Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 11.02.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4298 [Technika - Dobré Rady]
Možno som už dlhšie nič nenapísal, ale to neznamená, že som zaujal polohu „PHK“. Snažím sa behať čo najčastejšie ako sa dá. Teda vlastne skôr v rámci nejakej pravidelnosti.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Projekt z cesty do terénu | Nasledujúci
Už počas prvého z mojich závodov som premýšľal nad tým, ako bude vyzerať ďalší. Už som si robil predstavy o tom, čo budem vedieť v ďalšej sezóne lepšie. „Tento tobogán pôjdem pod plynom komplet celý, žiedne také že do polovičky sa doveziem a až od polky tomu zakantujem.“ „rovinky budem držať plyn až na doraz po zátačku, tam hamstnem na brzdy a znova plná kotláš a čára dým“ A takýchto „predsavzatí“ mám viacej. Lenže toto všetko chcem robiť nie len v prvom kole, ale tak isto a vyrovnano to chcem robiť aj v poslednom kole.
Tak som moje posledné tréningy začal jazdiť plus mínus na čas. Prvé kolo lajtovo, ďalšie napáliť ako od štartu, potom trošku zvoľniť zvolené tempo, odjazdiť tak aspoň 15 minút a potom ešte klasicky závodné dve dokončovacie kolá. No a na záver ešte jedno vyklepávacie kolečko. Toto sa mi zdá dobrá varianta tréningu kondičky na moto. No a čo potom mimo moto, keď počasie nedovoľuje pohyb na motorke?
Tak som začal trochu pobehovať. Najprv len tak, keď bol čas, koľko sa mi chcelo, žiadne vážne makačky. Lenže to by neviedlo samozrejme k ničomu. Tak som nainštaloval do mobilu aplikáciu, ktorá mi meria čas pohybu, tempo alebo rýchlosť, kalórie a „kreslí“ aj mapu. Tak som začal postupne behať a ukladať si svoje „výkony“ na net.
Podľa výsledkov je vidieť, ako som postupne naťahoval trasy, sem tam som zrychlil, niečo som si k tomu vždy poznamenal, až som došiel do štádia, kedy som zas zmenil systém. Postupne ako som predlžoval trasy som prišiel na to, že už som došiel do štádia, kedy by som odbehol 10 km do hodiny bez akýchkoľvek problémov. Lenže ja som špekulant, tak som vymyslel novú fintu.
Vyštartujem rýchlejším tempom, tak ako pri štarte na motokrose. Potom mierne zvoľniť, ale nie nad tempo 5:00 min/km. Toto tempo udržať aspoň na ďalších 15 minút. Tak som to skúsil a vyšlo mi s toho, že budem behať nie viac ako dvadsať minút, takže to by malo zodpovedať dĺžke 4 km. Budem sem vždy dávať nové a nové workouty, aby ste videli, ako pokračujem.
Výsledky, ako som natrénoval kondičku uvidíme až keď začnem jazdiť na moto, zatiaľ teda aspoň do diskusie postupne budem pridávať linky na aktuálne cvičenia aj s komentami.
Nakoniec prikladám tabuľku doterajších tréningov a postupne ju budem dopĺňať.
Dátum | Číslo tréningu | Vzdialenosť | Čas | Priemerné tempo | Priemerná rýchlosť |
---|---|---|---|---|---|
20.12.2012 | 1 | 3,56 | 23:08 | 6,30 | 9,22 |
22.12.2012 | 2 | 3,57 | 19:50 | 5,33 | 10,8 |
03.01.2013 | 3 | 4,15 | 23:46 | 5,43 | 10,48 |
05.01.2013 | 4 | 4,36 | 25:28 | 5,48 | 10,34 |
13.01.2013 | 5 | 4,38 | 25:51 | 5,54 | 10,17 |
16.01.2013 | 6 | 4,31 | 26:24 | 6,07 | 9,80 |
18.01.2013 | 7 | 5,12 | 28:31 | 5,34 | 10,77 |
20.01.2013 | 8 | 6,03 | 34:32 | 5,43 | 10,48 |
22.01.2013 | 9 | 7,00 | 39:25 | 5,37 | 10,66 |
24.01.2013 | 10 | 7,00 | 38:48 | 5,32 | 10,82 |
31.01.2013 | 11 | 6,31 | 32:17 | 5,06 | 11,73 |
02.02.2013 | 12 | 7,24 | 39:54 | 5,30 | 10,88 |
04.02.2013 | 13 | 9,27 | 50:16 | 5,25 | 11,07 |
07.02.2013 | 14 | 3,79 | 18:50 | 4,57 | 12,08 |
08.02.2013 | 15 | 4,16 | 20:21 | 4,53 | 12,27 |
11.02.2013 | 16 | 4,24 | 21:19 | 5,01 | 11,93 |
14.02.2013 | 17 | 4,19 | 22:28 | 5,21 | 11,19 |
17.02.2013 | 18 | 7,10 | 40,25 | 5,41 | 10,54 |
18.02.2013 | 19 | 3,56 | 22:49 | 6,24 | 9,35 |
22.02.2013 | 20 | 9,18 | 52:35 | 5,43 | 10,47 |
24.02.2013 | 21 | 10,09 | 51:47 | 5,07 | 11,69 |
27.02.2013 | 22 | 10,20 | 52:12 | 5,07 | 11,72 |
02.03.2013 | 23 | 10,52 | 51:47 | 4,55 | 12,19 |
Pridané: 11.02.2013 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Projekt z cesty do terénu | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 72251 | Včera: 167350