Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.05.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 11828 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]
Tento nový power-cruiser sme vyskúšali ešte na jeseň, ale nakoniec sme sa rozhodli test zverejniť až keď bude vonku teplo. Je to novinka 2019 poriadne nadupaný športový Harley. Pozrime sa na FXDR 114 prostredníctvom videa a aj fotiek.
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia, janciii
FXDR 114 je bezpochyby najšportovejším Harlejom dnešných čias s motorom Milwaukee-Eight® a to v prevedení 114 kubických palcov teda zdvihovým objemom 1868 ccm. Komu chýbal v ponuke amerického výrobcu už pár rokov V-Rod sa môže pri tomto modeli naozaj potešiť. Takto vyzerá číra radosť z jazdy na fest výkonnom power-cruiseri podľa vzoru USA:
Ako dobre vieme Harley má veľké plány, ktoré nedávno odhalil, chystá nielen futuro elektro bike, ale v najbližších rokoch novú platformu, športové motorky, Streetfighter a dokonca aj cestovné enduro:
31.07.2018 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 15581 [Novinky - Predstavujeme]
Značka Harley-Davidson dnes oznámila podrobnejšie informácie o svojom raste s názvom „Plán Harley-Davidson“ do roku 2022, ktorým osloví ďalších zákazníkov po celom svete
FXDR je postavený na báze Softailu - dnes širokej rodiny cruiserov rôzneho zamerania. Z nej sme pred rokom vyskúšali aj dvoch predstaviteľov: Fat Bob a Fat Boy. FXDR má ambíciu stať sa najšportovejším Softailom a možno tak nejako zastať pozíciu V-Roda, ktorý už niekoľko rokov nie je v ponuke.
FXDR je v detailoch inšpirované dragstermi značky čo vidno na saní, na skrátenej "odseknutej" podsedlovke, nenápadným blatníkom tesne nad širokánskym zadným kolesom, minimalistickej prístrojovke, mini prednom blatníku a podobne.
FXDR jazdí na športových kolesách 19 a 18 palcových s pneu 120/70ZR-19 60W vpredu a vzadu sa vyníma širokánska 240/40R-18 79V. O odpruženie sa stará USD vidlica a vzadu úplne nová odlievaná hliníková kyvná vidlica. Zadné odpruženie je schované, ale na pravej strane pozorné oko zbadá nastavovač predpätia pružiny.
Na pohon slúži najvýkonnejšia verzia motora Milwaukee-Eight® 114, ktorý má zdvihový objem 114 kubických palcov (1868 ccm) s parádnym krútiakom 160 Nm. Výfuk prevedením a farbou tak trochu pripomína ten na Fat Bob-e, ale je úplne nový pre tento model. Výkon motora výrobca už tradične neuvádza, ale pri vidlicových motorkách z USA to nie je až tak podstatný údaj, keďže tieto motory majú hlavne mohutný záťah.
Riaditka sú uchytené priamo na trubkách vidlice ako na športových motorkách, je teda možnosť nastaviť si aj ich uhol. Motorka je v štandarde dodávaná ako monopost - teda iba pre jedného jazdca. Vzadu namiesto zadného sedla je len kryt a pod ním odkladací priestor. Je možné dokúpiť kit zadného sedadla aj so stupačkami. V sériovej výbave Harleja nájdeme už povinné ABS, bezkľúčové zapaľovanie a alarm.
Pokračovanie článku na ďalšej strane: Poďme do sedla, Konkurencia, Záver, Video, Čo by ťa mohlo zaujímať a technické parametre.
Pridané: 03.05.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 261315 | Včera: 188707