Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 10.11.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8774 [Testy a predstavenia - Test]
Premenlivé a chladné počasie v Španielsku Honde NT1100 absolutne nevadí... - Máme za sebou prvé kilometre v sedle nového športového cesťáka od Hondy. NT 1100 ma korene v Afrike a je to jodne poznať, 17-palcové kolesa, nižšie zdvihy a tuhší podvozok ju však smeruje na asfalt. S kvalitným obutim aké sme nám nerobí problém brúsiť stupačky aj ma mokrých španielskych horských cestach. Bike v sebe spája bohatú ochranu pred vetrom ako hore na hlavu jazdca...
Text: Tomáš Hajduch - Awia, Peter Fischer
Foto: Honda.press a Awia
Máme za sebou prvé kilometre v sedle nového športového cesťáka od Hondy. NT 1100 ma korene v Afrike a je to jodne poznať, 17-palcové kolesa, nižšie zdvihy a tuhší podvozok ju však smeruje na asfalt. S kvalitným obutim aké sme nám nerobí problém brúsiť stupačky aj ma mokrých španielskych horských cestach.
Bike v sebe spája bohatú ochranu pred vetrom ako hore na hlavu jazdca tak aj na nohy, pohodlný vzpriamený posed a športový potenciál dvojvalca. Jazdíme verziu DCT a v športovom režime to funguje krásne...
Tak dúfajme že dážď sa nám už dnes bude vyhýbať a este si užijeme. Pozrravujem zo Španielska. Awia
Tak a je to tu, sme v Španielsku a zajtra otestujeme novú NT1100 od Hondy. Tak ak máš nejaké otázky sem s nimi - budeme ich možno vedieť položiť aj priamo vývojárom tohto modelu. Pýtaj sa v diskusii tu: Honda predstavuje plného turistu NT1100 (2022)
#honda #nt1100 #hondant1100 #motorcycle #travel #motoride_sk @hondaslovenskomotocykle @awiake
21.10.2021 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 46328 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Honda práve predstavila očakávaného plnokrvného turistu na každý deň, model NT1100. Pohonnou jednotkou je radový dvojvalec, ktorý poznáme z modelu Africa Twin, a ktorý môže byť doplnený automatizovanou dvojspojkovou prevodovkou. V sérii má NT1100 pomerne bohatú výbavu.
| Foto: | |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | Honda |
| Model: | NT 1100 |
| Rok: | 2022 |
| Novinka: | NOVINKA 2022 |
| Kategória: | Športovo cestovná |
| Motor: | |
| Typ motora: | dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1084 ccm |
| Max. výkon: | 102.0 k (75.0 kW) / 7500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 104 Nm / 6250 ot. |
| Kompresný pomer: | 10,1:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | SOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
| Pneu vpredu: | 120/70R17 M/C (58W) |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
| Pneu vzadu: | 180/55R17 M/C (73W) |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Hmotnosť s náplňami: | 238 kg |
| Výška sedla: | 820 mm |
| Rázvor: | 1535 mm |
| Dĺžka: | 2240 mm |
| Šírka: | 865 mm |
| Výška: | 1360 mm |
| Svetlá výška: | 175 mm |
| Objem nádrže: | 20.4 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Spotreba paliva: | 5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 305 km |
| Servisný interval: | 12000 km |
| Doplnková výbava: | |
| ABS: | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | nie |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii |
| Tempomat: | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii |
| El. Podvozok: | nie |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
| Quick-shift: | za príplatok |
| Vyhrievané rukoväte: | áno, v sérii |
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
| Automatická prevodovka: | za príplatok |
| Iná výbava: | v sérii bočné kufre, hlavný stojan, vysoké plexi, deflektory |
| Poznámka: | |
| Poznámka: | Cena 11/2021: 13 290 eur (DCT +1000 eur) |
Pridané: 10.11.2021 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 90841 | Včera: 145649