Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025

 Zdieľať

Pridané: 14.01.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 964 [Testy a predstavenia - Test]

Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Pozdravujem z Portugalska kde sme si prišli vyskúšať novinky Honda 2025. Konkrétne to bude nový Transalp a NC 750X. Transalp dostal novú prepracovanú prednú masku a svetlomet ktorý ho približuje viacej k v Africe Twin a ďaľšie vylepšenia vrátane konektivity a prístrojovky. NC 750X dostala dopredu dvojicu kotúčov, TFT pristrojovku a tiež dizajnový refresh. Video: Ideme testovať...

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Honda.press, Tomáš Hajduch - Awia

Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025

Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - 14.01.2025 20:11

Pozdravujem z Portugalska kde sme si prišli vyskúšať novinky Honda 2025. Konkrétne to bude nový Transalp a NC 750X.

Transalp dostal novú prepracovanú prednú masku a svetlomet ktorý ho približuje viacej k v Africe Twin a ďaľšie vylepšenia vrátane konektivity a prístrojovky.

NC 750X dostala dopredu dvojicu kotúčov, TFT pristrojovku a tiež dizajnový refresh.

Video: Ideme testovať nového Transalpa a NC750X 2025

Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025

Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
Zajtra testujeme nový Transalp a NC750X 2025 - Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025

XL750 Transalp

25YM Honda XL750 Transalp
25YM Honda XL750 Transalp

XL750 Transalp pre modelový rok 2025 takisto prešiel zmenami a prichádza s novým výrazným dizajnom predku ovplyvneným modelom Africa Twin, vrátane nového dvojitého projektorového svetlometu LED. Nová kapotáž zlepšuje prúdenie vzduchu a pohodlie jazdca, zatiaľ čo nové nastavenie odpruženia zaisťuje lepšiu stabilitu na drsnejšom povrchu.

25YM Honda XL750 Transalp
25YM Honda XL750 Transalp
25YM Honda XL750 Transalp
25YM Honda XL750 Transalp

Video: Honda XL750 Transalp 2025: Hory volajú

05.11.2024 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 2387 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda GB350S, prototyp motora V3 s el. kompresorom, nové elektro koncepty inovovaný Transalp, Hornet, NC750X

Nové retro GB350S, prototyp motora V3 je ako prvý na svete vybavený elektrickým kompresorom pre motocykle ktorý by mal byť určený pre veľkoobjemové modely. Okrem toho dva nové koncepty elektrických vozidiel – EV Fun Concept a EV Urban Concept, nový model CUV e: potvrdený pre sériovú výrobu a kopec vylepšení celého modelového radu.

 

NC750X

25YM Honda NC750X
25YM Honda NC750X

Na tohtoročnom veľtrhu EICMA sa predstaví aj osviežený a modernizovaný model NC750X. Okrem nových ostrejších dizajnových línií získal model NC750X väčší brzdný výkon vďaka dvom predným brzdovým kotúčom, väčšie pohodlie vďaka prepracovanému sedadlu a viac praktickosti vďaka novému TFT displeju s konektivitou Honda RoadSync. Voliteľná dvojspojková prevodovka DCT ponúka ešte plynulejšiu jazdu, a to najmä pri nízkych rýchlostiach. Zároveň ide o prvý motocykel, ktorý pre svoje hlavné farebné diely používa farebný materiál DurabioTM (pri farebných vyhotoveniach Earth Ivy Ash Green a Earth Black).

25YM Honda NC750X
25YM Honda NC750X
25YM Honda NC750X
25YM Honda NC750X

Foto:
 Honda XL750 Transalp 2025 Honda NC 750 X 2025
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaHonda
Model:XL750 TransalpNC 750 X
Rok:20252025
Novinka:NOVINKA 2025NOVINKA 2025
Kategória:Cestovné enduroCestovná
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:755 ccm745 ccm
Max. výkon:91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot.58.6 k (43.1 kW) / 6750 ot.
Max. krútiaci moment:75 Nm / 7250 ot.69 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:11,0 : 110.7: 1
Vŕtanie x Zdvih:87 x 63.577 x 80mm
Palivový system:PGM FIvstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6 stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:200 mm120 mm
Zdvih vzadu:190 mm120 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm320 mm
Pneu vpredu:90/90-R21 M/C 54H120/70-ZR17 M/C (58W)
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm240 mm
Pneu vzadu:150/70-R18 M/C 70H160/60-ZR17 M/C (69W)
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:208 kg214 kg
Výška sedla:850 mm802 mm
Rázvor:1560 mm1525 mm
Dĺžka:2325 mm2210 mm
Šírka:838 mm846 mm
Výška:1450 mm1330 mm
Svetlá výška:210 mm145 mm
Objem nádrže:16.9 l14.1 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.4 l/100km3.5 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 288 kmcca 302 km
Servisný interval:12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:USD vidlica Showa SFF-CZ, nastaviteľné predpätie podvozka, USB-C
Poznámka:
Poznámka:43mm Showa SFF-CA
EURO 5
Konektivita RoadSync,
Cena 01/2025: neurčená
DCT 224 kg
Konektivita Honda RoadSync
Cena 01/2025: neurčená (verzia DCT neurčená)

Pridané: 14.01.2025 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

[] Živé sledovanie Dakar 2025::

» Dakar 2025 - 9. etapa

18:41 - Ozývam sa s malým oneskorením (v lietadle nemajú signál :-) ) Štefan Svitko dnes v cieli po odčítaní času stráveného pri nehode obsadil 15té miesto, so stratou 18 min. V celkovom poradí sa najprv objavil na deviatom mieste, ale potom odpočítali organizátori deväť minút aj EpLBsterovi a Štefan Svitko je teda celkovo desiaty. Na deviate miesto Ebstera ale stráca menej ako dve minúty.

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60578 | Včera: 151867