Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (23)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ako na caféracer - časť 1.

 Zdieľať

Pridané: 26.06.2012 Autor: Romoto
Čitatelia: 15545 [Technika - Úpravy motocyklov]

Keď som na jar 2010 dokončil JSA o ďalšej prestavbe som nechcel ani počuť. Bol som unavený z dní a večerov strávených v pivnici neustálym vylepšovaním a tvorením tohto motocykla. Keď som na jar 2011 dokončil eSVéčku...

Seriál článkov - Ako na caféracer:

| Seriál článkov: Ako na caféracer |

Keď som na jar 2011 dokončil eSVéčku o ďalšej prestavbe som nechcel ani počuť. Bol som unavený z dní a večerov strávených v pivnici neustálym vylepšovaním a tvorením tohto motocykla.

Je tu jeseň 2011 a mňa svrbia ruky. Pozametal a poupratoval som si pivnicu, vylepšil regál s náradím a pripravil podstavec pod motorku. Obehol som známych a kamarátov, či sa nenájde niečo, teda nejaká menšia búračka na prestavbu. Moja predstava bola niečo v zmysle café racer – naháč. Podľa toho, čo sa vyskytne. Ale ono sa do dnešného dňa (jeseň 2011) nič nevyskytlo. Poznáte to Satinského: „šľak ma ide trafiť...“

Teda ono by sa niečo našlo, ale buď to nebol dobrý ročník, alebo to bolo rozbité na maderu, alebo to bolo drahé, alebo to, alebo ono. Alebo, a to mi nedáva spávať, môžem na tom veľmi prerobiť. Je jasné, že nemôžem mať tri motorky. Minimálne jedna bude musieť ísť preč. Najprv treba povedať, že na prestavbe, ako to robím ja, sa vôbec nedá zarobiť. V najlepšom prípade sa dá skončiť niečo v mínuse. Stačí, keď si spočítam, čo som do motorky dal a koľko by som za ňu mohol dostať. Vôbec nerátam nejakých 300 hodín práce, účet za telefón a naftu do auta.

Skúsim trocha matematiky:
ťuknutá jazdenka 1000-1500 ročník cca 2000, USD predná vidlica 300, jednoramenná kyvka 400, výfuk 300, lakovanie 400, reťazový kit 150, pneu 250, rôzne drobné veci za 500, /napr. baterka, nádstavce, sústruženie, frézovanie, zváranie a pod. / a sme na cene 3300 – 3800 eur, iba materiál. A to rátam iba materiál, aby neprišlo k omylu. Za 300 hodín práce by som mohol niečo zarobiť... či?!

Je niekto ochotný dať za napr. Kawu ZR 7 alebo Monster 750, obe ročník 2000 sumu 3500 – 4000 eur? Alebo za niečo podobné? Keď vidím ceny v inzerátoch, tak neviem- neviem. Mám pred sebou nemecký Motorrad Magazin 10/2011, Kawasaki Z 750B, ročník 1986, po oveľa jednoduchšej úprave ako je moja predstava - za 8500 eur. Keby tam bola mailová adresa, tak tam napíšem, či je predaná...

A tak znova zametám pivnicu a rozmýšľam, či sa niečo vyskytne. Či sa nájde niečo, čo by som v zime robil a na jar predal za náklady ...

Pridané: 26.06.2012 Autor: Romoto Zdieľať

Seriál článkov - Ako na caféracer:

| Seriál článkov: Ako na caféracer |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (23)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 52018 | Včera: 158392