Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki GSX-R125 na rok 2010 - aktualizované

 Zdieľať

Pridané: 04.09.2009 Autor: Varan
Čitatelia: 8613 [Bleskovky - Novinky]

Po internete už viac ako rok kolujú fake fotky budúcej Suzuki GSX-R125. Teraz už máme prvé skice ako by v skutočnosti mala vyzerať.

 Suzuki GSX-R125 2010
Suzuki GSX-R125 2010

Na jej dizajne pracoval Satoshi Miyake a teda môžme sa tešiť na veľkú podobnosť väčšej modelovej rady, čo ocení každý držiteľ vodičského oprávnenia A1 snívajúci o veľkom superšporte. Mladí sa rovnako potešia aj digitálnemu rýchlomeru, ktorý je po vzore väčších sestier doplnený analógovým otáčkomerom.


Aj keď motor nie je dostatočne viditeľný na žiadnej z fotiek, je viac ako pravdepodobné, že to bude vodou chladený štvortakt, ktorý by nemal mať problém s výkonom zákonom povolených 15 koní. O niečo menej bude reťaz prenášať na zadnú pneu so šírkou 130mm. Malo by ísť o komplet nový motor, pretože v ostatných 125-kách od Suzuki (DR125, VanVan 125) bije už relatívne starý vzducháč. Suchá hmotnosť by sa mala pohybovať okolo hodnoty 125 kg.

Čo sa týka rámu, ten na prvý pohľad vyzerá ako zvarenec hliníkových odliatkov, čo by sa podobalo dospelejším modelom tejto rady rovnako ako "banánová" kývačka, ktorá uvoľnuje cestu zvodom výfuku na pravej strane. Je však možné, že ide len o dobre tvarovaný klasický oceľový rám ako má aj Yamaha YZF-R125.

Ostatné komponenty a vybavenie je na podobnej úrovni ako má japonská konkurencia: jednoduché nenastaviteľné podvozkové komponenty, dvojpiestikový strmeň a kotúč s väčším priemerom vpredu. Zvláštne je, že Suzuki chystá dvojpiestikový strmeň aj dozadu na takejto malej kubatúre.

Napriek agresívnejšiemu dizajnu sa konštruktéri snažili vytvoriť pohodlný a praktický bike na vozenie. Stačí si všimnúť nižšie položené stupačky, ktoré sú až na úrovni osí kolies, čo dáva priestor pre vyšších jazdcov. Rozumnejšie sú umiestnené taktiež riadidlá (nad úrovňou sedadla), pretože málokto ocení jogurtovú pozíciu v rýchlostiach okolo 100 km/h, na ktoré je GSX-Rka stavaná. Väčšie pohodlie ako napríklad na R125 by si mal užívať aj spolujazdec vďaka väčšiemu bidielku a rovnako nižšie položenými stupačkami.

Oficiálne by malá "gesixera" mala byť predstavená koncom tohto roku a na trh by mala prísť začiatkom roku 2010 s cenou okolo 3300 Eur.

Konkurencia

Súpermi najmenšej z rodu GSX-R sú predovšetkým ďalší dvaja Japonci, ktorých sme už testovali Yamaha YZF-R125 a Honda CBR125R. Zaujímavými alternatívami v tejto kubatúre sú aj európske osminky: Aprilia RS125 či Cagiva Mito, no tie sú dvojtakty a výkonovo sú tiež niekde inde.

 Aprilia RS125
Aprilia RS125

 Cagiva Mito 525
Cagiva Mito 525

 Honda CBR125R
Honda CBR125R

 Yamaha YZF-R125
Yamaha YZF-R125

Zdroj: www.superbike.co.uk

Pridané: 04.09.2009 Autor: Varan Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (11)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68691 | Včera: 157845