Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Pridané: 24.09.2009 Autor: Cacao
Čitatelia: 8770 [Bleskovky - Novinky]
Kawasaki predstavuje dva úplne nové modely: endurko KLX125 a motardovo stavaný D-TRACKER 125. Zatiaľ sú k dispozícii len základné informácie, viac sa pravdepodobne dozvieme na jednej z jesenných výstav.
Obidva modely KLX125 aj D-TRACKER 125 sú vybavené jednuduchým a spoľahlivým vzduchom chladeným jednovalcom s obsahom 125 cm3 namontovaným v odľahčenom kompaktnom ráme navrhnutom špeciálne pre túto triedu. Z čoho dizajnéri a konštruktéri vychádzali bolo jasné. Minulý rok bola predstavená KLX250, ktorú máme na dlhodobý test. Viac sa dočítaš v týchto článkoch:
Navyše v Japonsku a USA si mohol kúpiť aj D-Tracker 250. Ako väčšina osminiek v tejto kubatúre predpokladáme, že oba modely budú dosahovať výkon na hranici 15 koní, čo je limitom pre vodičský preukaz.
![]() |
Kawasaki D-TRACKER 125 |
![]() |
Kawasaki KLX125 |
Pre začiatočníkov je dôležitý fakt, že aj keď oba modely vyzerajú dosť dospelo a vďaka úzkemu sedlu by mal aj nižší jazdec bez problémov dočiahnuť na zem. Čo sa týka hmotnosti, oba stroje nemajú na sebe nič zbytočné, takže manipulácia a samotné ovládanie by mali vynikať ľahkosťou. V dnešnej dobe k takýmto strojom neodmysliteľne patrí elektrický štartér a taktiež elektronicky riadené vstrekovanie, ktoré by sa malo postarať o veľmi priaznivú spotrebu.
![]() |
Dizajnovo sú obe 125ky vydarené, takže žiadny fagan sa asi nebude hanbiť zaútočiť na tínedžerskú ľadvinku. Jazdu po zadnom pôjde asi trošku ťažšie, ale predná kotúčová brzda na D-Trackerovi by mohla byť dobrým nástrojom na prvé motorkové stoppie 16-ročného.
![]() |
![]() |
Z dvoch fotografií, ktoré sú zatiaľ k dispozícii môžeš vidieť nasledovné. Rám vyzerá byť identický na oboch modeloch, plusom motardíku je však predná USD vidlica s plastovými chráničmi dolných častí. KLX125 je osadená klasickou teleskopickou vidlicou, pričom koleso je mierne predsunuté, čo by mohlo byť výhodou v teréne. Ľahšiemu off-roadovému určeniu zodpovedá aj predné 19 palcové a zadné 16 palcové koleso s endurovým obutím DunlopD605. Veľkosť kolies motardovej verzie môžeme tipovať 16 a 17 palcami. Obutie nebude patriť k najmäkším, ale zadná 120mm pneu by mohla zvládnuť aj väčšie náklony a prvé pokusy o drifty. Tu však bude proti výkon motora. Uvidíme budúci rok, keď sa nám dostanú do rúk.
Pridané: 24.09.2009 Autor: Cacao Zdieľať
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 151266 | Včera: 129201