Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.05.2010 Autor: Kristián Tino Dudík
Čitatelia: 9463 [Bleskovky - Predstavujeme]
Po predstavení na výstave EICMA v Miláne som sa nestačil čudovať, čo to zase v Mattighofene vyviedli. Už tak silnej LC4-ke navýšili zdvihový objem a výkon sa dostal poriadne vysoko.
Nový R-kový Duke má zvýšený zdvihový objem z 654 kubických centimetrov na 690, čo sa dosiahlo vyšším zdvihom, pričom vŕtanie zostalo rovnaké. Výsledkom je 70 koní a 70 Nm a to je na sériový jednovalec už skutočne poriadna pecka. Pri hmotnosti 148 kilogramov vrátane náplní bez paliva to bude riadne pekelná jazda. Ako je pri R-kových modeloch KTM zvykom, aj R-kový Duke dostal rám lakovaný do oranžovej farby a typické bielo-čierne lakovanie plastov.
Na pomalších zakrútených cestách je to lietadlo. |
Okrem toho sa nad predným kolesom leskne karbónový blatník, zadné svetlo má čierny odtieň, vyladené bolo taktiež odpruženie a predná upside-down vidlica dostala TiAlN úpravu povrchu klzných trubiek. Aby toho nebolo málo, servisný interval bol predĺžený z 5000 na 7500 kilometrov.
Za dizajn sa hanbiť nebudete. |
Pred dvoma rokmi sme mali štandartného Duka v tomto teste a nenudili sme sa veru ani kilometer. Smiešne ľahká ovládateľnosť a agilita spolu s vynikajúcimi brzdami a tvrdým športovým podvozkom robili z jazdy pôžitok ako máločo iné. Je to úplne iné vozenie ako na ťažkých 600-vkových štvorvalcoch, v zákrutách sa vyslovene hrajkáte a letíte neuveriteľnou ľahkosťou. V R-ku je pridaných 7 koní zabalených do štýlového obleku a servisný interval je dlhší o 50%. Za cenu 9430 € je to len o 270 € viac ako za štandardný model Duke. Tomu sa povie pridaná hodnota.
Pridané: 02.05.2010 Autor: Kristián Tino Dudík Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15847 | Včera: 319903