Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE
Čitatelia: 66359 [Vaše stroje - Moja motorka]
Rejd je úžasný, oceníš ho pri pomalom slalome medzi autami v kolóne. Žiletkové pneu mu dávajú obratnosť bicykla, vlastne ešte väčšiu, cyklista sa okolo nohy neotočí.
Čo je čierne, je nelakované. |
Štandardný štít by som označil za vyslovene letný. Usmerňuje vzduch do výšky srdca, pokiaľ ho nemáš v zadku. Teraz pochválim Givi a jeho dymový vyšší štít za cca 65 €. Nemusíš nič vymýšľať, ak to potrebuješ rovno si ho kúp. Originálny je oveľa drahší, mám pocit, že trošku vyšší a má nadstavce na späťáky. Pokiaľ by si chcel jazdiť v brutálnom nečase má Givi v ponuke štít, cez ktorý sa pozeráš, taký je dlhý. Budeš však vyzerať ako taliansky zmrzlinár.
Vhodnejší Givi štít. |
Mne najviac vyhovuje 80tka. Keď idem po rovinke a pozriem na rýchlomer je tam. Vhodný kompromis, medzi hlukom, pohodlím a výkonom skútra. Na skútroch dizajnového typu Honda SH, Scarabeo prúdi vzduch okolo svetla a riadidiel priamo doprostred tela, čo v zimných mesiacoch nie je vhodné.
Spaťáky sú výborné. Spolujazdec sedí pohodlne, ale na držanie má len priehlbiny v zadnej časti, teda palec s prstami nespojí a úchop je slabší. Stupačky má pohodlné.
Za 2 hodiny fotenia v okolí Hlavnej ulice v Košiciach ma oslovili 5 ľudia, z toho dve ženy a pýtali sa: „Čo je to za motorku?“ Bude zrejme vydarený. Bolo ozaj cítiť záujem ľudí, totálnych laikov, nikdy neboli na výstave, zraze a pod. Len sa im ten „predmet“ páčil. Výsledný dojem nebol rozhodne: „ Tak to je rozpočtovka.“
Praotec a vnuk. |
Keby u nás bola vôľa ako v susednej ČR a od roku 2013 by vodiči s oprávnením „B“ mohli riadiť skúter 125 cm 3, keby si mohol mať skútrik zaparkovaný pri bloku...úžitkovosť spoľahlivého a dostupného skútra by sa riadne zvýšila. Kúpu si môžeme aj ináč zdôvodniť. Za 11 rokov, aj keby sa skúter vyparil, rozpadol na prah bude strata hodnoty 200 € ročne to sa predsa dá rozdýchať. Mám na ňom len 4000 km, poruchu som nemal.
Sedadlo bez hrboľa a otváracie dozadu, diódové zadné svetlá a tým väčší podsedadlový priestor. Aby štartoval na bočnom stojane a pri zvýšení otáčok ešte pred zopnutím variátora by zdochol. Samozrejme pri vyklopenom bočáku. Takže banalitky a venoval som sa im v článku neúmerne dlho.
Z očí do očí. |
Kto počúva trh, žnie úspech.
Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE Zdieľať
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | PCX 125 |
Rok: | 2011 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.9 ccm |
Max. výkon: | 10.88 k (8.00 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.56 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 52,4 x 57,9 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
Zdvih vpredu: | 31 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 14M/C 46P |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm |
Pneu vzadu: | 100/90 14M/C 57P |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 124 kg |
Výška sedla: | 761 mm |
Rázvor: | 1305 mm |
Dĺžka: | 1917 mm |
Šírka: | 738 mm |
Výška: | 1094 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 2.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 204 km |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70686 | Včera: 226619