Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE
Čitatelia: 66937 [Vaše stroje - Moja motorka]
Exotické pneumatiky ma prekvapili. Žiletkový rozmer vpredu 90/90 - 14" , vzadu 100/90 – 14" asi spôsobuje, že je väčší tlak na vozovku, ale pri poletujúcom snehu a teplotách 0 a –5 C 0 a nasolenej vozovke držíš mestské tempo a nikomu neprekážaš. Samozrejme si považovaný za pomätenca.
![]() |
Predná brzda mohla byť aj účinnejšia. |
Je úplne jedno, aký je veľký brzdový kotúč, keď sú brzdy priemerné, vzadu bubnové a duálne. Presnejšie dojem ich priemernosti spôsobuje, že páčky musíš silnejšie stlačiť, čo môže byť pre ženu na hranici znesiteľnosti. Pre murára bude ich obsluha brnkačka. Páčky sú nenastaviteľné.
Hlavné 2 x 35 W, úplne postačujúce. Škoda, že koncové a brzdové nie je diódové. Kontrolky uvidíš blikať aj v tom najjasnejšom dennom svite, v noci sú prisilné. Tvar palubovky vhodne dopĺňa celkový dizajn. Chýbajú hodiny. Nie je to však žiadna tragédia v obľúbenom moto obchode Lidl si za 6 € zakúpiš cyklopočítač s hodinami, podsvietením a teplomerom. Umiestniš to na chrómované riadidlá a vec je vybavená.
![]() |
Pekná prístrojovka, ešte bez cyklo PC. V galérií je s PC. |
Dokonalé, nemajú mŕtve neisté polohy. Sú ergonomické. Mne osobne vadí, že na Honde NT 700V mám tlačidlo klaksónu a smeroviek presne opačne ako na PCX. Na PCX sú správne umiestnené, teda dole bližšie k palcu. Myslím si, že aj v roku 2006 mali ľudia palce na rovnakom mieste ako aj dnes. Nerozumiem prečo musí byť kľúč v určenej polohe na otváranie podsedadlového priestoru a krytu nádrže. Napríklad pri bežiacom motore /zahrievaní/ neotvoríš „sedák“. Malo by to byť funkčne vo všetkých polohách okrem uzamknutia riadidiel. Riadidlá sa uzamykajú v obidvoch krajných polohách.
![]() |
Ach ten kľúčik. |
![]() |
Pomerne veľký úložný priestor. |
Neviem čo ľudia odkladajú do neuzamykateľnej schránky pri ľavom kolene. Zámok na kotúč tam rachotí. Pod sedadlo vojde v pohode bežná prilba, riadna reťaz, skladací ruksak, ľadviňák a nohavice nepremoky. Dokonca by som ani veľmi neodporúčal kupovať držiak na kufor a kufor samotný. Keď ho využiješ / ten kufor / zriedkavo tak ti pomôže ten skladací ruksak za 5 €. Háčik je v tom, že musíš prevŕtať plast nad zadným svetlom. Nekupuj si kufor Givi, ja už to nikdy neurobím, pokiaľ sa nebude dať otvoriť neuzamknutý kufor bez kľúča. Je to na infarkt. Somarina.
![]() |
Takto sedí 176 cm človiečik na sedadle bez hrboľa. |
Je to klasický WC posed. Kolená v priamom uhle. Chceš sa posunúť vzad, bráni ti však hrboľ. Ten odskrutkuj, odstráň poťah z prvej polovice, orež ho a poťah navleč späť. Čalúnnik chcel 5 €. Keď ti vadí aj napriek tomu, jazdi bez neho, ostanú ti v sedadle dve diery, časom ich „ostrambáš“. Na veľkých Kymco skútroch to bolo polohovateľné. Inak predsa sedí chlap o 25 cm vyšší ako prcek. Keď zastavíš, vypneš motor, zamkneš riadidlá, ťažšie sa zostupuje, chce to trošku obratnosti, aj preto je kryt veka nádrže čierny, lebo ho budeš okopávať. V prípade bielej farby je jasne vidieť, čo je čierne a môžeš to používaním ošúchať, okopať. No a to je nelakované.
Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126538 | Včera: 218658