Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 31.07.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 15501 [Novinky - Predstavujeme]
Značka Harley-Davidson dnes oznámila podrobnejšie informácie o svojom raste s názvom „Plán Harley-Davidson“ do roku 2022, ktorým osloví ďalších zákazníkov po celom svete
V dnešnom rýchlo sa meniacom svete s novými nárokmi zákazníkov tieto kroky podporujú ciele Harley-Davidson 2027 zvýšeným úsilím a strategickými investíciami za účelom opätovného oživenia trhu v USA a urýchleniu rastu na medzinárodných trhoch.
„Smelé zámery, ktoré dnes zverejňujeme, posilnia obrovský potenciál a konkurenčnú silu spoločnosti Harley-Davidson – naše výnimočné schopnosti pri vývoji a výrobe nových produktov, atraktívny globálny imidž značky a samozrejme našu skvelú dealerskú sieť,“ hovorí Matt Levatich, prezident a CEO spoločnosti Harley-Davidson, Inc. „Okrem našich súčasných verných zákazníkov odštartujeme novú revolúciu jednostopej slobody, aby sme oslovili aj nových zákazníkov, ktorí ešte nespoznali nadšenie z jazdy v jednej stope.“
Na základe komplexného vyhodnotenia všetkých zložiek a dôrazov na prístup „customer first“ vznikol „Plán Harley-Davidson“, ktorý zahŕňa nasledujúce:
„Očakávame, že tento plán povedie k rozvoju aktívnej a širokej komunity Harley-Davidson s rozmanitejšou základňou jazdcov, ktorý bude sprevádzať rast ziskov a obratu,“ uviedol Levatich.
Využitím a ďalším rozvojom našich špičkových konštrukčných schopností a silných výrobných kapacít má spoločnosť Harley-Davidson v pláne osloviť zákazníkov v tých najväčších a najrýchlejšie rastúcich segmentoch trhu vďaka kompletnému portfóliu motocyklov rôznych cenových kategórií, výkonových tried, objemu motorov, jazdných štýlov a globálnych trhov. Hlavné body zahŕňajú:
Prvý motocykel Harley-Davidson v kategórii Adventure Touring bude Harley-Davidson™ Pan America™ 1250 s plánovaným uvedením v roku 2020. (Je zobrazený prototyp. Produkčný model sa môže líšiť. Doposiaľ nie je k dispozícii na predaj. Zobrazené budúce modely nemusia byť dostupné na všetkých trhoch.)
Elektrický motocykel Harley-Davidson LiveWire™ – prvý zo širokého portfólia elektrických strojov bez spojky s jednoduchým ovládaním „twist and go“, ktorý našej spoločnosti zaistí vedúcu pozíciu v elektrifikácii motocyklov – plánované uvedenie na trh v roku 2019. (Je zobrazený prototyp. Produkčný model sa môže líšiť. Doposiaľ nie je k dispozícii na predaj. Zobrazené budúce modely nemusia byť dostupné na všetkých trhoch.)
14.08.2015 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 16258 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]
Ako jediná redakcia na Slovensku sme dostali pozvanie si vyskúšať unikátny prototyp elektro biku, ktorým americký výrobca Harley-Davidson prekvapil mnohých. Testovacia jazda prebehla v Holandsku neďaleko Amsterdamu.
Tento motocykel Streetfighter 975 cm3 bude súčasťou novej modulárnej platformy motocyklov Harley-Davidson strednej triedy (500 cm3 až 1250 cm3), ktorá je plánovaná na rok 2020.
(Je zobrazený prototyp. Produkčný model sa môže líšiť. Doposiaľ nie je k dispozícii na predaj. Zobrazené budúce modely nemusia byť dostupné na všetkých trhoch.)
Nový custom Harley-Davidson s atletickým svalnatým výrazom má odstrojený charakter veľkého dragstera a 1250 cm3 agresívneho výkonu. Plánované uvedenie je v roku 2021.
(Je zobrazený prototyp. Produkčný model sa môže líšiť. Doposiaľ nie je k dispozícii na predaj. Zobrazené budúce modely nemusia byť dostupné na všetkých trhoch.)
Široká ponuka elektrických modelov prinesie ľahké, obratné stroje s perfektnými vlastnosťami pre mestskú premávku. Pre tých, ktorí chcú vyskúšať nový štýl jazdy v jednej stope, je ich dostupnosť plánovaná do roku 2022.
(Je zobrazený prototyp. Produkčný model sa môže líšiť. Doposiaľ nie je k dispozícii na predaj. Zobrazené budúce modely nemusia byť dostupné na všetkých trhoch.)
Spoločnosť Harley-Davidson rozšíri svoje metódy prístupu na trh, a splní tak všetky očakávania zákazníkov:
Vytvoríme nové zákaznícke služby a zvýšime lojalitu zákazníkov v širokom spektre predajných kanálov – vrátane vylepšenia a rozšírenia globálnych digitálnych možností našej spoločnosti vďaka rozvoju webu Harley-Davidson.com a jeho integrácii s dealerskými službami pre súčasných aj nových zákazníkov.
Nadviažeme strategické partnerstvo s najväčšími poskytovateľmi služieb e-commerce a sprístupníme ponuku Harley-Davidson pre milióny nových potencionálnych zákazníkov.
Nové formáty predaja – vrátane menších mestských showroomov pre prezentáciu značky v mestách, pre posilnenie predajov rozšíreného portfólia produktov Harley-Davidson a pre rozšírenie medzinárodnej distribúcie oblečenia a módnych doplnkov.
Špičková sieť dealerov Harley-Davidson je integrovanou súčasťou tejto akcelerovanej stratégie spoločnosti a kľúčovou podmienkou úspechu. Naša spoločnosť v tejto stratégii zavádza koncepciu orientácie na výkon, ktorá významne posilní dealerskú sieť a ešte vylepší služby zákazníkom. Aktívnym dealerom umožní, aby sami prichádzali s inováciami a išli vlastnou cestou k úspechu – a pritom poskytovali špičkové služby zákazníkom, ktorými je naša značka známe, vďaka stále širšej ponuke rozmanitých produktov a širšiemu okruhu zákazníkov.
„Harley-Davidson je legendárna značka, najmä preto, že nikdy neostala stáť na mieste,“ povedal Levatich. „Tým, že neustále smerujeme dopredu, pokračujeme v zápale a nadšení našich zakladateľov z roku 1903 a všetkých našich zamestnancov a dealerov, ktorí od tej doby nasledujú ich odkaz. Náš plán predefinuje súčasné mantinely značky – oslovíme viac zákazníkov takým spôsobom, ktorý posilní základné myšlienky našej značky a našej spoločnosti.“
Pozrite si video o hlavných bodoch „Plánu Harley-Davidson“.
Okrem budovania väčšej základne jazdcov si spoločnosť od „Plánu Harley-Davidson“ sľubuje nárast hodnoty, stabilizáciu a posilnenie doterajšieho podnikania, navýšenie kapitálovej návratnosti (ROIC) spoločnosti Harley-Davidson Motor Company a zvýšenie príjmov a ziskov, ktoré umožnia vyššie výplaty pre akcionárov.
Aby sme mohli globálne zmeniť smer nášho podnikania, bude táto akcelerovaná stratégia vyžadovať značné investície. Naša spoločnosť má v pláne všetko financovať prostredníctvom obsiahleho znižovania nákladov a presmerovania skôr plánovaných investícií a prostriedkov vrátane prevádzkových investícií až do roku 2022 vo výške 450 až 550 miliónov USD a kapitálových investícií do roku 2022 vo výške 225 až 275 miliónov USD. Celkovo by mal plán Nové smery pre Harley-Davidson vygenerovať viac než 1 miliardu USD nárastu ročného výnosu v roku 2022 v porovnaní s rokom 2017.
Spoločnosť verí, že táto akcelerovaná stratégia je v súlade s našimi cieľmi v oblasti posilnenia rastu výnosov a rozširovania prevádzkových ziskov. Spoločnosť očakáva, že bude podporovať strategické príležitosti a súčasne bude zachovávať svoj súčasný profil investícií a návratnosti a stratégiu alokácie kapitálu.
Investičné princípy spoločnosti Harley-Davidson sa sústredia na stabilizáciu a posilnenie súčasného podnikania, zvýšenie exkluzívnej pozície značky a investície do ziskových projektov orientovaných na rast. Očakávame, že tieto princípy spolu s dôrazom na disciplinovanú alokáciu kapitálu umožnia spoločnosti Harley-Davidson podnikať s konkurencieschopnejšími nákladmi a efektívnymi výdajmi.
Pridané: 31.07.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 68843 | Včera: 237085