Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 03.02.2023 Autor: Romoto
Čitatelia: 3330 [Novinky - Reportáž]
Pomerne veľké zastúpenie na popri tradičnej H&D scéne mala kategória Street Fighter. Takéto biky sa samozrejme vyskytli aj minulosti, ale nie v takom počte a z môjho pohľadu aj v takej kvalite.
Tu ma zaujali oprášené zákaznícke rámy ako Magni, Spondon, Martin a Harris, v ktorých boli hlavne namontované kultové (vzduch/olej) motory Suzuki GSX-R 1100. Oni vlastne tie rámy ani tak neboli oprášené, ako tie čo som videl a spomínal v článku o Glemescku. Oni vyzerali úplne nové. Ako keby sa niekomu podarilo oživiť tie „staré“ rámy pre získanie nemeckého TUV pre legálne motocykle. Lebo ako vieme, motocykel to je rám.
Od streetov nie je ďaleko k šprintu. Prvýkrát tu boli ako celok na svojom vlastnom priestore prezentované biky (skôr monštrá) na závody v šprinte. Vždy sa tak trocha čudujem, koľko času a peňazí sú ľudia ochotní investovať do pár sekúnd jazdy.
Pridal som pár záberov na stroje s dodatkom „nuž ...“ aby bolo vidieť, že ponuka bola naozaj pestrá.
Mojou slabosťou sú detaily. Vždy ma znova a znova udivuje kreativita autorov. Napríklad výfuk napojený do rámu, bočný stojan ovládaný pákou 30 cm nad zemou, priesvitné veko na hlave a pod.
Na záver pár tvárí, občas aj doslova a sedadiel.
Veľké stánky mali samozrejme H&D a Indian. Mimo tejto kategórie mala malý stánok iba Kawaski, ktorá sa neúnavne zúčastňuje akcií s väčším počtom návštevníkov. Samozrejme nechýbal blšák a tradičné sprievodné akcie.
Pridané: 03.02.2023 Autor: Romoto Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47542 | Včera: 125564