Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (20 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (66)  [Verzia pre tlač] Tlač

„Hodne“ o Honde PCX 125 3/3

 Zdieľať

Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE
Čitatelia: 66359 [Vaše stroje - Moja motorka]

Rejd je úžasný, oceníš ho pri pomalom slalome medzi autami v kolóne. Žiletkové pneu mu dávajú obratnosť bicykla, vlastne ešte väčšiu, cyklista sa okolo nohy neotočí.

 Čo je čierne, je nelakované.
Čo je čierne, je nelakované.

Štandardný štít by som označil za vyslovene letný. Usmerňuje vzduch do výšky srdca, pokiaľ ho nemáš v zadku. Teraz pochválim Givi a jeho dymový vyšší štít za cca 65 €. Nemusíš nič vymýšľať, ak to potrebuješ rovno si ho kúp. Originálny je oveľa drahší, mám pocit, že trošku vyšší a má nadstavce na späťáky. Pokiaľ by si chcel jazdiť v brutálnom nečase má Givi v ponuke štít, cez ktorý sa pozeráš, taký je dlhý. Budeš však vyzerať ako taliansky zmrzlinár.

 Vhodnejší Givi štít.
Vhodnejší Givi štít.

Mne najviac vyhovuje 80tka. Keď idem po rovinke a pozriem na rýchlomer je tam. Vhodný kompromis, medzi hlukom, pohodlím a výkonom skútra. Na skútroch dizajnového typu Honda SH, Scarabeo prúdi vzduch okolo svetla a riadidiel priamo doprostred tela, čo v zimných mesiacoch nie je vhodné.

Spaťáky sú výborné. Spolujazdec sedí pohodlne, ale na držanie má len priehlbiny v zadnej časti, teda palec s prstami nespojí a úchop je slabší. Stupačky má pohodlné.

Dizajn a úžitková hodnota.

Za 2 hodiny fotenia v okolí Hlavnej ulice v Košiciach ma oslovili 5 ľudia, z toho dve ženy a pýtali sa: „Čo je to za motorku?“ Bude zrejme vydarený. Bolo ozaj cítiť záujem ľudí, totálnych laikov, nikdy neboli na výstave, zraze a pod. Len sa im ten „predmet“ páčil. Výsledný dojem nebol rozhodne: „ Tak to je rozpočtovka.“

 Praotec a vnuk.
Praotec a vnuk.

Keby u nás bola vôľa ako v susednej ČR a od roku 2013 by vodiči s oprávnením „B“ mohli riadiť skúter 125 cm 3, keby si mohol mať skútrik zaparkovaný pri bloku...úžitkovosť spoľahlivého a dostupného skútra by sa riadne zvýšila. Kúpu si môžeme aj ináč zdôvodniť. Za 11 rokov, aj keby sa skúter vyparil, rozpadol na prah bude strata hodnoty 200 € ročne to sa predsa dá rozdýchať. Mám na ňom len 4000 km, poruchu som nemal.

Čo by som na ňom zmenil, keby som do toho mohol kecať.

Sedadlo bez hrboľa a otváracie dozadu, diódové zadné svetlá a tým väčší podsedadlový priestor. Aby štartoval na bočnom stojane a pri zvýšení otáčok ešte pred zopnutím variátora by zdochol. Samozrejme pri vyklopenom bočáku. Takže banalitky a venoval som sa im v článku neúmerne dlho.

 Z očí do očí.
Z očí do očí.

Kto počúva trh, žnie úspech.

<

Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Honda PCX 125 2011:

Foto:
Honda PCX 125 2011
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:PCX 125
Rok:2011
Kategória:Skúter
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:124.9 ccm
Max. výkon:10.88 k (8.00 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:11.56 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:11:1
Vŕtanie x Zdvih:52,4 x 57,9
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:automatická
Sekundárny pohon:variátor
Zdvih vpredu:31 mm
Brzdy vpredu:kotúčová
Priemer bŕzd vpredu:220 mm
Pneu vpredu:90/90 14M/C 46P
Brzdy vzadu:bubnová
Priemer bŕzd vzadu:130 mm
Pneu vzadu:100/90 14M/C 57P
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:124 kg
Výška sedla:761 mm
Rázvor:1305 mm
Dĺžka:1917 mm
Šírka:738 mm
Výška:1094 mm
Svetlá výška:135 mm
Objem nádrže:6 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:2.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 204 km

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (20 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (66)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70686 | Včera: 226619