Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 09.12.2013 Autor: Romoto
Čitatelia: 4507 [Novinky - Reportáž]
V poslednej časti reportáže by som rád upriamil vašu pozornosť na krásne detaily. Takmer na každej motorke sa našiel rukopis autora. Väčšinou išlo o zmysluplné, v menšine o nezmysluplné úpravy.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Austria Custom Bike Show 2013
Začínalo to výfukovými koncovkami, kde sa prelínal art s núdzovými riešeniami. Predné blatníky sú tiež občas kandidáti na odobratie TP kvôli nebezpečným rezným hranám. |
Podľa niektorých tie najdôležitejšie informácie prichádzajú spomedzi jazdcových nôh. Občas možno zrak posunúť na tachometer, kde je maximálna rýchlosť ohraničená bradavkami. |
Čas sa zvykne merať zlatými hodinkami upevnenými zlatou retiazkou na riadidlách. Pred budíkmi sa občas vyskytla taká zmes páčiek a tlačidiel, za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani lietajúce stroje. Na vypnutie spojky slúžil mechanizmus hodný fantázie Jula Vernea.
Veľa nádrží bolo viac či menej zdarilo kombinovaných v zostave benzín/olej. Skrátka ľavé stehno vyhrievané, pravé chladené... aby k tom neprichádzalo, ako ochrana mohol slúžiť riflový poťah. |
O kvalitu pruženia, lepšie povedané tlmenia sa môže postarať aj nenápadný tlmič riadenia. Hlavne že tam je. Free Spirit používal veľké množstvo krásnych a vypracovaných detailov, ako napr. tieto stupačky, ale celok sa v tom potom strácal, aj veľa pekného môže škodiť.
Zaujali smerovky v riadidlách, brzdová páčka ovládaná cez reťaz, ale aj duplex brzdové páčka. |
Naposledy som také niečo videl, keď mal Michael Doohan znehybnený pravý členok a zadnú brzdu ovládal duplex páčkou, ale na riadidlách. Posledným trendom na zhromažďovanie oleja pri motoroch so suchou kľukou sú asi nádoby guľového tvaru.
Dozadu, ak sa pozrieť, tak iba cez štýlové spätné zrkadielko. |
Sanie pekne vystrčíme do strany, postavíme to na 23´ kolesá a prednú vidlicu spevníme ako starý dobrý Egli.
Toto všetko sa odohralo na ploche cca 4500 m2 a videlo to asi 4200 divákov.
Toto bol posledný článok z menšej rakúskej výstavy a v týchto dňoch sa už chystám aj so svojou Kawou na výstavu do nemeckého Bad Salzuflenu na Custombike Show 2013, odkiaľ (ak sa nič závažné nestane), môžete čakať reportáž v najbližšej dobe.
Ako to vyzeralo v Bad Salzuflene minulý rok si môžete prečítať a pozrieť v týchto článkoch. Verím, že tento rok sa máme na čo tešiť a uvidíme množstvo zaujímavých riešení a upravených bikov na všemožné spôsoby.
Pridané: 09.12.2013 Autor: Romoto Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Austria Custom Bike Show 2013
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32731 | Včera: 171530