Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 18.11.2009 Autor: Juraj Odin Klačko
Čitatelia: 47903 [Testy a predstavenia - Test]
Sezóna sa nám skončila a je načase začať bilancovať. Čože sme to tu mali? Ach áno, naša neúnavná spoločníčka Honda CBF 125. Strávila u nás celú sezónu, bola sa pozrieť do Álp a na Korziku a navyše prinášame názor začínajúcej jazdkyne, ktorej sme ju zapožičali.
Tak aká je teda v skutočnosti? S každou motorkou sa dá všetko, ale niečo nám ide horšie a niečo lepšie. Poďme sa teda spolu pozrieť na to, čo našej červenej krásavici išlo najlepšie a kde sme ju najviac ocenili.
Ako každá malá motorka, aj táto najmenšia z CBF-iek sa najlepšie cíti v meste. S jej ľahkou stavbou človek nemusí bojovať pri manévroch na mieste, poľahky sa prederie na začiatok kolóny pred semaforom a nezadychčíte sa, ak budete musieť narýchlo zosadnúť a tlačiť motorku za nabližší roh v pešej zóne kvôli prítomnosti fešákov v uniformách. Keď už spomínam malú hmotnosť, začiatočníci si môžu s poddajnou slečinkou zakrepčiť "tango" všade tam, kde je málo miesta na otáčanie. Stačí len nežne uchopiť tanečníčku a obrat je hotový. Či už spletité úzke uličky v centre alebo mestský obchvat, všade tu je 125-ka ako doma. V rámci svojich možností tu máme veľmi univerzálnu motorku a využitie limituje snáď len fantázia. Osobne mi spríjemňovala rannú cestu do práce, aj chodiť na nákup sa mi začalo páčiť. Ten, kto nie je mestský typ, zoberie motorku na ryby alebo na chatu. Rád by som v rámci tejto mestskej témy spomenul, že v hustej premávke pri častom radení príde vhod ľahko stláčateľná spojková páčka, ktorá ide plynule a dá teda priestor na nenáročný zácvik nováčika.
Keď už si to motorka odmakala v meste, za odmenu ju môžte zobrať na malú vychádzku. Zvládne samozrejme aj spolujazdca, ale treba mať na zreteli, že sa nikam neponáhľame. Je chuť aj na niečo väčšie? Dá sa. Táto malá spoločníčka síce nie je primárne cestovateľom, ale cestovanie jej nerobí problém a ani jazdec neumrie od nudy. Myslím, že v tomto veľmi milo prekvapí každého, kto si na ňu sadne. Ja som jej na nádrž položil tankvak, namiesto ľadvinky som za seba posadil lodný vak a vyrazil do Levoče na Motoride Enduro Challenge.
Pre túto motorku sú okresky ideálne a to bolo aj mojou podmienkou pri návrhu trasy v online mapách. Schválne spomínam tie internetové navigácie, ktoré plánujú potiahnutím trasy na čo najkľukatejšiu krivku všade tam, kde je nakreslená, čo ma neplánovane donútilo absolvovať v rámci pohodovej cesty aj malú enduro vložku. Priznávam sa dobrovoľne, že po nasmerovaní domácimi v Dolnej Porube mi nebolo všetko jedno, lebo po odbočení z hlavnej cesty sa mi po 20 metroch stratil asfalt spod kolies, o pár ďalších metrov to už nebola ani spevnená cesta a ocitol som sa na lúke. Ale domácim treba veriť, tak som pokračoval až k lesu a po skalách v celkom slušnom stúpaní som sa znova dostal na asfalt. Nemať v rukách ľahkú CBF-ku, neodvážil by som sa do toho ísť a radšej by som sa vrátil. CBF-ka ma zachránila a vďaka tomu som na miesto došiel podľa plánu.
Na takýchto výjazdoch stretnete na cestách všeliakých šoférov a niektorých aj na CBF-ke treba predbehnúť. Každá takáto situácia je sama o sebe zážitkom. Pri 80-90-ke podradiť, priblížiť sa za stáleho kontrolovania, či skutočne môžme obiehať a medzičasom nezačne niekto obiehať aj mňa. Vysunúť sa z aerodynamického tieňa a rýchlosťou o trochu väčšou ako obiehané auto ho míňať zaľahnutý na nádrži. Veru nie raz som sa stretol s udiveným výrazom vodiča plechovky, keď som mu mohol počas obiehania aj porozprávať kam až mám dnes namierené, ale v tomto okamihu je to už vecou cti dokončiť započaté. Pri takejto príležitosti si treba dávať pozor a včas preradiť vyššie, aby sa neozval obmedzovač, ktorý sa mi osobne podarilo 2 kráť podráždiť.
O tom, ako sa CBF-ka správala v alpských zákrutách som písal aj v článku Ochutnávka Motoride stretka.
Honda mi hovorila pane 2 mesiace a za ten čas som stretol kilometrovník viac ako 3279 krát. Staral som sa o ňu ako o svoju a vždy som ju nakŕmil N95-kou keď si zažiadala. Za môjho panovania jej pretieklo tryskami 81.17 l paliva, čo urobí priemernú spotrebu pri mojich bezmála 3300 kilometroch 2.47 l/100km. Pozrime sa ale aj na extrémy. V tom horšom prípade bola teda maximálna spotreba 2.69 l/100km a na diaľkovom výjazde sa dostala aj na úctyhodných 2.30 l/100km. K tomuto číslu sme sa dopracovali na začiatku po prebratí, keď sme spoločne cestovali z Trnavy do Žiliny s medzipristátim v Bratislave. Na ceste sme mali 4 studené štarty, väčšiu časť trasy si odkrútila po okreskách v plnej poľnej s tankvakom a lodným vrecom, ale nejakú tú 100-vku odjazdila aj naľahko iba s pilotom a v mestskej premávke. Dá sa preto povedať, že hodnota 2.30 l/100km môže byť braná ako kombinovaná spotreba. Už iba doplním detail, že v tomto prípade bolo konečné číslo na počítadle 484 km a na dotankovanie doplna som nakvapkal do nádrže 11.5 litra.
O tom či je CBF 125 vhodná aj na turistiku a ako ju zvládne sa boli na ceste s cieľom na ostrove Korzika presvedčiť Peter Pilgrim Kováč a jeho dcéra. Prinášame vám názory oboch a navyše sa môžete tešiť na zaujímavý cestopis, na ktorom sa usilovne pracuje.
Trasa tripu na Korziku |
Môj prvý kontakt s najmenšou CBF-kou bol na jarnom výjazde okolo komína. Pristupoval som k nej so skepsou, veď prečo 8 kW, keď z osminkového motora Honda už dávno dokáže dostať o 30% viac. Ani moje dlhonohé, 184 centimetrové telo sa akosi nechcelo stotožniť s ergonometrickými tabuľkami konštruktérov. Lenže stačilo naštartovať...
Motorka sa síce nezväčšila, ale päťstupňová prevodovka umožňujúca držať sa v hornej oblasti krivky výkonu pocitovo nahradila chýbajúce kone. Ľahká Hondička sa nechala bez odporu viesť do akýchkoľvek krkolomných oblúkov a slučiek. Mať o tridsať rokov menej, z jednorázovej nevery by azda bola aj svadba. Trocha ma zaskočila mäkkosť prednej vidly a symbolika zadnej brzdy, ale zvykol som si.
Že maličká Honda nie je len roztopašný spoločník, ale aj vytrvalý pracant, som sa mal možnosť presvedčiť o pár mesiacov neskôr. To už mala na sebe nahodenú turistickú výbavu - plexi a nosič s 35 litrovým kufrom. Moja úloha v dlhodobom teste bola zobrať CBF-ku von. Takmer 5 tisíc kilometrová cesta, trvajúca dva a pol týždňa, viedla cez rakúske Alpy s Grossglocknerom, talianske Dolomity a Korziku. Hory a more. (Viac v samostatnom článku.) Čo viac si mladý študent môže priať.
V štvorčlennej honďáckej rodine boli za rodičov Transalp a CBF-600, úlohu dospievajúcich deti zaujali Dylan 125 a CBF-125, ktorú sedlala 17-násť ročná študentka. Ďalšie riadky píšem z pozície „vedúceho zájazdu“. CBF-ka poľahky zvládala celodenné 500 a viac kilometrové presuny, ako aj príkre stúpania do alpských sediel. Stačilo udržiavať tempo 80-100 km/h, vyhýbať sa prudkým zrýchleniam vo výjazdoch, krkolomným predbiehaniam a Hondička, vezúc si v kufri a vaku na zadnom sedadle všetko potrebné, v pohode s kolónou stíhala. V technických úsekoch a zjazdoch, kde sa rozdiel výkonov zmazával, sa dokonca s mladíckou nerozvážnosťou a drzosťou hnala dopredu.
Spotrebou 1,9 – 2,2 l/100km spôsobovala ostatným motorkám celú cestu depresie. Pri 13 litrovej nádrži a dojazde neuveriteľných 600 km ju stačilo tankovať pri každej druhej zastávke. A čuduj sa svete, konečne Honda, ktorej presne a spoľahlivo funguje palivomer.
Lenže... Aj najčistejšiu oblohu raz zatienia mraky. Prvý kontakt s vodou, v podobe trojmetrového jazyka stekajúcej vody, poslal CBF-ku po šmyku oboch kolies okamžite k zemi. Nechcem tu polemizovať o koľko by sa zvýšila cena motocykla, ak by sa naň už v prvovýrobe montovali pneu európskeho štandardu. A či šetrenie na pneumatikách v konečnom dôsledku nie je pridrahé. Každopádne by som pri turistickom používaní CBF-ky, pri montáži nosiča a štítu rovno vymenil aj gumy. Pomerne ľahký pád ukázal, že sa šetrilo aj na plastoch, ktoré zďaleka nevydržia to, čo plasty dospelých Hond. U motorky za niečo cez 2.000,- € je to ale pochopiteľné. Štandard, že motorka potrebuje len natankovať a občas premazať reťaz zostal však zachovaný. Žiadny náznak problému či závady počas celej cesty sa nekonal.
Honda CBF-125 je veľa muziky za málo peňazí. Cez rok ťa spoľahlivo odvezie do školy, v nedeľu s priateľkou za mesto a cez prázdniny sa s ňou kľudne vydaj k moru či do hôr. Som si istý, že ak niekto z vás dvoch sklame, tak CBF-ka to nebude. Sám ju vo svojej kolóne rád kedykoľvek uvidím.
Po sezóne strávenej v sedle skútra som sa tešila na príležitosť vyskúšať si v sedemnástich turistiku na ozajstnej motorke. S motorkou som nemala žiadnu skúsenosť, ale počiatočné obavy sa rýchlo rozptýlili. Nebolo si na čo zvykať. CBF-ka je ľahká a výborne ovládateľná. Len sadnúť a ísť.
Alena Aja Kováčová |
Aj keď jazdím na skútri s vyšším výkonom, nezdala sa mi CBF-ka slabá. Práve naopak. Aj keď pri presune po hlavných cestách bol občas problém predbehnúť autobus či kamión, v Alpách sa všetko zmenilo. Podradiť do tri a davaj... Pravá, ľavá, pravá, ľavá... Ani sa nenazdám a som v sedle. Čo tu budem robiť hodinu, než ma dobehne tato na Transalpe :-)
Pri zjazde občas potrebujem brzdu. Zadná – bubnová, je asi len pre to, že na motorke musí byť. Aj keď pedál zatlačím skoro k zemi, necítim veľmi, že by brzdila. Našťastie predná ľahký motocykel spomalí či zastaví bezpečne. Aj vďaka gumám, ktoré na suchu držia ako prilepené. Len na vode ako by ich zrazu niekto vymenil. Ale nebudem to rozmatávať, otec už nabonzoval... Druha vec, ktorej som sa bála, bolo zvládnutie 500 km celodenných presunov. CBF-ka sa napokon ukázala ako neuveriteľne pohodlná. Takže nebol problém večer zhodiť batožinu a bez dozoru vyraziť v tričku s miestnymi do mesta zdokonaliť sa v taliančine ;-) či hľadať internet. Tu sa znova ukázala výhoda jej ľahkosti. Manévrovanie na mieste, v malej rýchlosti, medzi autami či v záplave skútrov. S úsmevom. Zastať pri ceste, zaparkovať? Kdekoľvek.
Pri mazaní reťaze a parkovaní na tráve v kempoch potešil hlavný stojan, turistické plexi dobre chránilo pred studeným alpským vzduchom aj kvapkami dažďa, kufor vyriešil veľkú časť problémov s batožinou. Najpríjemnejšie ma ale prekvapila spotreba. Okolo dvoch litrov, to by som zvládla aj z vreckového a brigád. A samozrejme s tým spojený dojazd. Pokiaľ ostatní stresovali na rezerve, ja som ešte mala pol nádrže.
Naopak sklamala absencia otáčkomera. Našťastie po prvých dňoch som si už na motor zvykla. Na to, že nemám predstavu o čase, som si ale nezvykla nikdy. Hodiny ba to každopádne chcelo. No a samozrejme nejaké tie koníky pri predbiehaní a diaľnici naviac. Ale tie by asi chcel každý.
A tiež ako každý, aj ja snívam o väčšej a silnejšej motorke. Napriek tomu to boli báječné prázdniny, ktoré by som si kedykoľvek zopakovala. A CBF-ka sa mi Awiovi nevracala ľahko :-(
Honda poteší fanúšikov teenagerskej verzie CBF originálnym nosičom na kufor aj samotným top case-om, ktorý využiješ pri nákupoch aj na výletoch. Týmto je odstránený handicap, ktorý sme videli v priamom porovnaní s SH125i. Cestovanie spríjemní aj vyššie turistické plexi, ktoré sme mali možnosť otestovať na výlete na Korzike.
Po celý čas celosezónneho testu sa mi CBF-ka javila skoro ako bezúdržbová motorka. Stačilo namazať reťaz, sem-tam ju umyť z prachu, a znova bola ako nová. Ostatné úkony boli vykonávané na garančných kontrolách v servise Honda. Na prvú návštevu sme sa dostavili tesne po zábehu cca. 1500 km a kontrolovaná bola vôľa ventilov, brzdový a spojkový systém, ložiská hlavy riadenia a povolenie matíc a skrutiek spolu s výmenou oleja. Potom už iba každých 4000 km, čo je oficiálne stanovený servisný interval sa motorka kontrolovala komplexnejšie a tak isto sa menil olej. Ceny servisných prehliadok boli nasledovné:
V rámci testu sme s motorkou nemali zásadný problém, ale vyskytlo sa jemné pulzovanie v páčke prednej brzdy. V servise vymenili predný kotúč, ale pulzovanie ostalo. K iným poruchám alebo nezvyklým opotrebeniam nedošlo.
Koncové zákaznícke ceny vybraných náhradných dielov a doplnkov vrátane DPH.
Diel/Doplnok | Cena | |
---|---|---|
Predné svetlo | 133,14 € | |
Spätné zrkadlo | 24,98 € | |
Páčka brzdy | 11,41 € | |
Páčka spojky | 21,60 € | |
Predný blatník | 158,42 € | |
Kryt výfuku | 33,40 € | |
Vzduchový filter | 15,45 € | |
Stupačka | 4,41 € | |
Smerovka | 22,53 € | |
Predný bočný plast | 76,17 € | |
35-litrový kufor | (vrátane platne) | 142,32 € |
Nosič zadného kufra | 93,30 € | |
Vyšší plexištít | 139,94 € |
spoľahlivosť, malá spotreba, nízke prevádzkové náklady | praskanie vo výfuku pri zahriatí a ochladení, chýba otáčkomer, celoodnímateľný uzáver nádrže, pneumatiky na mokrom povrchu šmýkajú viac ako je akceptovateľné |
Hmmm, čo povedať, aby som neopakoval samého seba alebo to čo povedali chalani. O CBF sme toho rozhodne napísali dosť. Ja sám som si na nej "odsedel" tohto roku slušný čas, no neoľutoval som. Na CBF 125 je najkrajšie čo všetko dostanete, ak jej dáte šancu a nepodľahnete predsudkom, prekvapí každého.
No nie každý deň je sviatok a nešťastie neobchádza ani nás. Ako sa dozviete aj z videa, CBF som testoval aj spôsobom, ktorému sa bežne vyhýbame. V dedinke neďaleko Pezinka mi oprotiidúci vodič, ktorý odbočoval nedal prednosť a skrížil mi autom celý jazdný pruh. Aj v tejto krízovej situácii som sa mohol na CBF spoľahnúť, brzdy v krízovke nesklamali a ľahká ovládateľnosť mi umožnila sa autu takmer úplne vyhnúť. Zachytil som blatník auta ľavou stúpačkou už v neveľkej rýchlosti. Nasledovalo jemné salto cez kapotu a CBF šla k zemi... Napriek tomu, že som na aute rozbil svetlomet a vytrhol celý blatník, CBF obstála rovnako ako ja bez vážnejšej ujmy. Odniesli si to oškreté plasty, skrivená stupačka a riadidlá. Všetko som na mieste opravil a po vybavení záležitosti s policajtmi som pokračoval v jazde. Aký paradox, že sa to stalo v posledný deň nášho testovania... Počítadlo kilometrov v ten deň ukázalo hodnotu cez 12 000 km.
Takže veľmi nerád, ale môžem potvrdiť, že CBF okrem toho, že je hravo ovládateľná, nenáročná motorka zvláda bez ujmy aj nejaké tie nehody, ktoré sa môžu začínajúcemu jazdcovi prihodiť. Je to proste motorka, ktorá ma svoje muchy (ako každá iná), ale je vhodná na vstup do motosveta so všetkým, čo k tomu patrí. Čo by som ja dal zato, keby som mohol na niečom podobnom začínať!
skvelá cena, priateľský motor, nízke náklady a spotreba, dizajn, ktorý sa ponáša na väčšie CBF sestry | mechanická prístrojovka, chýba otáčkomer a hodiny, mäkšia predná vidla, pneumatiky sa nemajú najradšej s dažďom |
Najmenšiu sisterku univerzálnych litrových a šesťstovkových CBFiek som preberal ako prvý z redakcie. Na trošku archaicky vyzerajúcom tachometri bolo číslo 2. Čakala ma najhoršia fáza jazdenia s touto 125ťkou, ale v tej chvíli som ešte nič netušil. Papierovo výrobca sľuboval rýchlosti okolo 110-120 km/h, na webe som našiel aj exotov, ktorým ručička analógového rýchlomera ukázala 135 km/h. To už sa mi zdalo prehnané. Veď uvidíme, čo to bude zač.
Prvé tankovanie ma trošku prekvapilo, keď som do CBFky nalial takmer 13 litrov. Rýchla kalkulácia v hlave: pri spotrebe 2-3 litre na stovku sa budem voziť na tomto žihadielku dosť dlho. O presnej spotrebe už písal Juraj Odin Klačko. Mňa skôr zaujalo, že po prepočtoch ma sto kilometrov vyjde na necelé 3,- (slovom tri!!!) eurá. Stále sa na vec pozerám ako 16-ročný tínedžer, ktorý by sa rád vozil a popri tom nespôsoboval finančnú traumu rodičom. Len tak orientačne som si zrátal, koľko ma ako študenta stála cesta autobusom a to číslo nebolo najmenšie. Presúvanie sa na motorke v mladom veku je z môjho pohľadu dosť veľký luxus, ale keď si rodičia zrátajú, aký prínos bude mať takáto aktivita pre ich potomka, dúfam, že aspoň pouvažujú. Myslím si, že jazdecké návyky a zvládanie dopravných situácii v tomto veku je veľké plus pri ďalších autoškoláckych skúškach.
Poďme ale k tej horšej fáze a tou bol jednoznačne zábeh. Práve tu chýbal otáčkomer, ktorý by ma informoval o otáčkach motora lepšie ako môj sluch. Keď motor beží, takmer ho nepočuť a podobne je to aj za jazdy, pri ktorej cítiť aspoň vibrácie. Pri prvých 500 kilometroch som nechával CBFku zohriať a až potom nasadal a jazdil. Osobne si myslím, že zo začiatku je lepšie jazdiť čo najviac v meste pri malých rýchlostiach, kde motor nebude trpieť a radiť bude treba na každom kilometri niekoľko krát. Postupne som jej pridával a aj kratšie výlety už neboli utrpením pri rýchlosti 70 km/h.
Táto motorka je priam šitá na mieru mladíkovi/slečne, ktorí sa konečne môžu chváliť vodičským preukazom. Ich prvé kilometre na cestách sa viac venujú dopravným situáciám a sledovaniu značiek ako vnímaniu stroja, ktorý sedlajú. Po prvotnom „oťukaní“ (zábehu), sa motýľ (CBF 125) zbaví aj posledných zvyškov kukly (jednotlivé diely si pekne sadnú) a pokojne si poletuje krajinou. Nechcel som tomuto veriť, ale naozaj sa časom zvýšila aj maximálka a mierne znížila spotreba.
Ak sa mám držať hesla „to najlepšie nakoniec“, tak Hondičku treba chváliť na niekoľkých frontoch. Výborná ergonómia a ovládateľnosť bicykla je pre začiatočníka viac ako vhodný štart do sveta motoriek. Ak k tomu pripočítame spoľahlivý motor, ktorý svojím priebehom výkonu nikomu nevytrhne riadidlá z rúk a dobre dávkovateľné brzdy, tak pred nami stojí jeden z kandidátov, ktorého by som si želal pod vianočný stromček.
ovládateľnosť, motor, brzdy, spotreba | mäkšia predná vidlica, chýbajúci otáčkomer |
Honda CBF 125 je univerzálna motorka, ktorá svojmu majiteľovi vie poskytnúť mnoho za málo peňazí. Celkovo sme boli v redakcii s jej výkonmi spokojní a je jednou z tých, ktoré potvrdzujú dobré meno značky Honda.
Hondu CBF sme vám začiatkom sezóny predstavili, následne sme ju prevzali na test, otestovali, porovnali so skútrom, zobrali do álp... Veď nakoniec čítajte.
11.08.2009 - Juraj Odin Klačko Čitatelia: 9102 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]
Asi každý, kto organizoval akciu pre väčšiu skupinu ľudí a nechcel nechať nič na náhodu, všetko si dopredu vyskúšal a overil. Aj ja som overoval a skúšal.
10.07.2009 - Cacao Čitatelia: 58643 [Testy a predstavenia - Test]
V kategóriách malorážiek a malých skútrov sa môže nerozhodnejší človek dostať na celkom zaujímavé rázcestie typu: skúter alebo motorka? My sme oproti sebe postavili dvoch zástupcov osminkovej veľkosti za čo najprijateľnejšie peniaze.
27.05.2009 - Cacao Čitatelia: 18925 [Testy a predstavenia - Test]
Na malej CBFke sme za pár týždňov nabehali niečo cez 2500 kilometrov, prešli prvou prehliadkou, pojazdili si hlavne v mestskej džungli ale aj dlhších presunoch. Ako sa tomuto "štupľovi" zatiaľ vodí?
19.05.2009 - Pilgrim Čitatelia: 11561 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]
Keď sa archanjel Michael v rozhovore s diablom prel o Mojžišovo telo, neodvážil sa vyniesť rúhavý výrok, ale povedal: „Nech ťa Pán potrestá.“ /Júd 9/
14.04.2009 - Cacao Čitatelia: 20347 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Tesne pred Veľkou nocou nám do redakcie pribudol nový spoločník na dlhodobý test v podobe najmenšej CBF-ky od červených.
26.01.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 23578 [Novinky - PR článok]
S novou menou a trochu teplejším počasím sa do honďáckych showroomov dostáva chrumkavá novinka CBF 125 a s ňou aj ceny nových modelov Honda, ktoré ešte nikdy neboli také nízke.
Text: Juraj Odin Klačko, Tomáš Hajduch - Awia, Cacao, Pilgrim,
Foto: Cacao, Pilgrim, Honda
Motocykel na test poskytla spoločnosť Honda Slovakia. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4sr.
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CBF 125 |
Rok: | 2009 |
Novinka: | NOVINKA 2009 |
Kategória: | Naháč |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.7 ccm |
Max. výkon: | 11.29 k (8.30 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.2 Nm / 6250 ot. |
Kompresný pomer: | 9,2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 58 x 47,2 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (2V) |
Chladenie: | vzduchom |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 5-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 115 mm |
Zdvih vzadu: | 87 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 240 mm |
Pneu vpredu: | 80/100-17M/C |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm |
Pneu vzadu: | 100/90-17M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 128 kg |
Výška sedla: | 792 mm |
Rázvor: | 1270 mm |
Dĺžka: | 1955 mm |
Šírka: | 760 mm |
Výška: | 1100 mm |
Svetlá výška: | 173 mm |
Objem nádrže: | 13 l |
Pridané: 18.11.2009 Autor: Juraj Odin Klačko Zdieľať
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 98041 | Včera: 178508