Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki vstupuje do triedy 125 cm3

 Zdieľať

Pridané: 24.09.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 8609 [Bleskovky - Novinky]

Kawasaki predstavuje dva úplne nové modely: endurko KLX125 a motardovo stavaný D-TRACKER 125. Zatiaľ sú k dispozícii len základné informácie, viac sa pravdepodobne dozvieme na jednej z jesenných výstav.

Obidva modely KLX125 aj D-TRACKER 125 sú vybavené jednuduchým a spoľahlivým vzduchom chladeným jednovalcom s obsahom 125 cm3 namontovaným v odľahčenom kompaktnom ráme navrhnutom špeciálne pre túto triedu. Z čoho dizajnéri a konštruktéri vychádzali bolo jasné. Minulý rok bola predstavená KLX250, ktorú máme na dlhodobý test. Viac sa dočítaš v týchto článkoch:

Navyše v Japonsku a USA si mohol kúpiť aj D-Tracker 250. Ako väčšina osminiek v tejto kubatúre predpokladáme, že oba modely budú dosahovať výkon na hranici 15 koní, čo je limitom pre vodičský preukaz.

 Kawasaki D-TRACKER 125
Kawasaki D-TRACKER 125

 Kawasaki KLX125
Kawasaki KLX125

Pre začiatočníkov je dôležitý fakt, že aj keď oba modely vyzerajú dosť dospelo a vďaka úzkemu sedlu by mal aj nižší jazdec bez problémov dočiahnuť na zem. Čo sa týka hmotnosti, oba stroje nemajú na sebe nič zbytočné, takže manipulácia a samotné ovládanie by mali vynikať ľahkosťou. V dnešnej dobe k takýmto strojom neodmysliteľne patrí elektrický štartér a taktiež elektronicky riadené vstrekovanie, ktoré by sa malo postarať o veľmi priaznivú spotrebu.

Dizajnovo sú obe 125ky vydarené, takže žiadny fagan sa asi nebude hanbiť zaútočiť na tínedžerskú ľadvinku. Jazdu po zadnom pôjde asi trošku ťažšie, ale predná kotúčová brzda na D-Trackerovi by mohla byť dobrým nástrojom na prvé motorkové stoppie 16-ročného.


Z dvoch fotografií, ktoré sú zatiaľ k dispozícii môžeš vidieť nasledovné. Rám vyzerá byť identický na oboch modeloch, plusom motardíku je však predná USD vidlica s plastovými chráničmi dolných častí. KLX125 je osadená klasickou teleskopickou vidlicou, pričom koleso je mierne predsunuté, čo by mohlo byť výhodou v teréne. Ľahšiemu off-roadovému určeniu zodpovedá aj predné 19 palcové a zadné 16 palcové koleso s endurovým obutím DunlopD605. Veľkosť kolies motardovej verzie môžeme tipovať 16 a 17 palcami. Obutie nebude patriť k najmäkším, ale zadná 120mm pneu by mohla zvládnuť aj väčšie náklony a prvé pokusy o drifty. Tu však bude proti výkon motora. Uvidíme budúci rok, keď sa nám dostanú do rúk.

Pridané: 24.09.2009 Autor: Cacao Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (12)  [Verzia pre tlač] Tlač

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 126682 | Včera: 214019