Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.06.2021 Autor: Peter Fischer
[Testy a predstavenia - Test]
To všetko, čo za svojich 11 699 eur dostaneš, pozostáva z oveľa hodnotnejšej veci než len zo železa v podobe novej Moto Guzzi V85 TT. Súbor súčastí, ktoré spolu tvoria funkčný celok, má vyššiu hodnotu než súbor nesúvisiacich zbytočností - a teda tá aura okolo V85 TT je s extra pridanou hodnotou. Dostávaš talianskeho ducha, ktorý ťa isto ovplyvní, dostávaš kus Talianska, ktorý sa raz za čas vypýta domov, aby ti ukázal odkiaľ pochádza, a dostávaš prudko návykový produkt jednej z najstarších motorkových fabrík na svete. Práve teraz oslavujú storočnicu. Za výročnú farbu Centenario, v ktorej bol náš kúsok, je príplatok štyri stovky. V podstate je to limitovaná edícia, pretože ju ponúkajú iba v tomto roku. Keď ju raz po mne vnúčatá nájdu niekde v šope, hádam si pomyslia, že ten dedo predsa mal vkus :)
V ponuke je aj plnka s názvom Travel, ktorá má dedikovanú pieskovú farbu, vyššie plexi, vyhrievané rukoväte, hmlovky a bočné kufre. Cenovka 12 999 eur.
PS: pany suseda Hupková (tam neny chyba, u nás sa tak naozaj vypráva) mi nové zvody aj koncovku pochvályla, že reku fakt tá motorka vypadá jak stará Petko. Určytte je rada, že jej nevyleceli sklá z tých starých okenn. Uvydzýme, čy po mnne nehodzý zaváranynový pohár, kett budem zhrývatt V85 TT každé ráno. Dzyky, pany Hupková!
| motor, magická charizma, netuctovosť, dolce vita charakter, nenáročnosť, imidž, cena | udusenosť na voľnobehu a v nízkych otáčkach |
| Servisný interval | 10 000 km alebo 1 rok |
| Spotreba (reálna) | 5,2 l/100 km |
| Objem nádrže, z toho rezerva | 23 l (4 l rez.) |
| Približný dojazd (po kontrolku rezervy) | 365 km |
| Cena motorky | od 10 699 eur |
| vyhrievané rukoväte | 259 eur |
| vyššie plexi | 235 eur |
| hmlovky | 295 eur |
| centrálny stojan | 199 eur |
| kompletný predný svetlomet | 560 eur |
| páčka brzdy | 51 eur |
Text: Peter Fischer
Foto a video: Peter Fischer
Motocykel zapožičala spoločnosť Faber, s. r. o.
| Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |||
| Výrobca: | Moto Guzzi | BMW | Royal Enfield |
| Model: | V85 TT | R nineT Urban G/S | Himalayan |
| Rok: | 2021 | 2021 | 2021 |
| Novinka: | NOVINKA 2021 | ||
| Kategória: | Cestovné enduro | Naháč | Cestovné enduro |
| Motor: | |||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | dvojvalcový boxer (4T) | jednovalec (4T) |
| Objem: | 853 ccm | 1170 ccm | 411 ccm |
| Max. výkon: | 76.2 k (56.0 kW) / 6800 ot. | 110.2 k (81.0 kW) / 7750 ot. | 24.51 k (18.02 kW) / 6500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 82 Nm / 5000 ot. | 116 Nm / 6000 ot. | 32 Nm / 4000 ot. |
| Kompresný pomer: | 12.0:1 | 9.5:1 | |
| Vŕtanie x Zdvih: | 84 x 77 mm | 101.0 x 73.0 mm | 78 mm x 86 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | OHC (2V) | DOHC (4V) | SOHC |
| Chladenie: | vzduchom | vzduchom a olejom | vzduchom |
| Pohon / Podvozok: | |||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 5-stupňová |
| Sekundárny pohon: | kardan | kardan | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 170 mm | 125 mm | 200 mm |
| Zdvih vzadu: | 170 mm | 140 mm | 180 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | kotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 300 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80 R19 | 120/70 ZR 19 | 90/90 - 21 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2-piestokový strmeň | jednokotúčová | kotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 270 mm | 265 mm | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 170/60 ZR 17 | 120/90 - 17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |||
| Suchá hmotnosť: | 208 kg | ||
| Hmotnosť s náplňami: | 230 kg | 221 kg | 182 kg |
| Výška sedla: | 830 mm | 850 mm | 800 mm |
| Rázvor: | 1542 mm | 1527 mm | 1465 mm |
| Dĺžka: | 2175 mm | 2190 mm | |
| Šírka: | 870 mm | 840 mm | |
| Výška: | 1360 mm | ||
| Svetlá výška: | 220 mm | ||
| Objem nádrže: | 23 l | 17 l | 15 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
| Max. rýchlosť: | 130 km/h | ||
| Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.6 s | ||
| Spotreba paliva: | 4.9 l/100km | 5.1 l/100km | |
| Dojazd po rezervu: | cca 352 km | cca 250 km | |
| Doplnková výbava: | |||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | za príplatok | |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | ||
| Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
| Tempomat: | áno, v sérii | ||
| LED svetlomet: | áno, v sérii | ||
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | ||
| LED smerovky: | áno, v sérii | ||
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | ||
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
| Poznámka: | |||
| Poznámka: | Cena 6/2021: 10 699 EUR | Cena 6/2021: 16 670 eur | Cena 6/2021: 5 190 EUR |
Pridané: 24.06.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 148655 | Včera: 136107