Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.03.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10065 [Testy a predstavenia - Test]
Video: Prvé dojmy z Transalpa + odpovede na vaše otázky - Nový Transalp vás zaujíma a tak som sa snažil priniesť vám prvé dojmy z jeho sedla okrem článku aj formou krátkeho videa. Okrem toho ste mi poslali množstvo otázok. Tak aby ste to dostali čím skôr makal som aj cestou domov z testovania. Na vaše otázky som odpovedal na letisku v Bruseli počas prestupu a tu máte prvé dojmy + odpovede na vaše otázky. Video: Prvé dojmy zo sedla...
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Honda.press, Tomáš Hajduch - Awia
Nový Transalp vás zaujíma a tak som sa snažil priniesť vám prvé dojmy z jeho sedla okrem článku aj formou krátkeho videa. Okrem toho ste mi poslali množstvo otázok. Tak aby ste to dostali čím skôr makal som aj cestou domov z testovania. Na vaše otázky som odpovedal na letisku v Bruseli počas prestupu a tu máte prvé dojmy + odpovede na vaše otázky.
Poobede sme vyrazili s novým Tranďákom aj trochu do terénu. Boli to typické šotoliny a kamenné cesty. Postoj v stupačkách je dobrý ergonomicky aj priestor pri kolenách štíhly. Do ruky parádne sadnú široké riadidlá, ktoré boli ma starých modeloch vždy veľmi úzke. Takže tu výrazný posun vpred.
Elektronika je taká klasika, trakčná nastavená na 1 - najslabšie - stále zasahuje veľa. Dobré pre bezpečnosť, nedobré pre zábavu. Vypínanie vyžaduje pár klikov a podržaní ovládača, po osvojení si postupu sa dá spraviť rychlo. Systém trakčnej kontroly obsahuje aj anti-wheelie, ktoré netreba nastavovať samostatne. ABS sa vypína podobne a dá sa vypnúť na zadnom kolese.
Jazdilo sa mi na novom TransAlpe v teréne veľmi dobre, hneď som si zvykol a sadol mi do ruky, je velmi predvídavy a pocitovo fakt ľahký na ovládanie. Na mojom boli rally stupačky, fakt skvelé, ale vadil mi vyššie nastavený pedál zadnej brzdy kvôli čomu sa mi zle dávkovala a aj som si motor zašlapol pár krát.
Podvozok celkom tvrdý a na šotoline fungoval bez výhrad. Tu je však potrebné zobrať ho aj do náročnejšieho terénu, skúsiť skoky a väčšie nerovností či podvozok nepôjde na dorazy.
Prvé dojmy z nového Transalpu sú v skutku zaujímavé. Na jednej strane je to stále tá jednoduchá turisticky prívetivá kamarátska ľahko ovládateľná a naozaj ľahká motorka. A k tomu je tu v kontraste úplne nový motor ktorý má fakt gule. Ide to fakt pekne povedal by som že porovnateľné s prvou litrovou afrikou. Nový model tak nebude len skvelý turista ale aj zábavná športová motorka.
Nový Transalp 750 2023 pripravený na dnešné testovanie. Ak vás niečo zaujima pytajte sa.
@hondaslovenskomotocykle @honda_motor_cz @styx.sk #transalp #honda #transalp750
Čaute, Pozdravujem vás z portugalska kde som si dnes mohol obzrieť na vlastné oči úplne nového TransAlpa 2023. Vy si ho môžete v týchto dňoch pozrieť na výstave motocykel v Bratislave a ja už zajtra strávim celý deň v jeho sedle na cestách a verím že trochu aj v teréne.
08.11.2022 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 13706 [Novinky - Predstavujeme]
Po už skôr predstavenom Hornete sa Honda opäť vracia ku kultovým menám, tentoraz je to Transalp. NA základe "malého" Rebela vznikla jeho scramblerovejšia verzia CL500, veľký Rebel zas dostal turistickejšiu verziu s polokapotou. Ďalšiu budúcnosť načrtáva elektroskúter.
27.01.2023 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 10791 [Novinky - Predstavujeme]
Oficiálny importér motocyklov značky Honda dnes potvrdil, že cena nového Transalpa je 9 990 eur. Začiatkom marca ho aj otestujeme.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | XL750 Transalp |
Rok: | 2023 |
Novinka: | NOVINKA 2023 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 755 ccm |
Max. výkon: | 91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 75 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11,0 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 87 x 63.5 |
Palivový system: | PGM FI |
Rozvod: | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 200 mm |
Zdvih vzadu: | 190 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-R21 M/C 54H |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R18 M/C 70H |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 208 kg |
Výška sedla: | 850 mm |
Rázvor: | 1560 mm |
Dĺžka: | 2325 mm |
Šírka: | 838 mm |
Výška: | 1450 mm |
Svetlá výška: | 210 mm |
Objem nádrže: | 16.9 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.35 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 291 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii |
Quick-shift: | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii |
Iná výbava: | USD vidlica Showa SFF-CZ, nastaviteľné predpätie podvozka |
Poznámka: | |
Poznámka: | 43mm Showa SFF-CA EURO 5 Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS. Cena 03/2023: 9 990 eur |
Pridané: 09.03.2023 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 233158 | Včera: 118588