Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač

70 koní v jednovalci - KTM 690 Duke R

 Zdieľať

Pridané: 02.05.2010 Autor: Kristián Tino Dudík
Čitatelia: 9463 [Bleskovky - Predstavujeme]

Po predstavení na výstave EICMA v Miláne som sa nestačil čudovať, čo to zase v Mattighofene vyviedli. Už tak silnej LC4-ke navýšili zdvihový objem a výkon sa dostal poriadne vysoko.

Nový R-kový Duke má zvýšený zdvihový objem z 654 kubických centimetrov na 690, čo sa dosiahlo vyšším zdvihom, pričom vŕtanie zostalo rovnaké. Výsledkom je 70 koní a 70 Nm a to je na sériový jednovalec už skutočne poriadna pecka. Pri hmotnosti 148 kilogramov vrátane náplní bez paliva to bude riadne pekelná jazda. Ako je pri R-kových modeloch KTM zvykom, aj R-kový Duke dostal rám lakovaný do oranžovej farby a typické bielo-čierne lakovanie plastov.

 Na pomalších zakrútených cestách je to lietadlo.
Na pomalších zakrútených cestách je to lietadlo.

Okrem toho sa nad predným kolesom leskne karbónový blatník, zadné svetlo má čierny odtieň, vyladené bolo taktiež odpruženie a predná upside-down vidlica dostala TiAlN úpravu povrchu klzných trubiek. Aby toho nebolo málo, servisný interval bol predĺžený z 5000 na 7500 kilometrov.

 Za dizajn sa hanbiť nebudete.
Za dizajn sa hanbiť nebudete.

Pred dvoma rokmi sme mali štandartného Duka v tomto teste a nenudili sme sa veru ani kilometer. Smiešne ľahká ovládateľnosť a agilita spolu s vynikajúcimi brzdami a tvrdým športovým podvozkom robili z jazdy pôžitok ako máločo iné. Je to úplne iné vozenie ako na ťažkých 600-vkových štvorvalcoch, v zákrutách sa vyslovene hrajkáte a letíte neuveriteľnou ľahkosťou. V R-ku je pridaných 7 koní zabalených do štýlového obleku a servisný interval je dlhší o 50%. Za cenu 9430 € je to len o 270 € viac ako za štandardný model Duke. Tomu sa povie pridaná hodnota.

www.ktm.com

Pridané: 02.05.2010 Autor: Kristián Tino Dudík Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (12 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (19)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 15847 | Včera: 319903