Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 16.05.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 14305 [Bleskovky - Novinky]
Idem si od lekára do roboty a čo to nevidím, pred košickou KTM stoja dva nové stroje ktoré sme len nedávno rozoberali vo fóre - Adventure zaujímavosť z anglicka CCM GP 450 Adventure 2016.
A tak som sa musel chalanom prihovoriť. Česká poznávacia značka dávala tušiť, že sú to chlapi, ktorí sa rozhodli tieto stroje na česky a slovenský trh priniesť. Práve boli na ceste do Rumunska Adventúrky otestovať.
CCM-ko som mal tak možnosť obzrieť na vlastné oči. Zaujalo pekné spracovanie detajlov, prepracovaný rám odliatok s dodatočným frézovaním. Pekná kyvná vidlica z ľahkej zliatiny, frézované okuliare a kopu drobností a všetky s logom CCM. Len motor nesie označenie BMW - nakoniec je to pohonná jednotka z modelu BMW G450X, ktorý dnes už nieje v ponuke. Zaujímavosťou tohto motora je umiestnenie vývovdového kolečka prevodovky priamo v osi kyvnej vidlice, čo má za dôsledok, že reťaz sa pri prepérovaní nenapína a nepovoľuje.
CCM GP 450 Adventure je ľahké enduro - suchá hmotnosť 125kg pripravené aj na väčšie dobrodružné cesty. Stojí na enduráckych kolách 21 a 18 palcov. Vpredu je plne nastaviteľná USD vidlica Marzocchi a o zadné pruženie sa stará tlmič Tractive. Na GP-čko som si i vysadol a napriek batožine, ktorú malo na zadnom nosiči to je neuveriteľne ľahká motorka. Cestovateľa v neposlednom rade poteší i servisný interval 8000km.
Viac info o motorkách CCM nájdeš na www.ccm450.cz a a ja verím že sa tohto roku dostaneme i k tomu aby sme ju otestovali... :-)
Pridané: 16.05.2016 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
| Foto: | |
| |
| Všeobecné informácie: | |
| Výrobca: | CCM |
| Model: | GP 450 Adventure |
| Rok: | 2016 |
| Kategória: | Cestovné enduro |
| Motor: | |
| Typ motora: | jednovalec (4T) |
| Objem: | 449.5 ccm |
| Max. výkon: | 40.0 k (29.4 kW) / 7000 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 42.8 Nm / 6500 ot. |
| Kompresný pomer: | 12 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 98 mm x 59,6 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |
| Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 245 mm |
| Zdvih vzadu: | 250 mm |
| Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 90/90-21 54S TT |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm |
| Pneu vzadu: | 120/90-18 65T TT |
| Hmotnosť / Rozmery: | |
| Suchá hmotnosť: | 125 kg |
| Výška sedla: | 890 mm |
| Rázvor: | 1510 mm |
| Dĺžka: | 2170 mm |
| Výška: | 1475 mm |
| Svetlá výška: | 360 mm |
| Objem nádrže: | 20 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |
| Max. rýchlosť: | 145 km/h |
| Spotreba paliva: | 4.5 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 333 km |
| Servisný interval: | 8000 km |
| Poznámka: | |
| Servisný interval: 8000km Voliteľné elektronický podvozok Tractive Electronic Suspension - nastavenie predpätia za jazdy | |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28422 | Včera: 151231