Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 01.10.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 5676 [Novinky - PR článok]
Pre tento rok nám z Gas Gasu dali do ponuky tri nové štvortaktné modely s "rejsing" komponentami.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
K dvojtaktným endurkám do katalógu pridali tri nové športové endurá so štvortaktnými motormi Yamaha. Keď pred dvoma rokmi predstavili produkciu so 4T motormi, použili staršie modelové ročníky WéeRky, ale po dohode o spolupráci medzi Gasom a Yamahou pre rok 2013 dáva GAS do svojich rámov motory z roku 2012 a upravujú ich pre svoje potreby v továrni v Girone.
Ponuka štvortaktov začína pri dvaapolke, pokračuje tristovkovou novinkou, ktorá má pre zvýšenie výkonu prevŕtaný motor z 250tky. Ponuku ukončuje štyriapolka, ktorá je vyvinutá v spolupráci s Ivanom Cervantesom.
Rada EC F je výsledkom nepretržitého dvojročného vývoja ktorého výsledkom je motocykel ktorý je spoľahlivý, výkonný, elegantný a zároveň zábavný a v neposlednom rade vynikajúco ovládateľný. Všetky tri modely sú postavené z chrómmolybdénových trubiek, majú kopačku aj štartér a päťkvaltovú prevodovku. Spoločný je pre všetky tri motorky aj podvozok. Vlastne okrem motoru sa nelíšia skoro ničím. Už v sériovom prevedení sa dodávajú v pretekárskom vyhotovení a výhradne s exkluzívnymi pretekárskymi komponentami ako napríklad: predná vidlica MARZOCCHI Ø48 mm a zdvihom 296 mm, s uzatvorenou kartušou, nastaviteľným predpätím pružiny, nastaviteľným útlmom kompresie a ťahu. Centrálny tlmič ÖHLINS so zdvihom 298 mm s nastaviteľným predpätím pružiny a nastaviteľným útlmom kompresie a ťahu, plus špeciálne pretekárke polepy.
Vpredu je klasické 21 palcové koleso brzdené dvojpiestikom Nissin s 260 mm kotúčom. Zadná 18 palcovka je brzdená jednopiestikom, taktiež od Nissinu a s priemerom kotúča 220 mm. Taktiež aj rozmery a výška sedla sú pri všetkých troch totožné. Rozdielná je iba hmotnosť. Zatiaľ čo 250 aj 300 vážia 110 kg, tak 450 má suchú hmotnosť 115,4 kg. Nádrž majú samozrejme taktiež všetky tri s objemom 6,3 litra.
Priaznivci jazdy v teréne sa môžu tešiť na stretnutie s týmito výnimočnými endurkami v predajni MOTOCORSE už od augusta 2012. Ceny štvortaktných modelov GAS GAS pre modelový rok 2013 boli stanovené následovne:
GAS GAS EC 250F 7.200,-EUR
GAS GAS EC 300F 7.500,-EUR
GAS GAS EC 450F 7.700,-EUR
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | GAS GAS | GAS GAS | GAS GAS |
Model: | EC 250 F | EC 300 F | EC450 F |
Rok: | 2013 | 2013 | 2013 |
Kategória: | Enduro | Enduro | Enduro |
Motor: | |||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 249 ccm | 290 ccm | 449 ccm |
Vŕtanie x Zdvih: | 77.0 x 53.6 mm | 83.0 x 53.6 mm | 95.0 x 63.4 mm |
Palivový system: | karburátor Keihin FCR-MX37 | karburátor Keihin FCR-MX37 | karburátor Keihin FCR-MX39 |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 296 mm | 296 mm | 296 mm |
Zdvih vzadu: | 398 mm | 398 mm | 398 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm | 260 mm | 260 mm |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm | 220 mm |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 110 kg | 110 kg | 115 kg |
Výška sedla: | 940 mm | 940 mm | 940 mm |
Dĺžka: | 2200 mm | 2200 mm | 2200 mm |
Šírka: | 830 mm | 830 mm | 830 mm |
Výška: | 1260 mm | 1260 mm | 1260 mm |
Objem nádrže: | 6.3 l | 6.3 l | 6.3 l |
Pridané: 01.10.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 271992 | Včera: 234461