Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda CMX1100 Rebel 2021 je ešte rebelskejší 2/2

 Zdieľať

Pridané: 07.09.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 9654 [Testy a predstavenia - Test]

Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší
Honda CMX1100 Rebel (2021)

Konkurencia

Tým, že Honda zvýšila zdvihový objem na Rebeli, sa zrazu ocitla v konkurenčnom prostredí, kde dlhočizné roky chýbala. Nie často sa stáva, že túto značku porovnávame s esami, ktoré dnes v kategórii CCC (chopper/cruiser/custom) diktujú: Harley-Davidson, Indian, BMW a Triumph.

Rebel bol stvorený najmä pre Ameriku, a to znamená, že bol stvorený proti Harleyu, konkrétne novému Sportsteru S. Typovo je však najpodobnejší úspešnému Triumphu Bonneville Bobber, s ktorým má aj najporovnateľnejší výkon, krúťak, aj cenu. Triumph je o viac ako tri tisícky drahší. Tu treba povedať, že Honda je s veľkým náskokom najdostupnejšia, jediná s cenovkou pod 10 000 eur. Najdrahší je Harley-Davidson Sporster S, stojí 15 240 eur. Asi po prvý raz v živote sa mi stalo, že musím napísať, že Harley má všetko plastové, kým Rebel má oba blatníky kovové.

Slušným rivalom je aj Indian FTR a v istom smere aj BMW R nineT Pure, jediný vzducháč v tejto kategórii. Okrem Triumphu sú to všetko stroje, ktoré majú nad 100 koní a bez okolkov musíme dodať, že všetky majú značne športovejšie schopnosti než Rebel, a pritom porovnateľnú hmotnosť. Neznamená to, že na Rebeli 1100 sa nepovozíš športovo, ibaže jeho konkurenti sú o dosť dravší. A azda s výnimkou Harleya aj podstatne upraviteľnejší, s mnohopoložkovými katalógmi doplnkov a príslušenstva.

Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší

Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší
Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší
Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší
Honda CMX1100 - Rebel ešte rebelskejší

Záver

Cena novinky Honda CMX1100 Rebel je 9 490 eur za základnú verziu, a presne o tisícku viac za verziu s dvojspojkovou prevodovkou DCT. Je viac ako dobré, že východzia cena sa drží pod desiatimi tisíckami, zákazníci tak dostávajú veľký objem motora v cenovej hladine menších strojov. Koniec koncov, nájsť novú litrovú motorku so štvorcifernou cenou nie je také ľahké.

Sme radi, že Rebel 1100 si zachováva všetky prednosti menšej päťstovky a k nim ponúka parádnu dynamiku, ktorá neunudí ani skúsenejších jazdcov. Presne to sme si pri teste päťstovky želali a to sme dostali.

Plusy, mínusy

kompaktnosť, motor, upraviteľnosť, cena nervozita vo vyšších rýchlostiach v priamom smere

Video: Honda Rebel 1100 2021: Nadupaný štýlový bobber dostupný aj s automatom DCT

Video: Honda CMX1100 Rebel 2021 - vlastnosti

Pozri aj Rebel 500:

Video: Honda CMX 500 Rebel 2020 - kompaktný zábavný bobber dospieva

Video: Honda Rebel 500 2017 - „baby“ bobber za krásne peniaze

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Honda CMX1100 Rebel (2021)

Servisný interval 12 000 km
Spotreba (oficiálna) 4,9 l/100 km
Objem nádrže, z toho rezerva 13,6 l (3 l rez.)
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) 220 km
Cena motorky 9 490 eur, DCT 10 490 eur

Text a foto: Peter Fischer
Video: Peter Fischer, Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Motor Europe Ltd Slovensko, o. z.

Foto:
 Honda CMX1100 Rebel 2021 Triumph Bonneville Bobber 2021 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
BMW R nineT Pure 2021 Indian FTR 1200 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:HondaTriumphHarley-DavidsonBMWIndian
Model:CMX1100 RebelBonneville BobberSportster SR nineT PureFTR 1200
Rok:20212021202120212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:Chopper/CruiserKlasikaChopper/CruiserNaháčChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)radový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1084 ccm1200 ccm1252 ccm1170 ccm1203 ccm
Max. výkon:87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot.77.0 k (56.6 kW) / 6100 ot.122.4 k (90.0 kW) / 7500 ot.108.8 k (80.0 kW) / 7250 ot.122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 4750 ot.106 Nm / 4000 ot.127 Nm / 6000 ot.116 Nm / 6000 ot.120 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:10,1:110:112 : 112.0:112.5:1
Vŕtanie x Zdvih:92 mm × 81,5 mm97,6 x 80mm105,0 x 72,3 mm101.0 x 73.0 mm102 mm x 73.6 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)OHC (4V)DOHC variabil. časovanie ventilov VVT (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinouvzduchom a olejomkvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazremeňkardanreťaz
Zdvih vpredu:230 mm90 mm92 mm120 mm120 mm
Zdvih vzadu:220 mm77 mm51 mm120 mm120 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová, 4 piestikjednokotúčová, 2-piestik Nissinjeden kotúčdvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:330 mm310 mm320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:130/70B18 M/C100/90 R16160/70R17120/70 ZR 17120/70R17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová, 1-piestik Nissinkotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm255 mm260 mm265 mm260 mm
Pneu vzadu:180/65B16 M/C150/80 R16180/70R16170/55 ZR 17180/55R17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:220 kg233 kg
Hmotnosť s náplňami:223 kg251 kg228 kg219 kg
Výška sedla:700 mm690 mm753 mm805 mm780 mm
Rázvor:1520 mm1500 mm1518 mm1493 mm1524 mm
Dĺžka:2240 mm2264 mm2105 mm2223 mm
Šírka:853 mm800 mm843 mm865 mm830 mm
Výška:1115 mm1024 mm1089 mm1240 mm1295 mm
Svetlá výška:120 mm93 mm165 mm
Objem nádrže:13.6 l12 l11.8 l17 l13 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s
Spotreba paliva:4.9 l/100km4.9 l/100km5.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 208 kmcca 180 kmcca 250 km
Servisný interval:16000 km8000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiza príplatok
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
El. Podvozok:nie
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesaplne nastaviteľný podvozokvypletané kolesá
Poznámka:
Poznámka:Cena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur

DCT 233 kg
EURO 5
Cena 9/2021: 12 795 eurCena 8/2021: od 15 240 eurCena 9/2021: 12 900 eurCena 9/2021: od 13 390 eur

<

Pridané: 07.09.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 14664 | Včera: 244375