Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 02.10.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 6396 [Novinky - PR článok]
Katalánska spoločnosť, založená v roku 1985 prišla na trh v roku 2012 s vylepšenými endurami. O nich ste si mohli prečítať aj tu. Pre tento rok tu máme ďalšie zmeny k lepšiemu.
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
Pre lepšiu priľnavosť zmenili geometriu zavesenia zadného kolesa (nové prepákovanie). Znížila sa aj výška sedla a vďaka týmto zmenám sa podarilo zlepšiť stabilitu a obratnosť. Uhol hlavy riadenia narástol o šesť stupňov a pruženie vyladili odborníci z HRG.
Všetky plasty sú teraz vystužené, po stranách chladičov sú spevňujúce panely a všetky plasty sú takisto pevnejšie uchytené, aby sa zamedzilo ich nežiaducemu pohybu. Nová je aj palivová nádrž a uloženie prednej brzdovej hadice, ktorá teraz už nie je prichytená k plastom a nové je aj horné valčekové vodítko reťaze s integrovaným ložiskom. No a k vzduchovému filtru sa dostanete po odskrutkovaní jednej skrutky.
Nové dvojtaktné 250tky aj 300vky sú v ponuke aj s elektrickým štartérom. Takže si môžete vybrať medzi klasikou, ktorá má spevnenú štartovačku, alebo siahnete po „modernejšej“ verzii so štartérom. Okrem motorov na týchto dvoch bajkoch nenájdete iný rozdiel. Či už chróm molybdénový rám so vstavaným pomocným rámom so sklenených vlákien, alebo podvozok so zdvihmi 298 mm, vpredu Marzocchi a vzadu Sachs. Rovnaká je aj hmotnosť a výška sedla. Takže pri výbere sa stačí len rozhodnúť pre silnú dvapade alebo ešte silnejšiu trojstovku.
V predajni motocorse ich nájdete obe a za cenu:
EC 250 - ,- EUR
EC 300 - 6.700,- EUR
Foto: | ||
Pridaj obrázok |
||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | GAS GAS | GAS GAS |
Model: | EC 250 | EC 300 |
Rok: | 2013 | 2013 |
Kategória: | Enduro | Enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (2T) | jednovalec (2T) |
Objem: | 249.3 ccm | 299.3 ccm |
Vŕtanie x Zdvih: | 66,4 x 72 mm | 72,5 X 72,5 mm |
Palivový system: | karburátor Keihin PKWS 38 mm | karburátor Keihin PKWS 38 mm |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 298 mm | 298 mm |
Zdvih vzadu: | 298 mm | 298 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová dvojpiestik | jednokotúčová dvojpiestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 260 mm | 260 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 90/90-21 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 220 mm | 220 mm |
Pneu vzadu: | 140/80-18 | 140/80-18 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 102 kg | 102 kg |
Výška sedla: | 950 mm | 950 mm |
Rázvor: | 1475 mm | 1475 mm |
Dĺžka: | 2200 mm | 2200 mm |
Šírka: | 830 mm | 830 mm |
Výška: | 1260 mm | 1260 mm |
Objem nádrže: | 9.5 l | 9.5 l |
Pridané: 02.10.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2013 | Nasledujúci
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 123849 | Včera: 167247