upravil radioaktiv (07.07.2020 20:43) |
Progresivnu pruzinu na prepakovanie davaju len uplni zufalci. |
duggo normalka.. ak das progresku na prepakovanie tak spravis progresivnejsie prepakovanie este progresivnejsim |
Radioaktiv presne toto som myslel, ľudia riešia tlmiče a pritom ich riešia ľudia čo ich riešit nemusia (nevedia jazdiť) nie je jedno, či daní úsek prejdem 40km/h alebo 35km/h, kam sa ponáhľame? |
express - kto z nas vie jazdit? tak naozaj? |
Hodnotenie: ja si myslim ze ti v tych fabrikach tie motorky robia schvalne take soft.ajtak su na 80 perc vyuzivane asfaltovo a kto to mysli vazne si to poladi/ vymeni aj tak. Hobby jazdcom vlastne ponukaju pocit..pre pretekarov su tie rally serie ako robi ktm cize 300 ks replica pre nasadenie v ozajstnej rally, masinu ako ma Svitko by aj tak smrtelnik nezaplatil. Upravoval som zatial dve motorky,na moje jazdenie stacil riedky olej do vidlicre,pritvrdit pruziny zmakcit central obut zubate drapaky, mensie vyvodove a offroad sa dal, suzuki DR560RSE,Kawasaki KLE 500, pre Yamahu ST 1200 stacilo preklikat utlm v predu na minimum,pruziny som asi nepritvrdil uz nepamatam a central na makko,sotolinky isla skvele. O T700 som iba precital v podstate si museli pupkaci kupit tvrdsiu pruzinu podla vahy, jej podvozok podla fabriky-zdvihy staci pre hobby, je rozdiel offroad prazdny a nabaleny ako pise MaAT, KTM 790 je podla p.Zubora uz v serii niekde inde oproti konkurencii, seriozny offroad podla mna ma hacik v tom ze sa neda robit na tazkej masine nabaleny,treba doviezt na voziku ostre enduro namiesto????pokial idem na adv endure nabaleny niekam musim vediet ze to bude mat svoje limity, a co sa tyka dlzky zdvihu hm neviem si predstavit motorku ktora by zvladla dialnucu 200km/h a hned na to brutal offroad bez preladenia a odstrojenia, problem je skor v nasom pristupe ako vo vyrobcoch, oni vedia podla prieskumu trhu co nam mozu s uspechom predat???? |
miros139 - IMHO v KTM to davno dokazali s uz od starucej LC4 640 Adventure cez 990 Adventure a dokazuju to aj dnesnou ponukou (790 Advenutre) |
raptor???? ano mas pravdu, ale vsimol som si tech udaje Husquarn-yi701 a viideooo a vravim si ze pažáda???? |
miros139 no neviem.. T700 som si niekolko krat klikal v konfiguratore a moznost volby tvrdosti podvozku podla vahy tam nebola |
ved tu bol nejaky navod..ci na nejakom adv fore myslim australcania vypisovali ako su asi tri sady pruzin standard je na 75kg jazdca potom myslim asi 85 atd az nad 100 volakde som to cital sorry uz neviem ide,oni to kupuju, to len tu si davaju chalani vyrabat,cesi to maju dobre zmaknute,zkratka zevraj..origo je T700 nastavena na lahsieho chlapa ako je nas priemer..ale to vedia lepsie ti co ju maju, mne sa ta husky javi ako klasicke enduro v ponati husky style aj je to tak prezentovane, mat 10.000e tuho by som rozmyslal ci yamaha ci husku???? Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (15.07.2020 2:47) |
www.off-the-road.de/en/700-Tenere/Wear-parts... |
Re: miros139: najlacnesjsia varianta upravy je vymena pruzin . Podla vahy akurat |
Hodnotenie: Video: POL TARRÉS - THE SEEKER film (Pol na Ténéré 700)] |
xtremo-zvlhol som parada, ale povedzme si otvorene, taresovi aj keby das invalidny vozik ci furik asi by sme hiikali tiez |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 19325 | Včera: 184123